Jag duger inte.

Sv: Jag duger inte.

Hur jag kände.. ingenting egentligen. Det bevisade bara vad jag trodde. Han tänder på större bröst helt enkelt. Så pass att han ville bröstknu**a mig med BHn på.

Det stack väl till lite inombords får jag väl erkänna.

Men snälla rara, nu är du faktiskt taskig mot din sambo tycker jag! Han tänder ju uppenbarligen på dig oavsett och varför är det fel av honom att tycka att du är sexig och bli lite extra vild när du har klätt upp dig för första gången på länge (??)
Han har ju bett om ursäkt och sagt hur han menade!

Varför är det fel av honom att tända på dina bröst i en sexig BH? :cautious:

Säg att du opererar brösten och gör dom jättestora, efter ett tag är dom också "vardag" och jag är övertygad om att han kommer att bli till sig med ny BH då också TROTS jättebröst, alla blir glada när partnern anstränger sig! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Jag duger inte.

Fast vet du, du får nog sluta fråga saker och göra saker som du egentligen inte vill veta hur din kille kommer reagera på. Varför tog du på dig bhn för då? Känns ju bara som att du vill testa honom och det känns inte schysst, varken mot dig eller honom. Jag förutsätter att det inte blev nån brösknullning eftersom du inte ville, eller?

Varför gör du saker mot dig själv som du sedan mår dåligt av?

För att jag ville se hur han skulle reagera på det och svaret kom ganska omgående.
Och jag skrev innan att det var ett test så inget snack om saken att det var det.
Klart han fick göra. Jag har inget emot det och varför skulle jag beröva honom något han tycker om när jag själv är med på det?
 
Sv: Jag duger inte.

Vi pratade lite om det inatt igen och då gav han en vettig förklaring som jag köper.
Han menade inte att jag skulle fixa ett par dunderstora bröst som ser helt onaturliga ut utan han ville att jag skulle få tillbaka samma stl som jag hade tidigare fast att det ska se helt naturligt ut utan ett spår av att det kan vara silikonbröst.
När han uttryckte sig så klumpigt som han gjorde första gången han sa det så lät det som han ville jag skulle se ut som en uppblåst barbie.

Har sagt att jag ska fundera på op eftersom jag själv inte är helt tillfredsställd med min kropp. Men det är isf för min egna skull. Jag lär ha ett tag på mig att fundera med tanke på hur mycket det kostar att fixa till sånt här.
Men kanske jag ska försöka få en op för magen av landstinget med tanke på mina besvär?
Kan iaf gå till läkaren och se vad läkaren säger om det. Läkaren vet ju direkt om det är något för dom eller om jag får fixa det själv.
 
Sv: Jag duger inte.

Han menade inte att jag skulle fixa ett par dunderstora bröst som ser helt onaturliga ut utan han ville att jag skulle få tillbaka samma stl som jag hade tidigare fast att det ska se helt naturligt ut utan ett spår av att det kan vara silikonbröst.

Dubbelmoral och hyckleri, skulle jag säga. Dina bröst får inte vara naturliga, med onaturliga metoder ska de se naturliga ut.:meh:
 
Sv: Jag duger inte.

Passa på att jobba med ditt självförtroende/självkänsla också.

Jag vet att den inte är den bästa men det är svårt att jobba med om man hela tiden har något som går emot en. Nu har jag mig själv att skylla i detta fallet men det finns ju tidigare anledningar till att min självkänsla är låg. Dessutom vet jag inte riktigt hur jag ska jobba med den. Att stå framför spegeln och säga till mig själv att jag är snygg 10 ggr per dag låter i mina öron låter..som något jag inte tror på.
 
Senast ändrad:
Sv: Jag duger inte.

Jag vet att den inte är den bästa men det är svårt att jobba med om man hela tiden har något som går emot en.

Ursäkta mig, men det var det värsta skitsnack jag har hört på mycket länge.

ALLA har motgångar. M e m hela tiden. Och visst kan det vara bekvämt att skylla på. Men vissa har motgångar hela tiden OCH ett bra självförtroende och en god självkänsla.

Vad beror det på? Vad beror det på att du känner att du måste vara andra till lags för att duga inför dig själv? Varför ligger ditt värde i vad andra tycker om dig?
 
Sv: Jag duger inte.

Ursäkta mig, men det var det värsta skitsnack jag har hört på mycket länge.

ALLA har motgångar. M e m hela tiden. Och visst kan det vara bekvämt att skylla på. Men vissa har motgångar hela tiden OCH ett bra självförtroende och en god självkänsla.

Vad beror det på? Vad beror det på att du känner att du måste vara andra till lags för att duga inför dig själv? Varför ligger ditt värde i vad andra tycker om dig?

Det är nog perfektionisten i mig som kommer fram. Vill alltid vara bäst på allt. Bra betyg, duktig på mitt jobb, stort socialt umgänge, vara min man till lags och vara en bra fru.
Vill alltid vara alla till lags och gör alltid mitt bästa för att vara det.

Mitt självförtroende ökar av att andra berömmer mig och tycker att jag är duktig.
 
Sv: Jag duger inte.

Här har du varit riktigt duktig. Du har självkännedom. DET är den bästa vägen till både självkänsla och -förtroende.

Jobba från det här. Du är du, oavsett vad andra tycker om dig. Du är du även om den som står bredvid dig på busshållplatsen tycker du är en vidrig, illaluktande apa som ser ut som en massakrerad gris i huvudet. Det kommer inte att ändra ett skit. Du är ändå du. Precis lika mycket värd som när 20 personer berättar att du är den bästa i världen. Varken mer eller mindre värd. Du är du.
 
Sv: Jag duger inte.

Dubbelmoral och hyckleri, skulle jag säga. Dina bröst får inte vara naturliga, med onaturliga metoder ska de se naturliga ut.:meh:

Så vitt jag vet är det inte ens möjligt, silikonbröst blir aldrig likadana som naturliga bröst i samma storlek. Silikon och naturlig bröstvävnad känns inte likadant, och beter sig inte likadant.
 
Sv: Jag duger inte.

Hur känns det att ta på ett par silikonbröst då?
Vad är skillnaden? Att dom känns fastare? Skulle det då också betyda att det känns onaturligt att ha implantat i sig eller kommer det kännas som med ett par naturliga bröst?

Förstår att du inte sitter med alla svar, var mer ett halvt kl, kanske någon som har implantat läser och kan svara på frågorna :)
 
Sv: Jag duger inte.

Hur känns det att ta på ett par silikonbröst då?
De nya inläggen känns inte speciellt mycket mer annorlunda än riktiga bröst. Lite fastare bara. Dessutom blir formen med de nya hallon-inläggen helt naturlig, vilken den inte blev med de gamla inläggen som var runda.

Numer stoppar man dessutom in inläggen genom bröstvårtan eller genom naveln, så man får inga som helst ärr efteråt.

Men vad för teknik som används beror mycket på den opererande läkaren. Så kolla de olika klinikerna och vad de använder för tekniker så att du får mer kött på benen.
 
Sv: Jag duger inte.

Hur känns det att ta på ett par silikonbröst då?
Vad är skillnaden? Att dom känns fastare? Skulle det då också betyda att det känns onaturligt att ha implantat i sig eller kommer det kännas som med ett par naturliga bröst?

Förstår att du inte sitter med alla svar, var mer ett halvt kl, kanske någon som har implantat läser och kan svara på frågorna :)
Hur de kanns beror pa vilken typ av implantat man har, silikon eller saline, hur stora, om de satts in under eller ovanfor muskeln, hur mycket egna brost/eget fett man har att tacka implantatet med osv.

Det finns de som ser och kanns relativt naturliga, sedan finns det de som inte lurar nagon, mycket beror forstas ocksa pa doktorn och om det blir nagra komplikationer.

Men sag nu inte att du funderar pa att operera dig pga vad han sa? Det ar ju din kropp, den ar inte bara till for att gora honom glad. Vill han absolut ha stora, fasta brost att klamma pa far han val operera sina egna.
 
Sv: Jag duger inte.

Lägg pengarna på terapi istället. Vill DU fortfarande ha större bröst efteråt så gör något åt det då.
Nu är det nog bara bortkastade pengar och onödiga problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 067
Senast: mars
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 945
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp