Jag är SÅÅÅÅ uttråkad!

Sv: Jag är SÅÅÅÅ uttråkad!

På ett sätt är Facebook skitbra. Du kan hitta gamla kompisar lätt t ex.
Men, den är krånglig att komma in i och förstå med alla aplications, vampyrer, varulvar och allt var det är.
Och lite lätt beroendeframkallande är det, men man, eller iaf jag, släppte det efter ett tag. Tror det är nyhetens behag... Nu är jag bara inne och kollar ibland.

Helt sjukt vad beroendeframkallande det var. :p fast jag har kört fast på level 15. :p

Jag har kört fast på 23:an (haha :rofl:)... Suck. Jag börjar bli ganska... ARG... på apjäveln nu. :devil:

Edit: Nähä, level 27 är det visst.

jag är med i FB och jag är inte alls speciellt imponerad av det. Folk snackar om att de e beroendeframkallande.. hum, jag tycker inte att det är värre än vilken community som helst faktiskt..

hah, nu är jag med på 27! se om jag klarar av den... var fast på 15 en halv evighet. :p

*mohaha* 27:an höll jag på med halva kvällen :angel:

Man ska skjuta en pil på nederkanten så man fryser ballongraden, sen gäller det att pricka i hålet.. Inte det lättaste nä, speciellt inte med den där apan som inte kan sikta :devil: :angel:

den var ju lätt ! :D

skjut på isballongerna under(om det nu var den?)

kört fast på 30 nu. :(

sen får du göra en mjuk fin båge åt vänster, du får inte missa en enda pil..då är det kört..

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 672
Senast: TinyWiny
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 082
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka