Jag är SÅÅÅÅ uttråkad!

No1

Trådstartare
Har länge vägrat facebook eftersom jag anser mig varken ha tid eller vilja lägga tid på mer datasittande.
Facebook verkar ju bli ett gift för människor så jag vill inte utsätta mig för ev onyttig lockelse.

MEN, nu har jag ju tråkigt och efter att på senaste tiden bombarderats med inbjudningar till FB från en massa människor jag nästan hade glömt bort, sååå är jag ändå lite nyfiken.

Ska jag eller ska jag inte bli en facebookare denna sena lördag?

Sv: Jag är SÅÅÅÅ uttråkad!

Våga vägra Facebook. :devil: Eller i mitt fall; våga vägra allt som har med Microsoft att göra. :D

gå med o testa!!!

själv är jag inte beroende... men visst är det kul att "träffa" människor jag inte sett på länge

hittade faktiskt min gammla bästa polare från 4an som jag inte sett sen ettan på gymnasiet där.. kul att återuppta kontakten lite!

våga vägra facebook!!! om inte annat för att det verkar vara ett beroendeframkallande-medel (och sånt har jag nog med på buke :angel:)

Våga vägra Facebook. :devil: Eller i mitt fall; våga vägra allt som har med Microsoft att göra. :D

VVF...det är exakt det citat jag värjt med mig hittills :D

Det är bra, jag behöver mer sådana avskräckande hejarop.
Känner hur lockelsens tangentbord suger åt sig mina fingrar :eek:

Jag föll för frestelsen och reggade mig på Fejan men allvarligt... Det är en ganska tråkig sida. :crazy:

Jag tycker Facebook är skittråkigt.. Har träffat på lite gammla polare och det var ju kul, men sen känns det lite "jaja"..

Efter att ha blivit inbjuden registrerade jag mig. Jag fattar i princip ingenting av den sajten. Funderar allvarligt på att ta bort profilen.

Efter att ha blivit inbjuden registrerade jag mig. Jag fattar i princip ingenting av den sajten. Funderar allvarligt på att ta bort profilen.

Är det så illa tom?
Verkar som att det bästa är att hålla linjen och inte registrera :idea:

Men taskigt att blanda in oss andra då, tycker jag. :mad: Nu kommer jag sitta här med de här jäkla ballongerna hela natten. :D

Jag är väl lite beroende kan jag erkänna. Men jag tror att jag varit mer beroende av buke i omgångar än vad jag är av facebook just nu.

Du kan ju alltid testa ju!

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 672
Senast: TinyWiny
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 082
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka