Jag är ny här

W

Wolfie

Har precis registrerat mig och tänkte att jag skulle säga hej till er alla. Har tre olika raser i min hundflock. Hundar har jag haft i tio år nu, Har haft tre omplaceringar, varav en lever idag och två som har funnits hos mig sedan valpstadiet, den ena är valp idag.
Tycker hundar är det bästa som finns och älskar att vara ute och leka, busa och promenera med min flock. Gammelmannen leker inte längre, men jag har två som river loss emellanåt.

Sv: Jag är ny här

Har precis registrerat mig och tänkte att jag skulle säga hej till er alla. Har tre olika raser i min hundflock. Hundar har jag haft i tio år nu, Har haft tre omplaceringar, varav en lever idag och två som har funnits hos mig sedan valpstadiet, den ena är valp idag.
Tycker hundar är det bästa som finns och älskar att vara ute och leka, busa och promenera med min flock. Gammelmannen leker inte längre, men jag har två som river loss emellanåt.

Hej och välkommen till Buke.

Vad har du för hundar, och vart bor du någonstans????

Välkommen till världens största beroende!:D

/ Favina med 2 hundar på 5 och 2 år!

Tack. Jag har en mycket blandad flock, En Borzoi, 10,3 år, en Shetland Sheepdog 8 år och en Schäfervalp på 5 snart 6 månader.
Bor i västra sverige.

:)Åh vad trevligt det låter, "världens största beroende". Tack ska du ha.

Välkommen hit!

Jag är rätt ny här på hund men har hängt på buke i måååånga år. Jag har nyss blivit med hund igen, en Italiensk vinthund på snart 11 månader :)

Hallooo! Välkommen hit!
Själv har jag två små DPs och en flatte:D
Hoppas du kommer trivas här.

lite OT, men har du nå speciellt täcke till din italienare? Dom är ju lite kutryggiga och små. Min minsta dp är lite så i ryggen. Så alla täcken står rakt ut på honom bak vid rumpan. Tänkte om du har nå tips, antar att din åxå är en fryslort:D

Välkommen!
Jag har ett gäng frallor och Dvärgpischer och två PB.

(Pssst, använd inte :smirk: (smirk) blir lätt missförstånd, använd istället ;) (wink).. :D)

Ok, tack för tipset, visste ju inte. Men nu vet jag. Jättebra att du talade om det.

Tack! Jag tror dig, det verkar vara en sajt att fastna på. :)

Ok, tack för tipset, visste ju inte. Men nu vet jag. Jättebra att du talade om det.

Just därför jag sa det, för att vara snäll. :D
Ha en underbar tid på buke, för om du är som de flesta, så kommer du tillbringa mycket tid här inne bland oss alla tokar. :o

lite OT, men har du nå speciellt täcke till din italienare? Dom är ju lite kutryggiga och små. Min minsta dp är lite så i ryggen. Så alla täcken står rakt ut på honom bak vid rumpan. Tänkte om du har nå tips, antar att din åxå är en fryslort:D
Mitt favorittäcke och det jag använder mest kommer från Rusta och kostade 49 kr. Det är ett fleecefodrat regntäcke. Det är lite kort men helt ok än så länge. Jag tror jag ska ha det som modell och försöka mig på att sy något mer anpassat till det blir kallare.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 679
Senast: fixi
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 943
Senast: ildiko
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 109
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka