Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Matmissbrukaren jag blir lite nervös över dig eftersom du verkar tänka precis som jag. Luras du? :nailbiting: Men jag tror jag fattat vilken roll du har, och om du lurades borde den rätta innehavaren av rollen protestera.
Det blir ju svårt om den rätta innehavaren av rollen inte har en susning om vem du tror hon är? Och nej, jag förväntar mig inte att du ska skriva ut det men du hajar vad jag menar va?
 
Och hur ska den personen kunna protestera när du inte skriver ut vilken roll du tror jag har :p

Det blir ju svårt om den rätta innehavaren av rollen inte har en susning om vem du tror hon är? Och nej, jag förväntar mig inte att du ska skriva ut det men du hajar vad jag menar va?

För att personen som på riktigt har den rollen borde se samma sak naturligtvis. MM skulle t.ex. kunna vara ond spion istället, men den hon låtsas vara skulle fatta vad hon sysslade med.
 
Nä, jag undrade lite över den onda spionen (jag tror tjuven är god) för att du bara hade två onda i din lista men de är ju tre kvar. ;)

Okej då. Med reservation för att MM kanske lurar mig och den som egentligen har hennes roll är förstummad. Myrten och Monster går givetvis bort. Även du. Heddan och Cirkus bör som sagt vara ulvar. Kvar är gå Caisa och Lindgren, och jag tror något mer på Caisa som ond spion.
 
Nä, jag undrade lite över den onda spionen (jag tror tjuven är god) för att du bara hade två onda i din lista men de är ju tre kvar. ;)

Men va?

Det är två ulvar kvar, en ond spion och en tjuv som vi inte vet.
Då är det ju minst tre onda kvar.
 
Okej då. Med reservation för att MM kanske lurar mig och den som egentligen har hennes roll är förstummad. Myrten och Monster går givetvis bort. Även du. Heddan och Cirkus bör som sagt vara ulvar. Kvar är gå Caisa och Lindgren, och jag tror något mer på Caisa som ond spion.

Du har gjort intrång i mitt huvud märker jag.
Jag funderade på om Caisa var ond spion men trodde för en sekund på att jag hade helt fel om Monstermom och att hon var det när hon inte kunde sätta Klara åt det onda hållet. Men sen verkar det mer logisk med Monstermom som tvilling och då blir Caisa ond spion eftersom jag tror LindgrenV är mer god än henne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp