Jag nojade rätt mycket över dig med. Var rädd att du var ond spion som låtsades vara tjuv, men då undrade jag var tusan den riktiga tjuven höll hus.
Jag trodde du var ond spion för ett tag och ville lura mig i fällan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag nojade rätt mycket över dig med. Var rädd att du var ond spion som låtsades vara tjuv, men då undrade jag var tusan den riktiga tjuven höll hus.
Det var ju en jäkla tur att du var tvilling med Myrten. Men jag var rädd att jag skulle få henne efter mig när jag glömde att spionen vet tjuvens val, för jag tänkte att då får jag säkert dig efter mig också och jag ORKAR INTE
?
Skulle det vara ett problem att få både mig och @Monstermom efter sig?
Ang. Caisa så var jag lite orolig för att ulvarna gjort en fuling och valt en av sina egna som demonval, för att lura mig Jag tänkte att Myrten är ju inte med i lyan, så det borde inte vara så. Men jag nojade som fan över det.
Hahahaha ja, jag tror bestämt att du hade glömt det, ja!
Skulle det vara ett problem att få både mig och @Monstermom efter sig?
Värsta förtalkningskampanjen! Jag skulle väl aaaldrig göra så!
Haha jag tror inte du var ensam om att skriva fantastiskt mycket den här lekenBravo! Och tack och lov!
Äntligen över... Och @Idahoe , jag hoppas att jag inte drev dig ur tråden med skrivandet, det var ju du som drog in mig i spelet dessutom?
(Men allvarligt, jag har kollat inläggen, jag hade typ 15-16% igår - såååå mycket skriver jag väl inte?! Jag vet att alla säger det, men...)