Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.
Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.
Nu har jag läst sidorna runt DL igen och de måste hamna i ulvspelens Hall of Fame. Så sjukt kul! @Niyama vill bli käk och @LindgrenV tar till vinet för att slippa bli bältad. Hahahaha!
Du verkar då inte kunna din Ivanhoe!Är du full nu?
Om det vore så väl!Är du full nu?
Tror du på allvar att jag hade fattat NÅT utan att få det i klartext?!Jag trodde det var helt kört när vi miste ängeln första dagen.
Och förlåt @Snurrfian för att jag fick dig käkad. Hjälpte ju inte mycket att jag räddade dig från lynch @cirkus @Hedinn @Klara hade ni fattat att hon var siaren innan mitt inlägg där jag skrev ut det?
Jag trodde du var god. Efter att du rotat om TLV. Tyckte det var mycket bra, för då kunde jag vid behov rösta där igen för hon var ju mysko!
Håller inte med.Fast vadå, det beror ju på vad man skriver? Din teori gick ju inte ihop alls, och jag bemötte den, du backade och ville att vi skulle stryka den?
Håller inte med.
Du ville inte fatta och då bara vände du på klacken och sa att jag var skum. Ogilla
Förresten @Hedinn ... uppfattade du min hint någon gång?
Alltså, efter att Habina käkats. Uppenbarligen.
Nåja min död kanske hjälpte till för att rädda segern!Jag trodde det var helt kört när vi miste ängeln första dagen.
Och förlåt @Snurrfian för att jag fick dig käkad. Hjälpte ju inte mycket att jag räddade dig från lynch @cirkus @Hedinn @Klara hade ni fattat att hon var siaren innan mitt inlägg där jag skrev ut det?
Tror du på allvar att jag hade fattat NÅT utan att få det i klartext?!
Du menar någon annan som blev käkad?
Habina lynchades ju
Nåja min död kanske hjälpte till för att rädda segern!
Annars hade jag jagat Niyama tills en av oss var död i alla fall.
Det var ju en jäkla tur att du var tvilling med Myrten. Men jag var rädd att jag skulle få henne efter mig när jag glömde att spionen vet tjuvens val, för jag tänkte att då får jag säkert dig efter mig också och jag ORKAR INTE
Men fattade du inte med mitt övertydliga inlägg när jag svarade Myrten?
Du, jag försökte faktiskt prata ner Myrten den gången! Inte helt säker på att hon lyssnade så väl, men jag var övertygad om att du bara var så jäkla fast i övertygelsen att Cirkus var ond att du överhuvud taget inte tänkt efter. Så nä, du hade inte fått mig efter dig för det i alla fall.
Fattar inte vad du menar med ditt övertydliga inlägg till Myrten, dock?