Hedinn
Moderator
Jag glömde också halvt bort min ondhet igår...Jag går in i mina teorier lite för mycket ibland, när jag är ond glömmer jag bort att jag är ond och nu glömde jag bort att jag faktiskt fick den informationen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag glömde också halvt bort min ondhet igår...Jag går in i mina teorier lite för mycket ibland, när jag är ond glömmer jag bort att jag är ond och nu glömde jag bort att jag faktiskt fick den informationen.
Men fattade du inte att jag var god när jag godförklarade dig så tidigt? Som god som inte vet så nojar jag ju och som ond låtsasnojar jag.
Men va f*n jag var ju tvungen att komma med något men jag visste inte vilken ända jag skulle börja med, och där det hela började så var det mest på skämt att du skrek ulv åt allt, det gjorde du ju innan vi ens fick rollerna! Men det blev lite för mycket allvar i det och svårt att komma ifrån på ett vettigt sätt, sen hade jag fullt upp med att hänga med i vad ni skrev, försöka reda ut vad jag trodde och då hade ni skrivit fyra sidor till... *suck*Sorry - men du var jätteskum med dina hittepå-påståenden!
Jag fick inte en enda röst hela leken?! Jag tror aldrig jag inte legat nära i lyncherna redan från första dl! Vad hände där?
Men ett tag trodde jag att @Monstermom var ond, jag tyckte mig känna igen en ond @Mammas som inte låter något komma förbi henne! Och namnmässigt så skulle det kunna vara ett dubbelnick!
Erkänn att du har försökt kopiera henne!
Nej vi skrattar med dig!Jupp. Jobbar hårt på det - känns som jag börjar komma nära också! Right? Right...?
Mitt första ulvspel var faktiskt i lyan med @Mammas dock - jag had aldrig ens läst en lek förut, hade ingen aning om vad som pågick! Jag har en känsla av att hon tyckte jag var rätt lustig... Det verkar dock hänga kvar, ibland får jag fortfarande känslan av att folk skrattar åt mig?
Jag skrattar mest åt mig själv.Jupp. Jobbar hårt på det - känns som jag börjar komma nära också! Right? Right...?
Mitt första ulvspel var faktiskt i lyan med @Mammas dock - jag had aldrig ens läst en lek förut, hade ingen aning om vad som pågick! Jag har en känsla av att hon tyckte jag var rätt lustig... Det verkar dock hänga kvar, ibland får jag fortfarande känslan av att folk skrattar åt mig?
Jag skrattar mest åt mig själv.
Äh du fick vara kvar.Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.
Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.
Jag trodde du var god. Efter att du rotat om TLV. Tyckte det var mycket bra, för då kunde jag vid behov rösta där igen för hon var ju mysko!Jag skrattar åt alla!
Speciellt de som spekulerade i hur jag skulle spela, jag satt och fnittra och typ: "NI HAR FEL!! MOHAHAHAHA "
För att folk spelar efter eget huvud, inte efter dittVad var din jäkla strategi då? Varför var du inte en av strörösterna dl1 för!?
Nu har jag läst sidorna runt DL igen och de måste hamna i ulvspelens Hall of Fame. Så sjukt kul! @Niyama vill bli käk och @LindgrenV tar till vinet för att slippa bli bältad. Hahahaha!
Sorry - men du var jätteskum med dina hittepå-påståenden!
Jag fick inte en enda röst hela leken?! Jag tror aldrig jag inte legat nära i lyncherna redan från första dl! Vad hände där?
Blev nog mer minttu än vinNu har jag läst sidorna runt DL igen och de måste hamna i ulvspelens Hall of Fame. Så sjukt kul! @Niyama vill bli käk och @LindgrenV tar till vinet för att slippa bli bältad. Hahahaha!
Jag gjorde också det, och helt plötsligt fattade jag en hel del!Nu har jag läst sidorna runt DL igen och de måste hamna i ulvspelens Hall of Fame. Så sjukt kul! @Niyama vill bli käk och @LindgrenV tar till vinet för att slippa bli bältad. Hahahaha!
Pax Vobiscum!Jag gjorde också det, och helt plötsligt fattade jag en hel del!
Är du full nu?Pax Vobiscum!