HELA TIDEN!
Tänker om du lurar mig gällande Lindgren framför allt.
Aha! Lampan tändes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HELA TIDEN!
Tänker om du lurar mig gällande Lindgren framför allt.
Ja? Det är ju det jag undrar över? Men i både din och @Niyama s listor har ni bara två onda. Vem av @LindgrenV och @CaisaLundblad är ond?
Fast alltså, det är inte viktigt och jag måste sova.
Nej....fortsättning:
Detta inlägg av LindgrenV #1561 tycker jag talar lite till hennes fördel när Klara visade sig sitta i lyan.
Klara röstar på Cirkus i inlägg #1574
LindgrenV röstar i sin tur på Klara #1585
Cirkus ifrågasätter varför Niyama plötsligt börjar lita på MM och Niyama blir frustrerad över de spridda rösterna liksom Monster.
Myrten röstar på Habina i inlägg #1601
Monster röstar på Habina #1628
Niyama röstar på Cirkus #1629
MM röstar på Cirkus #1633
LindgrenV får panik i inlägg #1635
Cirkus röstar på Habina #1638
LindgrenV ändrar röst till Cirkus #1651
Hedinn ändrar röst till Cirkus #1655
Monster skriver ett skumt inlägg om någon "Kajsa" som röstar på Cirkus #1677
Niyama ändrar röst till Habina eftersom hon inte försökt rädda sig själv #1711
Lena H röstar på Habina #1715
Hedinn följer Niyama och ändrar röst till Habina #1717
MM ändrar röst till Habina #1721
En massa mellan-DL-och-uppdatering-tjatter utöver lite munhuggning mellan Monster och Niyama.
Habina och Klara ryker.
Hedinn känner sig som en delfin.
Resten orkar jag inte med att referera, vill ni kan ni faktiskt läsa de sista 6 sidorna själva!
(Kanske märkte att mitt engagemang sjönk allteftersom jag läste? )
Förstår du nu @Hedinn ?
Niyama envisas med att referera till TLV som "TVL".
Jag tror mig ha luskat reda på vem som har vilken roll och Hedinn är antingen ulv eller ond spion. Det hänger lite på Caisa där men Niyama tror Caisa är ond spion så då finns det bara du och Hedinn kvar att vara ulvar. Eftersom jag tror att Niyama vet något som pekar på att Caisa är ond spion.
Vem av er som är demonen vet jag dock inte.
Gjorde jag? Jag såg att jag hade skrivit Snurrifan också nånstans istället för Snurrfian.
Jag är osäker på Caisa, om hon är ond så bör hon vara spionen tycker jag. Annars måste Hedinn vara det. Men högt spel av lyan i så fall så det verkar rimligare att Hedinn + Cirkus är ulvarna. Cirkus bara måste vara ulv, annars får jag nog sluta med lekarna.
Det blir en NERVÖS väntan på nattDL
Kom nu inte här och ge mig nattlig paranoia också, tackEn tanke... Varför röstade klara på cirkus när MM redan hade en röst? För att hon var så misstänkt så hon ville ta avstånd från kollegan cirkus eller för att MM är ond? Det gör mig extra fundersam att hon, MM alltså, tog upp det där med magikern och tydligen fattade vem det var men sen ändå föreslår att vi ska rösta på cirkus?!
Hon borde verkligen vara god men jag drabbades av nattlig paranoia.
Kom nu inte här och ge mig nattlig paranoia också, tack
Och direkt efter käket omvandlar alkemisten den andra ulven.Det är enkelt att ta reda på. Om tjuven arbetar för goda sidan så borde hon fått tag i en ulv nu och snott käket av dom som vi diskuterade som kunde vara ulvar. Så blir en ulv käkad imorgon så vet vi ju.
Den har figurerat i mina drömmar kan jag säga. MM har känts god men det skaver att hon outade Habinas namn i Ivanhoe-diskussionen i går. Det var efter det som det inte fanns någon väg tillbaka. Habina själv gjorde sedan det bästa för att snurra till det hela. När först tyckte hon det var en bra ide och sedan förnekade hon att hon var Ivanhoe.Tja, ett alternativt scenario är att @Niyama är demonen (selektiv lottning liksom! ) och @Matmissbrukaren ulv!
Fast den teorin borde @cirkus eller @Hedinn lansera...