Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa ju att jag inte orkade mer!Eller inte
Jag förutsätter det.
Fy fan vad du är rolig!! Är du full än?Woho vad vi är bra! Heja goda!
måste ju lämna lite plats för eftersnack ocksåVi har bara 67 inlägg på oss att få slut på den här leken så du får sluta ställa såna där frågor. *trött nu *
Jodå du orkar visst!! Sluta upp att tycka synd om dig själv.Jag sa ju att jag inte orkade mer!
Nja, tror inte det.Fy fan vad du är rolig!! Är du full än?
Ja det var det jag tänkte på! Fast du har ju spelat rätt bra för goda sidan, demona @CaisaLundblad var ju inte så snällt?Nja, tror inte det.
Men jag blev ju god nu, så då vann väl jag också?
Nej det var därför jag gjorde slut på det.Jodå du orkar visst!! Sluta upp att tycka synd om dig själv.
Jag förutsätter det.
Men - JA!Uppdatering!
Denna dag på tornerspelen hade tagit på allas krafter, det hade varit en magnifik sammandrabbning som skulle gå till historieböckerna och besjungas av skalderna i århundraden framåt. Aldrig förr hade man sett så tappra och modiga kombattanter som gett sitt allt och ibland även lite till. Både krigare och åskådare kände sig nu urlakade och lite grann som om luften gått ur dem, en decimerad riddarskara vände hästarna hemåt mot Tempelstowe, Robin begav sig hemåt mot Sherwood-skogen för att fortsätta göra livet trist för sir John och det verkar som om det blev Athelstane och Rowena precis som Cedric önskat.
Alkemisten skrockade nöjt för sig själv innan han drog sig tillbaka i skuggorna…
Men har jag inte glömt något nu???
GRATTIS GODA!!
Alkemisten omvandlade Hedinn (demon) till god
Demonen demonar Monstermom
I love you tooMen - JA!
Jag är kär i alkemisten! Nu ska jag läsa för att se vem det är!