Fast nu fick du ju vinna!Du borde bli lite fegare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu fick du ju vinna!Du borde bli lite fegare.
Ja jag fattar fortfarande inte hur vi vann med den fördelningen, men det visar ju bara att jag fortfarande inte fattar rollviktningen - de goda vann ju!
Ja! Ville ha en god som inte var immun. Först tog jag Niyama, men cirkus protesterade eftersom Niyama inte gillar omvandlingar (för vissa är det tydligen viktigare att vara snäll än att vinna ) så då blev det du.Vafan @Hedinn , hade du tänkt igenom det där!?
Party i Ivanhoe-tråden, äntligen får vi lyncha Monstret!
Sant!Fast nu fick du ju vinna!
Ja! Ville ha en god som inte var immun. Först tog jag Niyama, men cirkus protesterade eftersom Niyama inte gillar omvandlingar (för vissa är det tydligen viktigare att vara snäll än att vinna ) så då blev det du.
Ja jag fattar fortfarande inte hur vi vann med den fördelningen, men det visar ju bara att jag fortfarande inte fattar rollviktningen - de goda vann ju!
Men det var ju mig det hängde på ju
Nä, men jag kände också att fördelningen var lite sådär så jag bestämde mig för att vara god så leken skulle vara längre
Nä men hon var ju full delfin!Inte @Hedinn heller, tydligen!
Då är det ok att jag misstänkte dig för det?Och angående Habina och Ivanhoe.
Jag tänkte inte när jag skrev det
Hmmm, jag räknade faktiskt med att du skulle välja goda sidanNä, men jag kände också att fördelningen var lite sådär så jag bestämde mig för att vara god så leken skulle vara längre
Flasknosdelfin!!Nä men hon var ju full delfin!
Då är det ok att jag misstänkte dig för det?
Men Habina lurade mig för först när hon skrev att hon tyckte vi skulle lyncha Ivanhoe blev jag bombsäker, men sen när hon skrev att hon inte ville bli lynchad mer än någon annan trodde jag att jag var fel ute.
@Myrten
Jag röstade på dig för jag hade bestämt mig för att sno från dig.
Hade du varit ond hade jag ju slängt ut dig ur leken och om du var god så hoppades jag lite på att du skulle fatta sammanhanget.
Du som är så slipad tänkte jag skulle se sambandet och fatta att jag var tjuven och valt goda sidan eftersom jag ändrade åsikt om dig direkt.