Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men @Habina ... Jag måste fråga, varför spelade du för att bli utröstad redan från början? Och varför började du spjärna emot när vi till slut tänkte göra det? :laugh:

Nä, jag spelade som om det inte gjorde någonting om jag åkte ut. :p Jag HATAR som sagt att bli omvandlad, det blev jag i en lek där jag äntligen hade blivit godförklarad efter typ tre dl, sedan swisch skulle jag plötsligt spela för onda sidan. :arghh: Så jag blev mycket hellre lynchad än käkad. Spelade jag lite galet så var det ju mindre risk att jag skulle bli käkad. ;)

Däremot kunde jag ju inte erkänna att jag var Ivanhoe, man får ju inte hinta. :o
 
@Myrten

Jag röstade på dig för jag hade bestämt mig för att sno från dig.
Hade du varit ond hade jag ju slängt ut dig ur leken och om du var god så hoppades jag lite på att du skulle fatta sammanhanget.

Du som är så slipad tänkte jag skulle se sambandet och fatta att jag var tjuven och valt goda sidan eftersom jag ändrade åsikt om dig direkt.
Jag hade ju inget som kunde stjälas, så jag märkte aldrig att jag blev bestulen.

Sen blev jag ju misstänksam... Men tippade under dagen ändå över att du borde vara god. Sen kom Ivanhoe-diskussionen. Och då var jag lite på tå, men sen var jag verkligen inte på topp igår.
 
Jag hade ju inget som kunde stjälas, så jag märkte aldrig att jag blev bestulen.

Sen blev jag ju misstänksam... Men tippade under dagen ändå över att du borde vara god. Sen kom Ivanhoe-diskussionen. Och då var jag lite på tå, men sen var jag verkligen inte på topp igår.

Nä, det märkte jag. Men det fanns ju bara en roll utan specialförmåga att sno så det blev ju som en sia ändå :)
 
Och DU :devil:

Grilla ihjäl mig på det där viset :mad:
Fattade att du hade något samband med Myrten så valde att inte sno från dig. Men jag tänkte tanken ett flertal gånger :p

Jag grillar allt som rör sig. Myrten slog huvudet på spiken när hon skrev att jag skriver ut alla tankar som dimper ner helt enkelt. :D

Nu när Myrten blivit rätt nojjig om att du kanske var onda spionen i alla fall så tänkte jag att det gjorde ju inte så mycket i så fall - då kunde jag peka på den där allra första teorin och säga "Kolla hörni, jag är skitsmart!". Och då insåg jag såklart att Myrten var lite övernojjig, för det skulle aldrig kunna hända. :rofl:
 
Nä, jag spelade som om det inte gjorde någonting om jag åkte ut. :p Jag HATAR som sagt att bli omvandlad, det blev jag i en lek där jag äntligen hade blivit godförklarad efter typ tre dl, sedan swisch skulle jag plötsligt spela för onda sidan. :arghh: Så jag blev mycket hellre lynchad än käkad. Spelade jag lite galet så var det ju mindre risk att jag skulle bli käkad. ;)

Däremot kunde jag ju inte erkänna att jag var Ivanhoe, man får ju inte hinta. :o

Sanningen nu. HAR du slutat med socker? Det var det du skyllde på hela jävla tiden och jag har också slutat med socker men inte blivit tokig för det :p
 
@Monstermom - vaddå övernojjig??? JAG:eek:?

Ni som tycker att Momsan skriver mycket i leken kan jag meddela att vår konversation"Tvillingsnack" är 14 sidor. Men där har nog jag skrivit lika mycket, för där har jag skrivit alla galna scenario jag inte lagt in i leken.
 
Sanningen nu. HAR du slutat med socker? Det var det du skyllde på hela jävla tiden och jag har också slutat med socker men inte blivit tokig för det :p

Haha, jag har slutat med onyttigheter. Det i kombination med att jag faktiskt sitter vid en dator, gör att jag (istället för att snaska var tionde sekund) skriver mer. Jag skriver med touch-metoden, så jag behöver inte titta på tangenterna utan kan skriva supersnabbt. :D
 
@Monstermom - vaddå övernojjig??? JAG:eek:

Nejdå, inte alls.

Och tack för en trevlig... öh, höll på att skriva lya! :laugh: Vad har tvillingar för nåt då?
Jag tror hur som helst aldrig jag har känt mig så lugn och sansad i en lek förr, himla behändigt att veta om en god redan från början - plus att ditt sansade lugn hade god inverkan på mig! :cool:

Men du ledde mig snett om Klara... :cautious: :rofl:
 
Haha, jag har slutat med onyttigheter. Det i kombination med att jag faktiskt sitter vid en dator, gör att jag (istället för att snaska var tionde sekund) skriver mer. Jag skriver med touch-metoden, så jag behöver inte titta på tangenterna utan kan skriva supersnabbt. :D

Jag vet inte vad touch-metoden är (och det är nog lika bra att jag inte lär mig), men man kan ju skriva mer utan att skriva "Jag är skum, skum-banan :banana::banana::banana:" hela tiden!!! :rofl::rofl::rofl:
 
Nej, inte en susning och jag hade hoppats att MM skulle ta Hedinn för jag var mer säker på cirkus' ondska men till slut var det "vafan, våga!"... :p

Bravo! Och tack och lov! :p

Äntligen över... Och @Idahoe , jag hoppas att jag inte drev dig ur tråden med skrivandet, det var ju du som drog in mig i spelet dessutom? :(
(Men allvarligt, jag har kollat inläggen, jag hade typ 15-16% igår - såååå mycket skriver jag väl inte?! Jag vet att alla säger det, men...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp