Hmmm, jag räknade faktiskt med att du skulle välja goda sidan
Jag tänkte att du gissade det för du verkade så positiv när jag bestämt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, jag räknade faktiskt med att du skulle välja goda sidan
Men @Habina ... Jag måste fråga, varför spelade du för att bli utröstad redan från början? Och varför började du spjärna emot när vi till slut tänkte göra det?
Jag hade ju inget som kunde stjälas, så jag märkte aldrig att jag blev bestulen.@Myrten
Jag röstade på dig för jag hade bestämt mig för att sno från dig.
Hade du varit ond hade jag ju slängt ut dig ur leken och om du var god så hoppades jag lite på att du skulle fatta sammanhanget.
Du som är så slipad tänkte jag skulle se sambandet och fatta att jag var tjuven och valt goda sidan eftersom jag ändrade åsikt om dig direkt.
lite galet
Ååååååååååhhh....
Edit: Åh, kolla, kolla, kolla! Jag fick nr 2000! Vann jag nåt?
Jag hade ju inget som kunde stjälas, så jag märkte aldrig att jag blev bestulen.
Sen blev jag ju misstänksam... Men tippade under dagen ändå över att du borde vara god. Sen kom Ivanhoe-diskussionen. Och då var jag lite på tå, men sen var jag verkligen inte på topp igår.
Och DU
Grilla ihjäl mig på det där viset
Fattade att du hade något samband med Myrten så valde att inte sno från dig. Men jag tänkte tanken ett flertal gånger
Nä, jag spelade som om det inte gjorde någonting om jag åkte ut. Jag HATAR som sagt att bli omvandlad, det blev jag i en lek där jag äntligen hade blivit godförklarad efter typ tre dl, sedan swisch skulle jag plötsligt spela för onda sidan. Så jag blev mycket hellre lynchad än käkad. Spelade jag lite galet så var det ju mindre risk att jag skulle bli käkad.
Däremot kunde jag ju inte erkänna att jag var Ivanhoe, man får ju inte hinta.
Nä, det märkte jag. Men det fanns ju bara en roll utan specialförmåga att sno så det blev ju som en sia ändå
@Matmissbrukaren och @LenaH - hade ni koll på vem som var demonen av @cirkus och @Hedinn eller var det tur?
Sanningen nu. HAR du slutat med socker? Det var det du skyllde på hela jävla tiden och jag har också slutat med socker men inte blivit tokig för det
Fast bagaren är väl en passiv förmåga, får man veta att man snott den?
@Monstermom - vaddå övernojjig??? JAG
Nej, inte en susning och jag hade hoppats att MM skulle ta Hedinn för jag var mer säker på cirkus' ondska men till slut var det "vafan, våga!"...@Matmissbrukaren och @LenaH - hade ni koll på vem som var demonen av @cirkus och @Hedinn eller var det tur?
Haha, jag har slutat med onyttigheter. Det i kombination med att jag faktiskt sitter vid en dator, gör att jag (istället för att snaska var tionde sekund) skriver mer. Jag skriver med touch-metoden, så jag behöver inte titta på tangenterna utan kan skriva supersnabbt.
Jag vet inte vad touch-metoden är (och det är nog lika bra att jag inte lär mig), men man kan ju skriva mer utan att skriva "Jag är skum, skum-banan " hela tiden!!!
Nej, inte en susning och jag hade hoppats att MM skulle ta Hedinn för jag var mer säker på cirkus' ondska men till slut var det "vafan, våga!"...