Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mäh, det skrev jag EN gång bara. :cautious::p

Tja, exakt det skrev du väl bara en gång. Men andemeningen var där från typ första raden, och höll i sig därefter.

Var du aldrig orolig att vi goda skulle tro du ville bli lynchad för att du var demon, medan de onda skulle veta att du inte var det och därför fatta och käka dig?
 
Tja, exakt det skrev du väl bara en gång. Men andemeningen var där från typ första raden, och höll i sig därefter.

Var du aldrig orolig att vi goda skulle tro du ville bli lynchad för att du var demon, medan de onda skulle veta att du inte var det och därför fatta och käka dig?

Nix. Jag var övertygad om att så länge jag höll mig lagom konstig så skulle ulvarna låta bli mig. Vilket var viktigast för mig. ;) Tills någon outade min roll. :angel:
 
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.

Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.
 
@Myrten och @Monstermom - hur hann ni vara tvillingar när speciellt monstermom skrev så otroligt många inlägg i tråden. Hann ni ens prata med varandra?
Igår gjorde jag inget annat för jag mår verkligen inte bra! Underbart väder och sista veckan här, men jag var inne och spelade ulvspel. Dessutom kändes det som hjärnan var 30 minuter efter fingrarna.

Idag måste jag gå ut och handla. Lite bättre.
 
Fast det var ju inte jag som absolut inte kunde tänka mig att rösta på henne:p! Det var i samband med det tror jag som jag gick in på ett par extraställen och lätt omotiverat skrev "Jag ser inget udda i Momsans spel, bla bla!"

Tvillingar har ett näste.

Pax Vobiscum!

Det var ju aldrig frågan om att jag absolut inte kunde tänka mig att rösta på henne! :rofl:
Hon var ju bara ett exempel på att jag inte kunde tänka mig att flytta någon på min lista utan goda argument. Ju. :mad:

Men det var du som sa, när jag tyckte hon var skum i början, att nänä, hon spelar helt annorlunda mot när hon satt i lyan, och hon verkar som hon spelar ensam. Och så kommer Caisa och säger nästan ordagrant samma sak! Gissningsvis utan att ni diskuterat saken! :rofl:

Och eftersom jag har lite glest på god-listan så fick hon ju stå där sålänge då. :up::rofl:
 
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.

Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.

Nej, vad tråkigt! Vad menar du att nån bara avfärdar en? :eek:
 
Jag är nog ensam om att tycka leken var skittrist igår. Jag hade blivit lika sur om jag varit god. Men när man inte kan öppna munnen utan att nån bara avfärdar en så är det tråkigt på riktigt.
Sorry.

Jag ska sitta och sura bittert till tiders evighet nu.
Trist att du känner så. Jag hade nog varit öppen för argumentation eftersom jag in i det sista var rädd att @Matmissbrukaren och @Niyama lurade upp mig på läktaren... :o
 
Enda behållningen sista dagen var DU :love:
Ditt pladder och dina tankar och sprutteorier är underbart!

Haha, vad bra i alla fall. Väldigt kul att spela med dig med! :up:

(Och hade inte Klara röstat på dig så hade jag varit benägen att tro du kunde vara god - som @LenaH så var jag inte helt säker på Niyama och Matmissbrukaren, trots att jag valde att gå enligt att de var goda. :laugh:)
 
Vi vann!!! Inte för att jag fick lov att hjälpa till ;) jag är nästan glad att jag åkte för hade aaaaldrig kunnat hålla ert tempo. Går in en sväng igår och det första jag ser är att Hedinn är full. Alltså jag trodde jag skulle dö så roligt det var. Sen börjar hon yra om delfiner. Haha
 
Vi vann!!! Inte för att jag fick lov att hjälpa till ;) jag är nästan glad att jag åkte för hade aaaaldrig kunnat hålla ert tempo. Går in en sväng igår och det första jag ser är att Hedinn är full. Alltså jag trodde jag skulle dö så roligt det var. Sen börjar hon yra om delfiner. Haha
Din stackare, du får ju aldrig vara med till slutet!
 
Vi vann!!! Inte för att jag fick lov att hjälpa till ;) jag är nästan glad att jag åkte för hade aaaaldrig kunnat hålla ert tempo. Går in en sväng igår och det första jag ser är att Hedinn är full. Alltså jag trodde jag skulle dö så roligt det var. Sen börjar hon yra om delfiner. Haha

Jag kunde bara hålla tempot för att jag inte har något jobb.
Jag har inte pratat med min man på tre dagar nu för jag har fått sitta här hela dagarna :o
Så jag vet någon som blir glad över att leken är slut :laugh:

Jag vågade inte ens lämna leken igår på kvällen för att duscha för det skrevs så mycket :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp