Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var glad att jag hade rätt om tvillingarna. Sedan var jag lite inne på Niyama som god spion, men jag var absolut inte säker. Resten av gänget, näe... :p
 
Puuuuh! Jag drabbades av värsta paranoian nu på morgonen och trodde att MM kanske var Prins John trots allt och låtsades vara Robin men att den riktige Robin kanske inte fattat. Därav mitt teoriande. Skönt att det inte var så.
 
Hyfsat skönt att det är över nu dock. Bra gjort @LenaH , hur pass säker var du på att det var Hedinn?

Jag brukar aldrig leva längre än ett par-tre dl, max! Jag är mer av en sprinter än en långdistansare. :laugh:
 
Och tack till mina ulvkollegor, som faktiskt hade lite koll på rollerna (åtminstone betydligt bättre än jag :D) och spelade bra! Faktum är ju att de flesta plockades på uteslutningsmetoden. :)
 
Tack själv! Underbara uppdateringar!

... Fast jag var rätt säker på att det var totalt kört direkt jag läste rollfördelningen. "Man kan ju ha kul ändå!" tänkte jag, men att vi skulle vinna trodde jag aldrig! :rofl:

Jag började fundera om jag gjort något misstag m fördelningen efter alla skriverier, fastän jag tyckte det var en bra balans själv.

Blev lite fundersam när Borgmästaren inte avbröt lynchen för då trodde jag också det var kört för goda sida. Ni spelade fantastiskt bra igår! :bow:
 
Puuuuh! Jag drabbades av värsta paranoian nu på morgonen och trodde att MM kanske var Prins John trots allt och låtsades vara Robin men att den riktige Robin kanske inte fattat. Därav mitt teoriande. Skönt att det inte var så.

Jag visste ju hur det skulle gå (om ingen twist kom under natten) redan vid 22.05 igår eftersom min dl var 22.00 men det kunde jag ju inte direkt skriva :p
 
Hyfsat skönt att det är över nu dock. Bra gjort @LenaH , hur pass säker var du på att det var Hedinn?

Jag brukar aldrig leva längre än ett par-tre dl, max! Jag är mer av en sprinter än en långdistansare. :laugh:
Förnuftet sa det ju men jag var in i det sista rädd för att @Matmissbrukaren faktiskt var ond tjuv... :p Men när jag såg att hon gjorde processen kort med cirkus så tänkte jag att jag måste våga! ;)
 
Jag började fundera om jag gjort något misstag m fördelningen efter alla skriverier, fastän jag tyckte det var en bra balans själv.

Blev lite fundersam när Borgmästaren inte avbröt lynchen för då trodde jag också det var kört för goda sida. Ni spelade fantastiskt bra igår! :bow:

Jag tyckte vissa spelade lite halvdåligt igår. :angel: Ni var ju på väg att lyncha cirkus. :arghh: Men så lyckades jag lura Niyama lite och hon blev stressad över demonen. :rofl:

Ulvar, hade ni fattat att jag var Ivanhoe?
 
Jag fick intryck av att du verkligen absolut under inga omständigheter ville att din roll skulle komma fram - viktigast för alkemisten, tänkte jag. Inte någon avancerad hjärnaktivitet alltså, utan mest en känsla. :p
Aha, så tänkte jag inte alls för jag satt ju så säkert så tidigt! Jag kunde ju bara dö i lynch och eftersom @Niyama och @Snurrfian var så bra på att godförklara mig så borde jag haft mindre hjärtinfarktvibbar än vad jag hade... :p
 
Jag började fundera om jag gjort något misstag m fördelningen efter alla skriverier, fastän jag tyckte det var en bra balans själv.

Blev lite fundersam när Borgmästaren inte avbröt lynchen för då trodde jag också det var kört för goda sida. Ni spelade fantastiskt bra igår! :bow:

Ja jag fattar fortfarande inte hur vi vann med den fördelningen, men det visar ju bara att jag fortfarande inte fattar rollviktningen - de goda vann ju! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp