Gör som Niyama och drar mina teorier nu innan nattdl.
1. Matmissbrukaren - ja, jag tror ju då att jag är god.
2. Myrten - Hon måste vara tvilling med Monstermom eftersom dom är som helan och halvan.
3. cirkus smyger med och håller sig i bakgrunden. Kommer inte med några direkta teorier och känns skum. Ulv?
4. LenaH - Hon har blivit siad God
5. LindgrenV - pga hennes röständring igår så sätter jag henne till goda sidan.
6. Monstermom - Tror jag som sagt är Myrten tvilling eftersom dom är så samspelta.
7. Niyama - Hennes röständring igår och idag har hon aktivt letat onda och efter kvällens lynch sätter jag henne på goda sidan.
8. Hedinn
9. CaisaLundblad - åt goda hållet pga sin röständring igår.
Så, Hedinn och Cirkus som ulvar.
Och någon stackars ond spion som gömt sig men det är ju skit samma så länge ulvarna ryker. Så nu hoppas jag båda är ulvar och inte att den ena är ond spion.
1. Matmissbrukaren - ja, jag tror ju då att jag är god.
2. Myrten - Hon måste vara tvilling med Monstermom eftersom dom är som helan och halvan.
3. cirkus smyger med och håller sig i bakgrunden. Kommer inte med några direkta teorier och känns skum. Ulv?
4. LenaH - Hon har blivit siad God
5. LindgrenV - pga hennes röständring igår så sätter jag henne till goda sidan.
6. Monstermom - Tror jag som sagt är Myrten tvilling eftersom dom är så samspelta.
7. Niyama - Hennes röständring igår och idag har hon aktivt letat onda och efter kvällens lynch sätter jag henne på goda sidan.
8. Hedinn
9. CaisaLundblad - åt goda hållet pga sin röständring igår.
Så, Hedinn och Cirkus som ulvar.
Och någon stackars ond spion som gömt sig men det är ju skit samma så länge ulvarna ryker. Så nu hoppas jag båda är ulvar och inte att den ena är ond spion.