Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör som Niyama och drar mina teorier nu innan nattdl.


1. Matmissbrukaren - ja, jag tror ju då att jag är god.
2. Myrten - Hon måste vara tvilling med Monstermom eftersom dom är som helan och halvan.
3. cirkus smyger med och håller sig i bakgrunden. Kommer inte med några direkta teorier och känns skum. Ulv?
4. LenaH - Hon har blivit siad God
5. LindgrenV - pga hennes röständring igår så sätter jag henne till goda sidan.
6. Monstermom - Tror jag som sagt är Myrten tvilling eftersom dom är så samspelta.
7. Niyama - Hennes röständring igår och idag har hon aktivt letat onda och efter kvällens lynch sätter jag henne på goda sidan.
8. Hedinn
9. CaisaLundblad - åt goda hållet pga sin röständring igår.

Så, Hedinn och Cirkus som ulvar.
Och någon stackars ond spion som gömt sig men det är ju skit samma så länge ulvarna ryker. Så nu hoppas jag båda är ulvar och inte att den ena är ond spion.
 
Jag tror att Niyama vet att den onda spionen har blivit omvandlad det är därför tre onda inte finns i hennes scenario.

Jag tycker dock att det är så stora hål i hennes lista så hon är nog också full precis som alla andra i den här tråden.

Själv gick jag och åt middag i godan ro i tron att jag skulle bli lynchad och så var jag kvar efter den underligaste lynchen hittills.

Vad är det för hål du pratar om?
 
Jag tycker det är tråkigt med teorier som du och hon presterar just nu. Tunnare än Novemberis.
Hon är god pga sin röständring igår. - tycker du att det är en stark teori?
Teorin mot Heddan är nog fan håligast av alla.

Har du ens skrivit några teorier?

Hur som så drog jag mina snabbt. Jag har ett inlägg längre bak med mer fyllda teorier men jag orkar inte leta efter det nu.
Ville bara dra fram dom snabbt igen om jag blir mat inatt.
 
KOM PÅ EN SAK!

OM tjuven är god så bör den lyckas stjäla käk. Ena ulven död. Vapensmeden är kvar i leken, så den omvandlar den andra = vi har chans att vinna innan dagDL och slipper demonen!

@vapensmed @alkemist @vadfandunuheter
 
Jag tycker det är tråkigt med teorier som du och hon presterar just nu. Tunnare än Novemberis.
Hon är god pga sin röständring igår. - tycker du att det är en stark teori?
Teorin mot Heddan är nog fan håligast av alla.

Grejen är att jag i princip inte har några teorier mot Heddan, men uteslutningsmetoden gör att hon måste vara ond. Om inte LL lurar oss på antalet.
 
Grejen är att jag i princip inte har några teorier mot Heddan, men uteslutningsmetoden gör att hon måste vara ond. Om inte LL lurar oss på antalet.

Det är så jag tänker med och det skrev jag tidigare idag. Dom goda rollerna försvann när jag delat ut dom till dom jag tror är goda. Det fanns ingen till Hedinn så då hamnar hon på onda sidan.
 
Bästa förklaringen för @Hedinn :

Skriver kommentarer allt eftersom jag läser, vissa saker kanske tagits upp senare i leken men ni får leva med det. :p
(Habina har röstat på MM och jag på TLV)
Okej... först undrar Monster om vi ens läser en tredjedel av hennes inlägg, jag vill påstå att jag faktiskt läser dem rätt noga. Håller sällan med om teorierna dock, men läser dem gör jag!
Tycker det skaver lite när MM "räcker upp handen" i inlägg #1361 för att vinka till LenaH om att hon är god.
Det blir lite skriverier om att de goda ska försöka komma överens om vem som är bäst att lyncha, Monster är (som jag ppfattar det) inte avig till idén men vägrar rösta på någon hon själv inte finner misstänkt. Niyama diskuterar en del med detta och verkar ifrågasätta hennes inställning.
Niyama blir osäker på Monster, Myrten försvarar Monster.
Hedinn röstar sen på Habina i inlägg #1423
Helt plötsligt skriver Allsmäktige att både TLV (ulv) och Idahoe (röstfifflare) hoppar av leken, Hedinn ifrågasätter om jag visste att TLV skulle hoppa av, diskuterar med Niyama lite om möjligheten att jag är John. Det blev en del ropande efter mig som inte hördes eftersom jag behövde byta röst.
Niyama envisas med att referera till TLV som "TVL".
Kring 19:35 var det mest prat om paus.

LindgrenV meddelar att hon har dåligt med tid och även funderat på att hoppa av men valt att ge det en chans. Bemöter sen en del inlägg som haft funderingar kring henne. (t.ex #1535)
(jag vill lägga in Klaras långa teoriinlägg här #1536 om det skulle gå att utläsa något från det efter vetskapen om att hon satt i lyan)

Nu är jag på sida 78... Postar detta sålänge. Fortsättning följer...
 
@Matmissbrukaren jag blir lite nervös över dig eftersom du verkar tänka precis som jag. Luras du? :nailbiting: Men jag tror jag fattat vilken roll du har, och om du lurades borde den rätta innehavaren av rollen protestera.
 
Jag tror att Niyama vet att den onda spionen har blivit omvandlad det är därför tre onda inte finns i hennes scenario.

Jag tycker dock att det är så stora hål i hennes lista så hon är nog också full precis som alla andra i den här tråden.

Själv gick jag och åt middag i godan ro i tron att jag skulle bli lynchad och så var jag kvar efter den underligaste lynchen hittills.

Cirkus, du blir bara skummare och skummare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp