Spionuslingen också.
Nej
"*Onda vinner när onda är fler än de goda. Goda vinner när alla ulvar är döda."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spionuslingen också.
Ja just det, den kan ju ändå inte vinna.Nä, tjuven och onda spionen får vara kvar bara alla ulvar är döda.
Spionuslingen också.
Alkohol gör nåt med hjärnan tror jag...Jag tog ett glas vin. ETT! När blev jag så jäkla nykteristisk att min hjärna stänger av efter ett glas vin? Jag fattar inte vad du säger, med andra ord...
Jag tog ett glas vin. ETT! När blev jag så jäkla nykteristisk att min hjärna stänger av efter ett glas vin? Jag fattar inte vad du säger, med andra ord...
Nej, om tjuven är god så bör den lyckas stjäla ett käk nu.
Rent logiskt borde det vara Hedinn och cirkus i lyan men vem som ond spion? Och hur var det med tjuven? Två spelare vet ju vilken sida tjuven har men jag är inte en av dem.
Jag fatar inte hur det här funkar? Det finns två onda i lyan nu? Demon och ulv? Tjuven snor käket av en av dem? Men det kan ju inte vara två käk på en natt? Eller hur? Så hur "vinner" tjuven i vem som käkar?
Det är enkelt att ta reda på. Om tjuven arbetar för goda sidan så borde hon fått tag i en ulv nu och snott käket av dom som vi diskuterade som kunde vara ulvar. Så blir en ulv käkad imorgon så vet vi ju.
Jag fatar inte hur det här funkar? Det finns två onda i lyan nu? Demon och ulv? Tjuven snor käket av en av dem? Men det kan ju inte vara två käk på en natt? Eller hur? Så hur "vinner" tjuven i vem som käkar?
Alkohol gör nåt med hjärnan tror jag...
Men jag skrev fel ord, med ordet "god" kanske det blir mer begripligt?
Jag återkommer imorgon. Om jag kan låta bli ikväll.
Vad är det du inte förstår?Nä. Misstänker det är mottagaren som är sönder, inte sändaren.
Pokémon är inte mig grej. Fråga mig om My little pony så tar jag allt!No can do, Pikachu!
Bra, förklara för mig sen.FÖR I *******??!!!
Här lämnar man leken för EN KVÄLL och så har ni gort er av med FYRA spelare?!
@Paddington Förlåt! Jag försökte faktiskt kolla leken från mobilen men min mobil fungerar bara med internet sporadiskt, idag ville den bara halvladda sidor och sen gnälla på avsaknad av nät.
Ska försöka läsa ikapp och se vad som hänt egentligen.
Vad är det du inte förstår?