Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, om tjuven är god så bör den lyckas stjäla ett käk nu.

Jag fatar inte hur det här funkar? Det finns två onda i lyan nu? Demon och ulv? Tjuven snor käket av en av dem? Men det kan ju inte vara två käk på en natt? Eller hur? Så hur "vinner" tjuven i vem som käkar?
 
Rent logiskt borde det vara Hedinn och cirkus i lyan men vem som ond spion? Och hur var det med tjuven? Två spelare vet ju vilken sida tjuven har men jag är inte en av dem.

Det är enkelt att ta reda på. Om tjuven arbetar för goda sidan så borde hon fått tag i en ulv nu och snott käket av dom som vi diskuterade som kunde vara ulvar. Så blir en ulv käkad imorgon så vet vi ju.
 
Jag fatar inte hur det här funkar? Det finns två onda i lyan nu? Demon och ulv? Tjuven snor käket av en av dem? Men det kan ju inte vara två käk på en natt? Eller hur? Så hur "vinner" tjuven i vem som käkar?

Om tjuven snor käket får bara hon käka. Ulvarna förlorar sitt käk den natten. Men tjuven får bara sno käk en gång.
 
Lyfter tidigare teorier.

1. Matmissbrukaren - bör bara god enligt tidigare teorier, blev lite osäker på henne runt DL och särskilt eftersom hon verkar ha förstått Habinas roll.
2. Myrten - bör vara god tvilling med tanke på samspelet mellan henne och Monster
3. cirkus
4. LenaH - bör ha blivit siad som god
5. LindgrenV - troligtvis god baserat på gårdagens röstning, i alla fall inte ulv
6. Monstermom - Myrtens tvilling se ovan
7. Niyama - jag
8. Hedinn
9. CaisaLundblad - troligtvis god baserat på gårdagens röstning, i alla fall inte ulv

Ja, då var det två kvar då som måste vara ulvar: Hedinn och Cirkus.
 
  • Gilla
Reactions: MM
FÖR I *******??!!! :eek: :rage:

Här lämnar man leken för EN KVÄLL och så har ni gort er av med FYRA spelare?! :arghh::banghead:

@Paddington Förlåt! :cry: Jag försökte faktiskt kolla leken från mobilen men min mobil fungerar bara med internet sporadiskt, idag ville den bara halvladda sidor och sen gnälla på avsaknad av nät. :cautious:

Ska försöka läsa ikapp och se vad som hänt egentligen. :mad:
 
FÖR I *******??!!! :eek: :rage:

Här lämnar man leken för EN KVÄLL och så har ni gort er av med FYRA spelare?! :arghh::banghead:

@Paddington Förlåt! :cry: Jag försökte faktiskt kolla leken från mobilen men min mobil fungerar bara med internet sporadiskt, idag ville den bara halvladda sidor och sen gnälla på avsaknad av nät. :cautious:

Ska försöka läsa ikapp och se vad som hänt egentligen. :mad:
Bra, förklara för mig sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp