Jaa, nu förstår ju jag Hur du menade!
För övrigt verkar leken urartat något. Någon som fortfarande är nykter? :P
Inte jag! Tyvärr. Känns som en felberäkning...
Men det rättar väl till sig med tiden, om jag inte minns fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, nu förstår ju jag Hur du menade!
För övrigt verkar leken urartat något. Någon som fortfarande är nykter? :P
Det enda som kan hindra dem är väl om de ger sig på alkemisten?Ja det beror ju på om ulvarna får käka i natt eller ej.
Men jag trodde ju på er!
Nej, jag tyckte det var bra. Det rätade ju ut ett frågetecken på ulvfronten. Tyvärr har jag för många kvar.Och jag fattar fortfarande inte problemet med att käka Habina?
Det enda som kan hindra dem är väl om de ger sig på alkemisten?
Problem och problem, jag trodde hon skulle vara ond? Hade väl varit bättre att få ut enbart en ond?Och jag fattar fortfarande inte problemet med att käka Habina?
Edit: Förlåt, lyncha menar jag såklart!
Nej, jag tyckte det var bra. Det rätade ju ut ett frågetecken på ulvfronten. Tyvärr har jag för många kvar.
Ja och nej. Hade lyan också fattat att hon var Ivan så hade de ju käkat henne i natt och då hade hon blivit ulv istället. Det hade vi fått svårt med.Problem och problem, jag trodde hon skulle vara ond? Hade väl varit bättre att få ut enbart en ond?
Problem och problem, jag trodde hon skulle vara ond? Hade väl varit bättre att få ut enbart en ond?
Rent logiskt borde det vara Hedinn och cirkus i lyan men vem som ond spion? Och hur var det med tjuven? Två spelare vet ju vilken sida tjuven har men jag är inte en av dem.Vilka är dina frågetecken?
Vilka är dina frågetecken?
Haha då tror jag att jag fattarJa och nej. Hade lyan också fattat att hon var Ivan så hade de ju käkat henne i natt och då hade hon blivit ulv istället. Det hade vi fått svårt med.
Fast hon var väl antingen ond (demon) eller god (Ivanhoe) och vi visste inte vilket - men ulvkräken visste, de rackarna! Så lynchade vi henne inte så skulle de käkat henne, om hon var Ivanhoe, och då blev det inte bara minus på goda sidan utan plus på onda dessutom. Eller hur?
Fanns ingen väg ut? Eller?
Rent logiskt borde det vara Hedinn och cirkus i lyan men vem som ond spion? Och hur var det med tjuven? Två spelare vet ju vilken sida tjuven har men jag är inte en av dem.
Om tjuven är ond?Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.
Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.
Spionuslingen också.Fast vi behöver inte bli av med tjuven va? Bara ulvarna? "Bara", alltså...
Varför så säkra på att Hedinn är i lyan, @allijäklahop?
Fast vi behöver inte bli av med tjuven va? Bara ulvarna? "Bara", alltså...
Varför så säkra på att Hedinn är i lyan, @allijäklahop?
Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.