Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problem och problem, jag trodde hon skulle vara ond? Hade väl varit bättre att få ut enbart en ond?

Fast hon var väl antingen ond (demon) eller god (Ivanhoe) och vi visste inte vilket - men ulvkräken visste, de rackarna! Så lynchade vi henne inte så skulle de käkat henne, om hon var Ivanhoe, och då blev det inte bara minus på goda sidan utan plus på onda dessutom. Eller hur?

Fanns ingen väg ut? Eller?
 
Fast hon var väl antingen ond (demon) eller god (Ivanhoe) och vi visste inte vilket - men ulvkräken visste, de rackarna! Så lynchade vi henne inte så skulle de käkat henne, om hon var Ivanhoe, och då blev det inte bara minus på goda sidan utan plus på onda dessutom. Eller hur?

Fanns ingen väg ut? Eller?

Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.
 
Rent logiskt borde det vara Hedinn och cirkus i lyan men vem som ond spion? Och hur var det med tjuven? Två spelare vet ju vilken sida tjuven har men jag är inte en av dem.

Fast vi behöver inte bli av med tjuven va? Bara ulvarna? "Bara", alltså...

Varför så säkra på att Hedinn är i lyan, @allijäklahop?
 
Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.

Är GOD ska det stå. Problemet är ju demonjäveln. Påminn mig att inte vara med i lekar som har omvandlingsroller med. Inför förra leken skrev jag till Myrten att hoppa över mig om såna roller skulle vara med :arghh:
 
Jo, om tjuven är ond snor den käket och käkar ena ulven. Den andra lynchar vi imorgon. Men det går ju fint att ordna nu med faktiskt. Räknade fel innan.

Jag tog ett glas vin. ETT! När blev jag så jäkla nykteristisk att min hjärna stänger av efter ett glas vin? Jag fattar inte vad du säger, med andra ord... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 891
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp