Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte. Kan du utveckla? Jag kanske fattar imorgon.Vi blev av med en ulv och ulvarna käkade inte Ivanhoe! Vad är det jag missar!?
Hade vi lämnat Habina - som ulvarna visste inte var demonen - då hade det väl gått åt helvet inatt?
Vi blev av med en ulv och ulvarna käkade inte Ivanhoe! Vad är det jag missar!?
Hade vi lämnat Habina - som ulvarna visste inte var demonen - då hade det väl gått åt helvete inatt?
Men vad skulle hon säga? @Habina , jag hajade iaf och tack!
Varför?! Cirkus ja, men jag?Men då finns det inte så många kvar på ondlistan:
Cirkus och Hedinn måste ju vara ulvarna?
So long and thanks for all the fish?Jag känner mig som en delfin.
Varför?! Cirkus ja, men jag?
Jag fattar inte. Kan du utveckla? Jag kanske fattar imorgon.
Nej, det hade det inte behövt göra. Men varför skrev ni inte varför ni röstade på Habina?
Som när folk röstade på mig för att jag var siare?
Är det inte tre onda kvar? Eller kan jag inte räkna på fyllan heller?
Jag känner mig som en delfin.
Ja. Men för den som inte fattar ordvitsar: Jag hajar inte. Alls. Varför var inte Habina ond?So long and thanks for all the fish?
känns rätt kört nu.
Ja. Men för den som inte fattar ordvitsar: Jag hajar inte. Alls. Varför var inte Habina ond?
Jaa, nu förstår ju jag Hur du menade!Det var ju det jag menade med att göra en @Idahoe , hon gjorde det i en lek i höstas, offrade sig alltså.
Ja. Men för den som inte fattar ordvitsar: Jag hajar inte. Alls. Varför var inte Habina ond?
För att hon var god?Ja. Men för den som inte fattar ordvitsar: Jag hajar inte. Alls. Varför var inte Habina ond?
Ja det beror ju på om ulvarna får käka i natt eller ej.Varför? Känns som jag missar nåt?
Varför? För att LL gett henne en god roll!
Va? Varför var hon inte ond? För att det inte var hennes roll?
För att hon var god?