Jag bjöd precis mig själv på en shotJag blev precis bjuden på en shot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bjöd precis mig själv på en shotJag blev precis bjuden på en shot.
Jag med, men risken att de vill äta mig är rätt liten.Jag hoppas jag blir käk.
Uppdatering!
Nere på planen var striden hård. Tornerspelen hade kommit in på dag2 och man hade nu lämnat hästarna och skranket för kamp alla mot alla. Snart skulle någon stå som ensam segrare och vinna publikens gunst. Blodlystnaden lyste i allas ögon och åskådarnas hejarop och sorl gav de stridande parterna mer krafter. Några av kombattanterna hade redan satts ur spel och plötsligt såg sig Habina omgiven av flera stridsmän som hon faktiskt räknat med skulle stå på hennes sida. Hon kunde inte förstå detta förräderi men hon stred tappert och hårt och slutligen fick hon in en avgörande stöt samtidigt som hon själv föll till marken.
Sorlet tystnade och åskådarna stod chockade kvar på läktaren, vad var det som egentligen hänt?
Habina var Ivanhoe (magiker)
Klara var ulv
NattDL kl 10.00
DagDL 22.00
Uppdatering!
Nere på planen var striden hård. Tornerspelen hade kommit in på dag2 och man hade nu lämnat hästarna och skranket för kamp alla mot alla. Snart skulle någon stå som ensam segrare och vinna publikens gunst. Blodlystnaden lyste i allas ögon och åskådarnas hejarop och sorl gav de stridande parterna mer krafter. Några av kombattanterna hade redan satts ur spel och plötsligt såg sig Habina omgiven av flera stridsmän som hon faktiskt räknat med skulle stå på hennes sida. Hon kunde inte förstå detta förräderi men hon stred tappert och hårt och slutligen fick hon in en avgörande stöt samtidigt som hon själv föll till marken.
Sorlet tystnade och åskådarna stod chockade kvar på läktaren, vad var det som egentligen hänt?
Habina var Ivanhoe (magiker)
Klara var ulv
NattDL kl 10.00
DagDL 22.00
MEn alltså, det här var vi väl överens om i förmiddags? Att Habina var magiker?
MEn alltså, det här var vi väl överens om i förmiddags? Att Habina var magiker?
Men vad fan, lurar ni mig nu?! Elakt att utnyttja en full människa!
Då var du nog den enda som inte fattade!Det fattade inte jag! Då hade jag aldrig röstat på henne nu blev vi av med en god och en ulv men demonen ändå kvar... känns rätt kört nu.
Bra? Vi miste en god fast vi inte blev av med demonen!Vem lurar dig? Det blev ju bra!
En ulv ute, ja, men Habina var väl god?Vem lurar dig? Det blev ju bra!
Om inte hon är ond så hamnar du typ överst på misstankelistan
Men vad skulle hon säga? @Habina , jag hajade iaf och tack!Japp. Men så sa hon nääääää-äädå, hon ville inte bli utröstad - och hon kunde inte aaaaana varför vi skulle vilja göra det!
Käka socker, för fanken!
Bra? Vi miste en god fast vi inte blev av med demonen!