Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha ut demonen nu i alla fall? Jag trodde du ändrat dig om det?
JAG VET INTE!!Vad händer ens????
Om Habina INTE är ond eller demon få förstår jag inte varför hon inte försökt rädda sig själv. Hon KAN väl inte vara god?!
Alltså. Jag tyckte att förra DL var det sjukaste jag varit med om i mitt liv. Men detta DL slår nog förra med hästlängder. Jag hänger inte alls med
Jag funderade om jag skulle ta till vinet eller inte så här på en tisdag. Men nu vet jag helt säkert att jag ska ta till vinet. OCH Minttun.JAG VET INTE!!
Jag sa ju inga röständringar inom fem minuter före DL!
Ja, men om det bara ligger röster på goda då? Du har ju just argumenterat för att du minsann inte tänker rösta som nån annan vill, men ändå reagerar du på Klara?!
Om Habina INTE är ond eller demon få förstår jag inte varför hon inte försökt rädda sig själv. Hon KAN väl inte vara god?!
DU SKREV KAJSA!!!Vaddå "ändå reagerar jag på Klara"!? Jag skrev det direkt Klara röstade, det har inget med dina misstankar mot Klara att göra?
Eller menar du att jag borde vara OK med att Klara röstar enligt eget huvud!? Nä, jag har väl för fanken velat diskutera röstningen jäkligt mycket!? Det enda jag sagt är att jag inte röstar som någon annan säger bara för att den säger åt mig att rösta åt nåt särskilt håll???
Puss på dig!
Jag äter inte heller sockerDu, helt oavsett vilken roll du har: överväg att börja käka socker igen!
Du, helt oavsett vilken roll du har: överväg att börja käka socker igen!
Min röständring till Habina är inte med.16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina
20.45 Klara röstar på cirkus
20.55 LindgrenV röstar på Klara
21.05 Myrten röstar på Habina
21.27 Monstermom röstar på Habina
21.27 Niyama röstar på Cirkus
21.30 Matmissbrukaren röstar på Cirkus
21.31 Cirkus röstar på habina
21.36 LindgrenV röstar på cirkus
21.37 Hedinn ändrar röst till cirkus