Jag tror ni har fel. Och ni förlitar er på Hedinn. Och Klara, som som sagt röstade skitmysko!
Vaa? Jag litar inte överhuvudtaget på Hedinn. Och du misstänkte ju inte ens Klara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror ni har fel. Och ni förlitar er på Hedinn. Och Klara, som som sagt röstade skitmysko!
Speciellt som Hedinn är full... Cirkus kan säkert vara ond, jag har ingen aning. Men jag vet i alla fall min roll och tja, det här blev inte det DL jag tänkt mig.
Varför försöker du inte rädda dig själv i så fall?
Det är väl ingen som förlitar sig på mig?! Jag förlitar mig på er, och du röstade väl som jag gjorde först?Jag tror ni har fel. Och ni förlitar er på Hedinn. Och Klara, som som sagt röstade skitmysko!
Tills hon röstade. Vilket jag också skrev direkt, som reaktion på rösten. Varför vill en god inte ens försöka nå konsensus om rösten, efter vi pratat om hur viktigt det var?
Edit: @Niyama , citatet föll bort på nåt jäkla sätt
Varför försöker du inte rädda dig själv i så fall?
Haha men ge dig, det är jobbig i det här läget!Guuuud vad spännande. Och gud var roligt att Hedinn är full. Allt hon svarar med är "men jag är ju full" , mycket underhållande!! Slut spökat
Jag misstänker ju Klara men just det kanske inte är så konstigt, av de två som hade röster kanske hon inte misstänker nån av dom?
Vad säger @Matmissbrukaren om Habina/Cirkus?
Eftersom Habina inte ens försöker rädda sig själv bör hon vara demonen:
Niyama ändrar röst till Habina
Men vad fan... På tidigare röstteori:Eftersom Habina inte ens försöker rädda sig själv bör hon vara demonen:
Niyama ändrar röst till Habina
Va? Men det är ju viktigt att rösta tillsammans som goda, annars kan ju onda sno lynchen!
Känns så? Nästan så jag tvivlar på mig själv i det här läget. Kan dock vara ölens fel, eventuellt.LenaH röstar på Habina
Just nu ändrar det ingenting men jag blir skitnödig av röständringarna och börjar tro att jag är grundlurad från två håll.
Är jag den ENDA goda i den här leken??