Hedinn
Moderator
Vad händer om vi sparar demonen då? Är vi körda då?GAH! Det här känns inte bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer om vi sparar demonen då? Är vi körda då?GAH! Det här känns inte bra!
Är det bättre? Jag har noll koll!
Om cirkus är demonen så... Hellre ryker jag då. Fast jag kommer bli käkad i natt i vilket fall.
Vad händer om vi sparar demonen då? Är vi körda då?
INGET AV DET KÄNNS BRA! FÖR I HELVETE! KAN VI SNABBSPOLA NU SÅ ATT VI BARA FÅR DET ÖVERSTÖKAT INNAN JAG BEHÖVER BÄLTAS???GAH! Det här känns inte bra!
Ligger något i det, kanske... Men oavsett måste vi väl omvärdera alla? Statistik nån, med mindre alkoholhalt i blodet än jag?Jag tror att vi kan överleva i vilket fall just nu? Och då slipper vi det när alla roller är mer eller mindre helt tydliga? Eller?
Om ändå en god ska åka så är det väl bättre att det är pga demonen, så hur menar du här, om du nu är god? Och varför skulle du bli käkad när du har så mycket misstankar mot dig?!
Som jag skrev innan. Ulvarna kommer säkert tro att matmissbrukarens misstanke är rätt, så de provar att käka mig för de hoppas att jag är Ivanhoe och de därmed får en till ulv. Eftersom matmissbrukaren har fel, så kommer de "bara" att käka en god, men det är ju lika illa för leken i alla fall.
Vad tror @Niyama om det? Cirkus vs Habina?
Som jag skrev innan. Ulvarna kommer säkert tro att matmissbrukarens misstanke är rätt, så de provar att käka mig för de hoppas att jag är Ivanhoe och de därmed får en till ulv. Eftersom matmissbrukaren har fel, så kommer de "bara" att käka en god, men det är ju lika illa för leken i alla fall.
Ja, det är lite så jag tänker. Jag ändrade ju till cirkus, var det dumt?Alltså som Habina håller på nu så måste hon väl vara demon? Och jag vet inte om det är bättre att plocka den först. Det är en risk, men det blir hur som helst skitsvårt i slutet om den omvandlas då.
@Habina
Du sa innan att du kanske ville ändra din röst på mig för att du tyckte jag kändes God med dom andra som backar upp det.
Är jag fortfarande starkaste kandidaten för en röst från dig?
Ligger något i det, kanske... Men oavsett måste vi väl omvärdera alla? Statistik nån, med mindre alkoholhalt i blodet än jag?
Ulvarna lär plocka säkert käk. Vet inte vad du pysslar med nu.
Jag vet inteJa, det är lite så jag tänker. Jag ändrade ju till cirkus, var det dumt?
Och @Monstermom känner tvärtom? Är det inte nån av er som vet nåt?!Jag vet inte
Jag är mest glad om vi prickar en ond... jag känner mig mer övertygad om Cirkus ondska än om Habinas. Men Habinas spel nu.... hon borde ju vara demon?
Kan de få så mycket säkrare käk? God som matmissbrukaren dessutom hävdar ger dem en extra ulv? Nåja, vi får strax se vilken vändning leken tar.