Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om cirkus är demonen så... Hellre ryker jag då. Fast jag kommer bli käkad i natt i vilket fall. :cry:

Om ändå en god ska åka så är det väl bättre att det är pga demonen, så hur menar du här, om du nu är god? Och varför skulle du bli käkad när du har så mycket misstankar mot dig?!
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag tror att vi kan överleva i vilket fall just nu? Och då slipper vi det när alla roller är mer eller mindre helt tydliga? Eller?
Ligger något i det, kanske... Men oavsett måste vi väl omvärdera alla? Statistik nån, med mindre alkoholhalt i blodet än jag?
 
Om ändå en god ska åka så är det väl bättre att det är pga demonen, så hur menar du här, om du nu är god? Och varför skulle du bli käkad när du har så mycket misstankar mot dig?!

Som jag skrev innan. Ulvarna kommer säkert tro att matmissbrukarens misstanke är rätt, så de provar att käka mig för de hoppas att jag är Ivanhoe och de därmed får en till ulv. :( Eftersom matmissbrukaren har fel, så kommer de "bara" att käka en god, men det är ju lika illa för leken i alla fall.
 
Som jag skrev innan. Ulvarna kommer säkert tro att matmissbrukarens misstanke är rätt, så de provar att käka mig för de hoppas att jag är Ivanhoe och de därmed får en till ulv. :( Eftersom matmissbrukaren har fel, så kommer de "bara" att käka en god, men det är ju lika illa för leken i alla fall.
:cautious::cautious::cautious:
 
@Habina

Du sa innan att du kanske ville ändra din röst på mig för att du tyckte jag kändes God med dom andra som backar upp det.
Är jag fortfarande starkaste kandidaten för en röst från dig?
 
Som jag skrev innan. Ulvarna kommer säkert tro att matmissbrukarens misstanke är rätt, så de provar att käka mig för de hoppas att jag är Ivanhoe och de därmed får en till ulv. :( Eftersom matmissbrukaren har fel, så kommer de "bara" att käka en god, men det är ju lika illa för leken i alla fall.

Ulvarna lär plocka säkert käk. Vet inte vad du pysslar med nu.
 
Alltså som Habina håller på nu så måste hon väl vara demon? Och jag vet inte om det är bättre att plocka den först. Det är en risk, men det blir hur som helst skitsvårt i slutet om den omvandlas då.
Ja, det är lite så jag tänker. Jag ändrade ju till cirkus, var det dumt?
 
@Habina

Du sa innan att du kanske ville ändra din röst på mig för att du tyckte jag kändes God med dom andra som backar upp det.
Är jag fortfarande starkaste kandidaten för en röst från dig?

Jag vet inte alls var jag har dig, om jag skall vara ärlig. Jag känner mig dock än mer osäker över cirkus, så där kommer inte min röst hamna ikväll. De jag tror är goda har röstat på mig, men det kan jag förstås inte göra själv. ;) Så tills vidare får den kvarstå, en kvart kvar att ha ångest.
 
Ligger något i det, kanske... Men oavsett måste vi väl omvärdera alla? Statistik nån, med mindre alkoholhalt i blodet än jag?

De här är off the top of my head, men jag jag tror:

11 spelare

2 ulvar +
1 demon
1 ond spion

1 tjuv, vilketsom

6 goda

Eller hur?

Men just nu så lever jag på förhoppningen(?) att tjuven valt goda sidan - då har vi marginal till demonen. Eller?
 
Är det ingen annan än jag som reagerar på att Kajsa lägger en röst på Cirkus utan vidare diskussion, efter allt vi pratat om att vi måste rösta tillsammans idag!?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp