Hedinn
Moderator
Hur ser röststatistiken ut? Jag kan ändra till cirkus!Hon känns väldigt skum nu. Jag kan också göra det och så är vi beredda att ändra om fel person får flest röster?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser röststatistiken ut? Jag kan ändra till cirkus!Hon känns väldigt skum nu. Jag kan också göra det och så är vi beredda att ändra om fel person får flest röster?
Jag tror man hamnar på sidan efter den man var på...?
Det jag menar är att om ulvarna tror att matmissbrukaren är Prins John, så kommer de tro att hon har rätt om att jag är Ivanhoe. Och käka mig.
Hon känns väldigt skum nu. Jag kan också göra det och så är vi beredda att ändra om fel person får flest röster?
16.50 Habina röstar på matmissbrukarenHur ser röststatistiken ut? Jag kan ändra till cirkus!
Jag håller med, tycker de inlägg som ramlat in nu varit rätt konstiga.Hon känns väldigt skum nu. Jag kan också göra det och så är vi beredda att ändra om fel person får flest röster?
Men varför skulle Prins John veta vem som är Ivanhoe?
Det vet hon inte. Hon har dock hävdat att det är jag, så därför finns det risk att ulvarna tror att hon har rätt.
Nej, jag tyckte det var skumt att du satte mig åt det godare hållet lite väl lättvindigt. Inte samma sak.
Med det där inlägget låter du som att du är en ulv som tycker jag är lite för jobbig
Dag 3
16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina
20.45 Klara röstar på cirkus
20.55 LindgrenV röstar på Klara
21.05 Myrten röstar på Habina
21.27 Monstermom röstar på Habina
21.27 Niyama röstar på Cirkus
Habina: 3
MM: 1
TLV: 1 (ute, ulv)
cirkus: 2
Klara: 1
Men varför skulle ulvarna sätta så stor tilltro till en ond spion, i något den inte kan veta?!