Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörni, nu röstar jag. Jag återkommer om ca 40 minuter. Måste vila lite. Och om det hänt en massa när jag kommer tillbaka är jag öppen för att ändra. Ok?

Myrten röstar på Habina

Pga en mycket skum röstmotivering som innehåller rena felaktigheter som hon använder för att framställa sig själv som potentiellt ulvoffer.
 
Men ja, min röst hamnar på någon av dessa. Mina teorier har jag skrivit tidigare idag.

Klara
Hedinn
Cirkus
Habina

Men jag vet inte vem!
 
Dag 3

16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina
20.45 Klara röstar på cirkus
20.55 LindgrenV röstar på Klara
21.05 Myrten röstar på Habina

Habina: 2
MM: 1
TLV: 1 (ute, ulv)
cirkus: 1
Klara: 1
 
Jag har ungefär samma lista. Inte jag då - men övriga plus Caisa , LindgrenV och kaaaanske Matmissbrukaren


För att vi har liknande tankar idag och jag köper det hon skriver.

Intressant att du köper det hon skriver och ni har liknande tankar och på det vill du sätta henne till det godare hållet - när jag tyckte vi hade samma tankar och satte dig som eventuellt god så var jag skum. Blä på dig! jag vill nästan rösta på dig bara för att du är så jobbig och slingrig, samtidigt så tror jag ju att du med rätt så stor sannolikhet är god
 
Intressant att du köper det hon skriver och ni har liknande tankar och på det vill du sätta henne till det godare hållet - när jag tyckte vi hade samma tankar och satte dig som eventuellt god så var jag skum. Blä på dig! jag vill nästan rösta på dig bara för att du är så jobbig och slingrig, samtidigt så tror jag ju att du med rätt så stor sannolikhet är god

Nej, jag tyckte det var skumt att du satte mig åt det godare hållet lite väl lättvindigt. Inte samma sak.

Med det där inlägget låter du som att du är en ulv som tycker jag är lite för jobbig :angel:
 
  • Gilla
Reactions: MM
Dag 3
16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina
20.45 Klara röstar på cirkus
20.55 LindgrenV röstar på Klara

Vad sysslar ni med?!
Jag vet inte!! Eller jo, jag dricker öl, la en säkerhetsröst och hoppades på att få chansen att ändra om det behövs - men då kommer jag behöva mer än fem minuter på mig!
 
Det verkar ju gå sådär med att samla rösterna ärligt talat. Jag känner mig säker på ytterst få, men tycker ändå för egen del att en röst på Habina känns mest bekväm. Hennes röstmotivering är superkonstig. Speciellt reagerar jag på det jag nu skriver för tredje gången och som ingen har kommenterat tidigare: att om MM skulle vara Prins John kommer ulvarna att käka Habina för att de tror att hon är Ivanhoe. Prins John känner väl inte till Ivanhoe? Kan någon bekräfta att jag inte är helt feberyr?

Det jag menar är att om ulvarna tror att matmissbrukaren är Prins John, så kommer de tro att hon har rätt om att jag är Ivanhoe. Och käka mig. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 892
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp