Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!

Nere på planen var striden hård. Tornerspelen hade kommit in på dag2 och man hade nu lämnat hästarna och skranket för kamp alla mot alla. Snart skulle någon stå som ensam segrare och vinna publikens gunst. Blodlystnaden lyste i allas ögon och åskådarnas hejarop och sorl gav de stridande parterna mer krafter. Några av kombattanterna hade redan satts ur spel och plötsligt såg sig Habina omgiven av flera stridsmän som hon faktiskt räknat med skulle stå på hennes sida. Hon kunde inte förstå detta förräderi men hon stred tappert och hårt och slutligen fick hon in en avgörande stöt samtidigt som hon själv föll till marken.

Sorlet tystnade och åskådarna stod chockade kvar på läktaren, vad var det som egentligen hänt?

Habina var Ivanhoe (magiker)
Klara var ulv

NattDL kl 10.00
DagDL 22.00

Jaha! Logiskt Habina! Synd bara att vi inte blev av med demonen :( så om det där var så klokt vet jag inte.
 
Uppdatering!

Nere på planen var striden hård. Tornerspelen hade kommit in på dag2 och man hade nu lämnat hästarna och skranket för kamp alla mot alla. Snart skulle någon stå som ensam segrare och vinna publikens gunst. Blodlystnaden lyste i allas ögon och åskådarnas hejarop och sorl gav de stridande parterna mer krafter. Några av kombattanterna hade redan satts ur spel och plötsligt såg sig Habina omgiven av flera stridsmän som hon faktiskt räknat med skulle stå på hennes sida. Hon kunde inte förstå detta förräderi men hon stred tappert och hårt och slutligen fick hon in en avgörande stöt samtidigt som hon själv föll till marken.

Sorlet tystnade och åskådarna stod chockade kvar på läktaren, vad var det som egentligen hänt?

Habina var Ivanhoe (magiker)
Klara var ulv

NattDL kl 10.00
DagDL 22.00


:bump:

Bara så du vet @Habina , så väntar enorma mängder pisk för att du protesterade så förbannat mot misstankarna att du var Ivanhoe, men bra siktat i alla fall! :up:
 
Det fattade inte jag! Då hade jag aldrig röstat på henne :( nu blev vi av med en god och en ulv men demonen ändå kvar... känns rätt kört nu.
Då var du nog den enda som inte fattade! :p
Det var ju det jag och @Myrten pratade om - att efter det gick det inte att vända.
Annars hade ju ulvarna käkat Habina i natt och det vill vi verkligen inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 891
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp