Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja okej. Är det då inte bättre att skriva det då än att ni tänkte olika? Det sista tolkar i alla fall jag som att man inte håller med i varandras teorier eller ser olika möjligheter som mest troliga, inte att man gjorde ett misstag och missade vad diskussionen handlade om.Nej, jag menar att vi tänkte på olika scenarion och därför blev min tanke fel i eran teori. Så den kan ni bortse ifrån.
Ja okej. Är det då inte bättre att skriva det då än att ni tänkte olika? Det sista tolkar i alla fall jag som att man inte håller med i varandras teorier eller ser olika möjligheter som mest troliga, inte att man gjorde ett misstag och missade vad diskussionen handlade om.
Er och er, jag var väl inte så inblandad i själva teorin, och vet inte hur trolig jag tycker att den är heller. Givetvis inte helt omöjlig, men det är väl inget i det här spelet...Jovisst
Min tanke var dock att lyan trodde sig hittat Ivanhoe och då borde dom valt att käka henne istället för då får dom ju en till ulv.
Och när jag fattade eran teori så tycker jag den låter helt rimlig och håller med om era tankegångar
Först gillade hon inte alla röster på Habina. Jag undrar varför? Samtidigt vet jag inte om jag vågar be henne utveckla det heller...Jag gillar inte alla röster på Habina nu faktiskt
Detta kommer sen, vilket hon, efter att ha fått frågan säger är pga alla röster på Snurrfian:Men ulvjävlar!
ALla jävla röster på SNurris!
Okej, du kan nog vara ond ändå.
Jag vill nog inte att SNurris ryker men det ser mörkt ut. Kommer ändra röst men vet inte vem.
Niyama ändrar röst till Koppen
för att jag tror att Snurris är god.
Tillägg: då rösterna på henne känns HELSKUMMA. Och med ställningen som är så står valet mellan Koppen och Habina och då känns Koppen något skummare med sina kommentarer igår.
Syftas det på att Myrten borde försökt rädda Snurrfian om hon var god? Eller att hon inte borde ha röstat på TLV? I så fall, av vilken anledning?Okej, nu spelar du inte som en god.
Nej, som jag skrev innan tvivlar jag starkt på det. Men det är ju Niyama... Det sista var dels konstaterade och dels förhoppning om att få svar på vissa saker som är lite oklara för mig.@Hedinn Du tror Niyama kan vara ond som spelar något slags konstigt högt spel? (har lite svårt att tyda om ditt senaste inlägg är teori for eller mot eller bara "stating the fact" ) Själv kände jag mig benägen att lägga henne åt godare hållet efter att Snurris roll uppdagats, men flera verkar osäkra på om inte Niyama lika gärna kan ha spelat så som ond så jag vet varken ut eller in.
Nej, som jag skrev innan tvivlar jag starkt på det. Men det är ju Niyama... Det sista var dels konstaterade och dels förhoppning om att få svar på vissa saker som är lite oklara för mig.
Så med det här inlägget syftade du på att ulvarna borde käkat Ivanahoe, om Niyama vore ond spion och försökte visa siare Snurrfian för lyan? För det var ju det du svarade på...
Klaras resonemang är väldigt skumt nu tycker jag. Även MM och Hedinn resonerar konstigt. Nån ulv bör iaf finnas där, kanske fler.
LenaH tror jag blev siad som god. Myrten verkar vara ur form men jag tror inte hennes underliga spel beror på att hon är ond.
Jovisst
Min tanke var dock att lyan trodde sig hittat Ivanhoe och då borde dom valt att käka henne istället för då får dom ju en till ulv.
Och när jag fattade eran teori så tycker jag den låter helt rimlig och håller med om era tankegångar
Resonerar inte Monstermom lika skumt isf?
Hon pratade i första hand om den teorin med LenaH. Jag nämnde aldrig den teorin om att du är onda spionen
Förens jag fick teorin förklarad för mig av Hedinn.
Och en till tanke: Kan tjuven ha snott förmågan och själv då få möjlighet att dra med sig en ulv vid lynch, så vi bara förlorar en god på detta?
Du skrev nåt skumt i alla fall, orkar inte gå tillbaka och kolla nu fråb telefon. Monster ja... Hon spelar så jäkla skumt så det känns tveksamt om hon kan vara ond. Nån notetade samband mellan myrten och monster och då funderar jag på om de kan vara tvillingar, särskilt då myrten inte reagerar så mycket på de helgalna teorierna.
Resonerar inte Monstermom lika skumt isf?
Hon pratade i första hand om den teorin med LenaH. Jag nämnde aldrig den teorin om att du är onda spionen
Förens jag fick teorin förklarad för mig av Hedinn.
Klaras resonemang är väldigt skumt nu tycker jag. Även MM och Hedinn resonerar konstigt. Nån ulv bör iaf finnas där, kanske fler.
LenaH tror jag blev siad som god. Myrten verkar vara ur form men jag tror inte hennes underliga spel beror på att hon är ond.
Efter tdsKan du utveckla (jag vet, skitjobbigt fråga när man bara har mobil. ) vad du tycker är skumt med Heddans resonemang?
@CaisaLundblad du skrev förut att två spelare godförklarat Snurrfian tidigt, vem var det mer än Niyama? Jag har letat mig blå tycker jag, jag kan inte hitta det.
(Däremot blir @LindgrenV s och @Idahoe s inlägg allt blekare och tommare ju oftare jag läser dem... )