Föralldel... Det krävde ju att fler hakade på. Men om hon inte lyckats, hur hade det då varit en vink till lyan?
Jag tänker att lyan ändå skulle uppfatta hennes hint. Hon gjorde ju en rejäl godförklaring av Snurris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föralldel... Det krävde ju att fler hakade på. Men om hon inte lyckats, hur hade det då varit en vink till lyan?
NEJNEJNEJNEJ! Lita inte på mig! Jag är helt ambivalent och opålitlig just nu. Ena sekunden är jag säker på hur det hänger ihop, i nästa har jag ändrat mig. Nackdelen med att ha ett rörligt intellekt: Man kan räkna ut femtielva scenario och alla funkar!Och en till tanke: Kan tjuven ha snott förmågan och själv då få möjlighet att dra med sig en ulv vid lynch, så vi bara förlorar en god på detta? Jag VILL lita på @Myrten och @LenaH i det här läget, men jag vill veta att vi inte klantar oss också.
Å andra sidan kanske det är vår största chans att chansa.
Jag tänker att lyan ändå skulle uppfatta hennes hint. Hon gjorde ju en rejäl godförklaring av Snurris.
Borde dom inte käkat henne då?
Borde dom inte käkat henne då?
Nu är jag typ på nivån att jag måste läsa om Paddans PM för att vara säker på vilken roll jag har själv.
Säger detsamma... Såna här lekar är inte bra för blodtrycket!Gör inte alla det minst en gång i timmen?
Nu är jag typ på nivån att jag måste läsa om Paddans PM för att vara säker på vilken roll jag har själv.
Det gjorde de ju?
Men vad fan! PADDAN! Märker du inte att min paranoia var 98% redan FÖRE det inlägget! Sadist!Ni kommer väl ihåg att jag lottat om ett antal av rollerna, så jag hoppas ni läser RÄTT PM
Fast Klara syftade väl på Niyamas godförklaring av Snurrfian, i egenskap av Niyama som ond spion? Ivanhoe var väl inte inblandad i den diskussionen?Vi tänkte nog olika här. Jag tänkte att ulvarna borde ha velat käka Ivanhoe eftersom hon blir ulv då.
Sluta göra mig mer paranoid!Ni kommer väl ihåg att jag lottat om ett antal av rollerna, så jag hoppas ni läser RÄTT PM
Fast Klara syftade väl på Niyamas godförklaring av Snurrfian, i egenskap av Niyama som ond spion? Ivanhoe var väl inte inblandad i den diskussionen?
Vi tänkte nog olika här. Jag tänkte att ulvarna borde ha velat käka Ivanhoe eftersom hon blir ulv då.
Nu hänger jag inte med... Du menar att du inte tror att Niyama är ond spion, eller vad?Det var ju där vi tänkte olika
Ni kommer väl ihåg att jag lottat om ett antal av rollerna, så jag hoppas ni läser RÄTT PM
Nu hänger jag inte med... Du menar att du inte tror att Niyama är ond spion, eller vad?
Nu hänger jag inte med... Du menar att du inte tror att Niyama är ond spion, eller vad?
Så med det här inlägget syftade du på att ulvarna borde käkat Ivanahoe, om Niyama vore ond spion och försökte visa siare Snurrfian för lyan? För det var ju det du svarade på...Borde dom inte käkat henne då?