Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och en till tanke: Kan tjuven ha snott förmågan och själv då få möjlighet att dra med sig en ulv vid lynch, så vi bara förlorar en god på detta? :crazy: Jag VILL lita på @Myrten och @LenaH i det här läget, men jag vill veta att vi inte klantar oss också.

Å andra sidan kanske det är vår största chans att chansa.
NEJNEJNEJNEJ! Lita inte på mig! Jag är helt ambivalent och opålitlig just nu. Ena sekunden är jag säker på hur det hänger ihop, i nästa har jag ändrat mig. Nackdelen med att ha ett rörligt intellekt: Man kan räkna ut femtielva scenario och alla funkar!

Nu är jag typ på nivån att jag måste läsa om Paddans PM för att vara säker på vilken roll jag har själv.
 
Alltså, jag måste försöka bringa reda i mina tankar. Ja, Habina betedde sig jätteskumt igår och praktiskt taget bad om röster. Jag måste också umgås lite med min häst, mitt evighetslånga jullov tar ju slut nu och jag har inte ridit en enda gång. Han måste tro att jag övergett honom.

Jag funderar vidare och återkommer någon gång i eftermiddag och ser om jag kan ha tänkt ut något vettigt.
 
Ni kommer väl ihåg att jag lottat om ett antal av rollerna, så jag hoppas ni läser RÄTT PM :angel:

frabz-I-will-find-you-Then-ill-kill-ya-c697d5.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp