Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu åker jag verkligen till stallet. Har jag tur får jag en uppenbarelse när jag mockar eller nåt.
Men det är en dag för tidigt för det... :arghh:
 
Varför gick du med då (eller försökte ;)), om det inte gick ihop?



Jag... Håller det nog för otroligt faktiskt. I det läge vi är nu så är det nog dags att börja skala av "kaaaaanske kan vara" och köra på överlevnad - hitta det mest sannolika och satsa, inte stå och fundera lite till. Typ.

Ja, det kan vara som du säger - men jag säger förmodligen är det inte så, alltså stryker jag möjligheten för att komma vidare.

(Är dock inte stängd för motargument!)

Till och börja med kom de flesta av tankarna efter DL, hann inte riktigt tänka igenom allt. ;)
2 spelare verkade hålla Snurris som god trots den tidiga timmen i spelet, jag hade svårt att tro att de båda var onda som försökte rädda en annan ond och på så sätt lite röja sina egna positioner när/om någon av deras roller blev kända. Samtidigt kunde jag inte förstå varför Niyama reagerade som hon gjorde om hon inte visste att Snurris var god... Så jag fick panik och försökte ändra, trots att det i efterhand inte riktigt gick ihop och Niyama själv slog hål på att hon skulle vara siare när Myrten tryckte på förklaring till att hon höll Snurris som god.
 
Nu får jag gå och lägga mig. Mår verkligen inte bra och nu tycker jag att den här diskussionen är så suspekt att jag nästan börjar misstänka alla inblandade! Varav de flesta var "neutral kanske mot god" när den började.
 
Självklart! Nu skall jag bara försöka få din hjärna också, så jag kan klura ut vem som kan vara Ivanhoe och vilka som är ondingarna.

Du, ta den bara - den vet inte heller. :rage:

... Vädra Vovve, I'll be back! :cool:

Eller så stannar jag ute, vill inte titta åt den här leken igen känns det som! :banghead:
 
Jag skall vara lite ordentlig och fodra mina hästar. Kanske ta mig en liten ridtur också. Men sedan lovar jag återvända till leken och se om jag kommit på något smart under tiden jag var borta.
 
Jag tror ju jag vet vem Ivan är och känner nog att det kan vara en hit att lyncha innan även ulvarna kommer på det.

Jag har samma tanke.
Jag som för tillfället är halvmed, finns det någon risk att vissa goda inte hakar på och lyan kan vända lynchningen? För då lynchas någon annan PLUS att ulvarna vet vem de ska käka för att få en till i lyan... Det gäller ju verkligen att alla är med och att några är ganska jättesäkra på vem som innehar rollen för att inte nån annan ska dyka upp i protest och få folk med sig...
 
Jag verkar vara den enda som inte har den blekaste om vem Ivan är. :confused:

Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag, ska iväg ikväll och behöver tydligen vara so... so... social? :eek:
 
Okej. 13 kvar.

Varav jag enligt tidigare teorier vill sätta Myrten till goda sidan.
LindgrenV till neutral mot god eftersom hon var så velig igår och jag tror det var en god som inte hade en aning om något.
LenaH verkar vara den som är siad.
Jag vet var jag har mig själv.
Monstermom tycker jag ändå verkar leta onda.

Cirkus, Niyama, Caisa, Idahoe har jag ingen koll på.

Klara verkar tänka vettigt så håller henne neutral mot god så länge.

Habina är jag tveksam emot.

Vilka är glömda?

TLV vet jag inte. Har inte sett mycket av henne.
Hedinn likaså.
 
Jag som för tillfället är halvmed, finns det någon risk att vissa goda inte hakar på och lyan kan vända lynchningen? För då lynchas någon annan PLUS att ulvarna vet vem de ska käka för att få en till i lyan... Det gäller ju verkligen att alla är med och att några är ganska jättesäkra på vem som innehar rollen för att inte nån annan ska dyka upp i protest och få folk med sig...

Jag var hyfsat övertygad till för en liten stund sen... :banghead:
 
@Hedinn - nej, det finns uppenbara risker.

OT: Monstermom 182 inlägg Habina 154 tror jag. Måste vara rekord!

JAMEN DÄR SER NI ALLIHOP!!! Jag TAR det lugnt den här gången - inte ens 200 inlägg, och vi har redan passerat två dl! Nu har ni det svart på vitt, så nu kan ni sluta säga att jag sagt jag ska vara lugnare den här leken. :grin:
 
Och en till tanke: Kan tjuven ha snott förmågan och själv då få möjlighet att dra med sig en ulv vid lynch, så vi bara förlorar en god på detta? :crazy: Jag VILL lita på @Myrten och @LenaH i det här läget, men jag vill veta att vi inte klantar oss också.

Å andra sidan kanske det är vår största chans att chansa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aggressiv/rädd hund
  • Bästa foder för fin päls
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp