Och när vi har skrivit om det.. finns det då någon väg tillbaka?
Det är sant. Kan inte inte lyncha i det här läget, eller hur? Då blir det käk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och när vi har skrivit om det.. finns det då någon väg tillbaka?
Va? Vadå spela knäpp. Jag spelar som vanligt fast jag är liiiite speedad. Jag vill inte bli mer lynchad än någon annan.
Det var det jag syftade på och eftersom
Du erkänner så måste du förstå varför man reagerar lite extra på dig
Det var det jag syftade på och eftersom
Du erkänner så måste du förstå varför man reagerar lite extra på dig
Erkänner vad?
Att jag liknar dig lite kära monster.
Sträck på dig med stolthet i så fall. Jag är coooooool.
Varför gick du med då (eller försökte ), om det inte gick ihop?
Jag... Håller det nog för otroligt faktiskt. I det läge vi är nu så är det nog dags att börja skala av "kaaaaanske kan vara" och köra på överlevnad - hitta det mest sannolika och satsa, inte stå och fundera lite till. Typ.
Ja, det kan vara som du säger - men jag säger förmodligen är det inte så, alltså stryker jag möjligheten för att komma vidare.
(Är dock inte stängd för motargument!)
Självklart! Nu skall jag bara försöka få din hjärna också, så jag kan klura ut vem som kan vara Ivanhoe och vilka som är ondingarna.
Nu får jag gå och lägga mig. Mår verkligen inte bra och nu tycker jag att den här diskussionen är så suspekt att jag nästan börjar misstänka alla inblandade! Varav de flesta var "neutral kanske mot god" när den började.
Jag tror ju jag vet vem Ivan är och känner nog att det kan vara en hit att lyncha innan även ulvarna kommer på det.
Jag som för tillfället är halvmed, finns det någon risk att vissa goda inte hakar på och lyan kan vända lynchningen? För då lynchas någon annan PLUS att ulvarna vet vem de ska käka för att få en till i lyan... Det gäller ju verkligen att alla är med och att några är ganska jättesäkra på vem som innehar rollen för att inte nån annan ska dyka upp i protest och få folk med sig...Jag har samma tanke.
Jag som för tillfället är halvmed, finns det någon risk att vissa goda inte hakar på och lyan kan vända lynchningen? För då lynchas någon annan PLUS att ulvarna vet vem de ska käka för att få en till i lyan... Det gäller ju verkligen att alla är med och att några är ganska jättesäkra på vem som innehar rollen för att inte nån annan ska dyka upp i protest och få folk med sig...
@Hedinn - nej, det finns uppenbara risker.
OT: Monstermom 182 inlägg Habina 154 tror jag. Måste vara rekord!