Se det som positivt, jag är ju typ godförklarad!Lena, nu var du och jag synkade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se det som positivt, jag är ju typ godförklarad!Lena, nu var du och jag synkade!
Alltså just nu får jag spel!
@Habina
Sitter du vid en dator? Vill du kopiera in dom roller som finns kvar så kan vi kika på vilka förmågor som finns kvar?
Föralldel... Det krävde ju att fler hakade på. Men om hon inte lyckats, hur hade det då varit en vink till lyan?
Problemet är om lotten faller på demonen (och med flytet hittills så... ) för då dör Ivan ensam.Ivanhoe river väl med sig en ulv i fallet? Eller? Minns jag fel?
(Men om han käkas blir han själv ulv istället...)
Jag har just förflyttat mig ett antal 100 mil österut.
Bör vi lyncha Ivanhoe? Jag orkar inte tänka. MM verkar ha huvudet på skaft.
Problemet är om lotten faller på demonen (och med flytet hittills så... ) för då dör Ivan ensam.
Jag tror ju jag vet vem Ivan är och känner nog att det kan vara en hit att lyncha innan även ulvarna kommer på det.Fast det kanske är värt att chansa ändå? 75 % chans för vinstlott!
Sant. Min favoritlösning just nu är att tjuven är god, snor demoningen och omvandlar demonen. Iofs kanske inte en demoning kan göra ond till god men om tjuven kunde snatta rätt så är kanske inte demonen demon längre i alla fall.Problemet är om lotten faller på demonen (och med flytet hittills så... ) för då dör Ivan ensam.
Jag har samma tanke.Jag tror ju jag vet vem Ivan är och känner nog att det kan vara en hit att lyncha innan även ulvarna kommer på det.
Vi verkar vara flera.Jag har samma tanke.
Kan Habina spela knäpp för att hon är Ivanhoe och ville bli lynchad för att hjälpa goda sidan igår?
Det var ju rätt uppseendeväckande sätt att försöka rädda någon? Det drog ju minst sagt blickarna till sig.
Jag trodde ju en sekund att Niyama var siaren och siat Snurris och därför blev så arg på rösterna på henne, men samtidigt kunde jag då inte förstå varför hon skulle outa sig så. Oavsett vilken roll Snurris kunde ha haft i det scenariot kunde den ju inte varit viktigare än siaren? Det blev rätt rörigt...
Ännu en kommentar rörande siarens identitet: ulvarna kan ju ha fått den spionraden och på så sätt börjat rota. Kan en ulv kört ett race för att försöka rädda siaren? Jag håller det inte för otroligt. (Jag håller som ni märker inget för otroligt!)
Och när vi har skrivit om det.. finns det då någon väg tillbaka?Vi verkar vara flera.
Tveksamt. Det börjar bli mycket klarspråk här.Och när vi har skrivit om det.. finns det då någon väg tillbaka?
Vi verkar vara flera.