Snurrfian
Moderator
Förlåt men för mig känns Prins John som ganska ointressant, rollen vet inte vilka som är onda, ulvarna vet inte vem prins john är. Efter ett par dagar så har kanske prins john tillräckligt mycket information för att kunna reda ut vilka som är onda tillsammans men så här första dagarna så är väl risken större att bli lynchad på grund skumhet än att någon faktiskt har upptäckt att hen är prins John.
Om man ska våga sig på ett riktigt högt spel som god och vet vem prins john är så borde man låta prins john arbeta på ett par dagar, hoppas på att även lyan har kommit underfund med det. Sen se vilka som följer prins john för de är antagligen ulvar.
Eller har jag missat något i rollen som gör att man borde få ut Prins john på ett tidigt stadium istället för att fokusera på ulvarna?
Om man ska våga sig på ett riktigt högt spel som god och vet vem prins john är så borde man låta prins john arbeta på ett par dagar, hoppas på att även lyan har kommit underfund med det. Sen se vilka som följer prins john för de är antagligen ulvar.
Eller har jag missat något i rollen som gör att man borde få ut Prins john på ett tidigt stadium istället för att fokusera på ulvarna?