Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt men för mig känns Prins John som ganska ointressant, rollen vet inte vilka som är onda, ulvarna vet inte vem prins john är. Efter ett par dagar så har kanske prins john tillräckligt mycket information för att kunna reda ut vilka som är onda tillsammans men så här första dagarna så är väl risken större att bli lynchad på grund skumhet än att någon faktiskt har upptäckt att hen är prins John.
Om man ska våga sig på ett riktigt högt spel som god och vet vem prins john är så borde man låta prins john arbeta på ett par dagar, hoppas på att även lyan har kommit underfund med det. Sen se vilka som följer prins john för de är antagligen ulvar.
Eller har jag missat något i rollen som gör att man borde få ut Prins john på ett tidigt stadium istället för att fokusera på ulvarna?
 
[...]Eller har jag missat något i rollen som gör att man borde få ut Prins john på ett tidigt stadium istället för att fokusera på ulvarna?

Nej, rollen sig har som jag uppfattar det inget speciellt som gör den extra viktig.

Men om en spelare har en teori om vem som kan ha en viss ond roll är det väl lämpligt att delge den? Även om ulvarna på sikt är viktigast, så är det ändå så att onda vinner när onda är fler än de goda, inte när ulvarna är fler än de goda. Det känns som om det kan vara förhållandevis många onda (vilket t ex Monstermom och Niyama har skrivit om tidigare). Enligt mig måste prio 1 därför vara att minska deras antal för att förhindra en ond seger. Prio 2 att hitta ulvarna för att få en god seger. Så jag tycker just nu i leken att det är viktigt att hitta onda, no matter vilka.
 
Nej, rollen sig har som jag uppfattar det inget speciellt som gör den extra viktig.

Men om en spelare har en teori om vem som kan ha en viss ond roll är det väl lämpligt att delge den? Även om ulvarna på sikt är viktigast, så är det ändå så att onda vinner när onda är fler än de goda, inte när ulvarna är fler än de goda. Det känns som om det kan vara förhållandevis många onda (vilket t ex Monstermom och Niyama har skrivit om tidigare). Enligt mig måste prio 1 därför vara att minska deras antal för att förhindra en ond seger. Prio 2 att hitta ulvarna för att få en god seger. Så jag tycker just nu i leken att det är viktigt att hitta onda, no matter vilka.
Ja absolut men jag förstod inte riktigt varför just Prins John rollen var den viktigaste, det kändes som den "bästa" rollen att ha kvar om man nu måste välja av två onda ting. ;) Men visst är man övertygad om att man vet vem som är prins john så är det bra att skriva det, det var mest den vilda jakten på prins john som jag ställde mig frågande till, för mig känns det viktigare att jaga ulvarna och så får man kanske prins john på köpet liksom. ;)
 
Ja absolut men jag förstod inte riktigt varför just Prins John rollen var den viktigaste, det kändes som den "bästa" rollen att ha kvar om man nu måste välja av två onda ting. ;) Men visst är man övertygad om att man vet vem som är prins john så är det bra att skriva det, det var mest den vilda jakten på prins john som jag ställde mig frågande till, för mig känns det viktigare att jaga ulvarna och så får man kanske prins john på köpet liksom. ;)

Vilken vilda jakt? Monstermom har en teori om att MM är Prins John, MM argumenterar emot. Ska man bara skriva om saker man är övertygad om blir det nog lite tufft faktiskt. Jag tycker att man kan lägga fram alla teorier man har. Men det är viktigt att inte framställa saker som att man vet när man bara tror.
 
Förlåt men för mig känns Prins John som ganska ointressant, rollen vet inte vilka som är onda, ulvarna vet inte vem prins john är. Efter ett par dagar så har kanske prins john tillräckligt mycket information för att kunna reda ut vilka som är onda tillsammans men så här första dagarna så är väl risken större att bli lynchad på grund skumhet än att någon faktiskt har upptäckt att hen är prins John.
Om man ska våga sig på ett riktigt högt spel som god och vet vem prins john är så borde man låta prins john arbeta på ett par dagar, hoppas på att även lyan har kommit underfund med det. Sen se vilka som följer prins john för de är antagligen ulvar.
Eller har jag missat något i rollen som gör att man borde få ut Prins john på ett tidigt stadium istället för att fokusera på ulvarna?

Men ingen ond är väl ointressant? Visst, kan du hitta demonen så är jag 100% med på att den är viktigare, men har du något spår? Om jag ser något som ser ut som en ond kommer jag att påpeka det, inte strunta i det för att det vore kanske lite bättre om jag kunde hitta en annan ond... :confused:

Varför i hela fridens tider skulle ett spår efter John vara ointressant?!

Om vi nu ska diskutera utifrån hur folk brukar spela (vilket jag förstår var en del i din röst på mig att du tyckte att Lobelia spelade som hon brukar) så vad brukar jag göra?

Jag lånar det här för att spinna vidare, för jag har precis kommit hem från en halvkylig hundpromenad där jag gått och funderat på andra saker än John (inte för att jag övergett den teorin, så jag är tydlig med det! utan för att inte snöa in och för att jag faktiskt har mer än en fundering i skallen också :D), närmare bestämt på vad jag tänkte om @Hedinn igår... Och anledningen att jag citerar det här är för att jag just jämfört henne med vad jag tänkt om hur du spelat hittills.

Tanken är som följande: Myrten brukar ha väldigt nära till "professorsmössan" i ulvspel (;)), hon är lugn, resonerande och kanske framförallt väldigt upplysande till andra spelare. Pratar gärna om roller och taktik och allmänt... öh, undervisar oss som inte är så begåvade. :p

Så gör Hedinn också. Men inte den här gången. Istället syns hon knappt till, utvecklar väldigt lite, och svarar bara kryptiskt på speltaktik. För mig är det väldigt olikt henne och jag reagerar starkt på det! :cautious:

(Det ska ju sägas också att jag tror Myrten gör samma sak oavsett roll, så att hon beter sig på ett sätt jag tycker är precis som vanligt betyder inte nödvändigtvis att hon är god!)
 
Ja absolut men jag förstod inte riktigt varför just Prins John rollen var den viktigaste, det kändes som den "bästa" rollen att ha kvar om man nu måste välja av två onda ting. ;) Men visst är man övertygad om att man vet vem som är prins john så är det bra att skriva det, det var mest den vilda jakten på prins john som jag ställde mig frågande till, för mig känns det viktigare att jaga ulvarna och så får man kanske prins john på köpet liksom. ;)

Men jaga ulvar och strunta i John då? Jag tror jag fått upp ett spår på John, du behöver inte köpa att det är så givetvis. Men det är ju inte som att den här "vilda jakten" (nu gör du som igår, vilken jäkla vilda jakt!?) hindrar vare sig mig eller någon annan från att hitta ulvar? Men jag fattar inte vad du menar jag ska göra, är det meningslöst att eventuellt spåra John för att det finns andra onda att ta istället? Det tycker verkligen inte jag!

Vi sitter i ett rätt så skarpt läge just nu faktiskt. Vi behöver knipa en ond ikväll, och i alla fall jag tänker inte bara fokusera på "rätt" ond - nån bara, vore bra!
 
Vilken vilda jakt? Monstermom har en teori om att MM är Prins John, MM argumenterar emot. Ska man bara skriva om saker man är övertygad om blir det nog lite tufft faktiskt. Jag tycker att man kan lägga fram alla teorier man har. Men det är viktigt att inte framställa saker som att man vet när man bara tror.
Fast först hade MM en teori om att du var John, sen kom Monstermom på att MM måste vara John och jag ställer mig mest frågande till varför den rollen är viktig, har jag missat något?

Jag tycker att det verkar vara väldigt många som är väldigt på den här gången och det får mig att fundera, tidigare lekar har det känts som om man har fått arbeta för att föra leken framåt. Här sprutar det teorier åt alla håll och jag känner att jag helt plötsligt knappt vågar skriva vad jag funderar på eftersom allt jag skriver anses skumt...

@Monstermom påminner just nu väldigt mycket om @Habina i förra leken, som då var ond. Men jag har aldrig spelat med Monstermom tidigare och det kanske är hennes sätt att spela oavsett roll. Men det gör mig fundersam helt enkelt.
 
Fast först hade MM en teori om att du var John, sen kom Monstermom på att MM måste vara John och jag ställer mig mest frågande till varför den rollen är viktig, har jag missat något?

Jag tycker att det verkar vara väldigt många som är väldigt på den här gången och det får mig att fundera, tidigare lekar har det känts som om man har fått arbeta för att föra leken framåt. Här sprutar det teorier åt alla håll och jag känner att jag helt plötsligt knappt vågar skriva vad jag funderar på eftersom allt jag skriver anses skumt...

@Monstermom påminner just nu väldigt mycket om @Habina i förra leken, som då var ond. Men jag har aldrig spelat med Monstermom tidigare och det kanske är hennes sätt att spela oavsett roll. Men det gör mig fundersam helt enkelt.

Men vad sysslar du med? Du bemöter inte teorin över huvud taget (inte ens för att avfärda den, efter vad jag kan se?), utan bara undrar över varför det ens ska finnas någon teori!?

Klart vi måste leta onda! Att du rycker på axlarna och undrar "varför letar du där" är superulvigt, ärligt talat... :cautious:
 
Jag kommer eventuellt behöva rösta extremt tidigt i detta DL. Min ena dotter vill trevligt nog bjuda sin mor på middag och det prioriterar jag (även om hon har en brukar ni-vet-vad). Innan det så ska jag hinna med ridlektion och stallet och hela medivitten - så tiden är alltför knapp.

Jag har ju delgett vad jag tänker om Koppen, hon var skum igår, både runt röstning, röständring och efter DL. Samtidigt så *kan* det vara en god som inte har en aning om nånting och blir stressad och gör simpla misstag - jag tänker lite på hur jag hoppade på goda Paddington i tidigt förra leken efter ett lite likartat misstag. Myrten påpekar även att Koppen brukar vara med laid back som ond - jag själv känner att sånt kan jag inte vara säker på - hur någon spelar som si eller så. Däremot så behöver det underliga Koppen gjorde igår inte nödvändigtvis göra henne till ond.

Idag då, Monstermom kommer med synnerligen vettiga tankar runt en som hon tycker det finns indikationer på är ond - Matmissbrukaren - som jag faktiskt också tyckte höll ovanligt låg profil och sen kom in och la en röst som var udda både till vem hon röstade på och med motiveringen som jag inte redigt håller med om (jag tänker lite i Monstermoms banor här om hur Myrten brukar ägna mycket åt att förklara roller och så även nu och inget jag reagerar på). Sen kommer Snurrfian och tycker - varför leta efter John när det finns ulvar out there - och jag tycker också att det är en väldigt märklig kommentar, det viktiga är ju att få ut en OND.

just nu - Myrten och Monstermom känns som om de letar efter onda och ifrågasätter märkligheter som jag också reagerar på. Båda två får jag bra vibbar av hittills. Snurrfian var underlig igår och dagens inlägg runt John och dessutom hur hon tycker att Monstermoms spelar som Habina(ond) gjorde i förra leken gjorde henne inte mindre märklig. Att jämföra en spelare med sig själv kan jag köpa, men med en annan i en annan lek känns väldigt långsökt. Matmissbrukaren är jag också lite skeptisk mot inte minst i ljuset av Monstermoms tankar.

All in all och för att inte missa röstningen så lägger jag en säkerhetsröst nu. Det har inte varit så många inne så i stort är det de ovan jag har något att gå på angående.

cirkur röstar på Snurrfian
för att jag tycker att hon är märkligast hittills, dels hur hon ifrågasätter en teori runt en ond med att varför just den rollen är viktig - vad fan - alla onda är viktiga att få ut just nu. Dessutom så gillar jag inte hur hon tycker att Monstermom som verkligen letar onda och vrider på varje sten - spelar som en ond Habina (alltså det är så långsökt....)
 
Men vad sysslar du med? Du bemöter inte teorin över huvud taget (inte ens för att avfärda den, efter vad jag kan se?), utan bara undrar över varför det ens ska finnas någon teori!?

Klart vi måste leta onda! Att du rycker på axlarna och undrar "varför letar du där" är superulvigt, ärligt talat... :cautious:
:confused: Vad jag sysslar med? Jag kan inte bemöta alla teorier som alla kommer med, jag frågade om varför rollen prins john var viktig att hitta eftersom jag inte upplevde den så "farlig" och undrade om jag hade missat något? Varför ger du dig på mig så fort jag skriver något överhuvudtaget? Jag har varken ryckt på axlarna eller avfärdat något, jag gav en idé om hur jag tänkte runt prins johns roll men den var det ingen som bemödade sig att bemöta, varför är det så väldigt dumt att genom prins john kunna upptäcka de övriga ulvarna? Eller känner du dig så enormt säker på att hitta rätt ändå?

Jag har försökt sitta och läsa allas inlägg och försökte hitta andra saker just för att inte rikta in mig på enbart en roll, men ändå drar du mig tillbaka till den rollen som du letar efter hela tiden, och när jag inte kommenterar just din teori så är jag ulv?

Som jag ser det just nu så har både du och MM en teori om vem som är prins john, dock gäller det olika personer, jag sitter och läser igenom vilken av teorier som jag känner är den som jag kan tro på, just nu vet jag faktiskt inte.
 
cirkur röstar på Snurrfian
för att jag tycker att hon är märkligast hittills, dels hur hon ifrågasätter en teori runt en ond med att varför just den rollen är viktig - vad fan - alla onda är viktiga att få ut just nu. Dessutom så gillar jag inte hur hon tycker att Monstermom som verkligen letar onda och vrider på varje sten - spelar som en ond Habina (alltså det är så långsökt....)
Men snälla nån jag undrade om jag hade missat något viktigt runt Prins John eftersom jag inte upplevde den rollen som lika stort hot som övriga onda.. Och nu hamnar jag i det där läget som jag inte gillar, att behöva försvara mig trots att jag egentligen inte har gjort något som är ulvigt.
 
Det är inte det enda jag har att gå på. Den meningen är vad som skiljer ut dig bland två-tre misstänkta, men du är med i den gruppen av anledningen jag förklarat.

Och ja, det är en kraftig anklagelse. Det är för att jag tror jag fått upp ett spår, och inte tänker hymla om det. Rätt eller fel, jag tror John finns bland er tre (eller två...), och bland er är du mest misstänkt. Med @TeamLundVer som hyfsat nära tvåa, men du kniper förstaplatsen för mig.

Jag vet att du "bara" håller mig som misstänkt tvåa men jag tänkte ändå ge en förklaring till mitt spel. :)
Vi hade oplanerat besök av svärföräldrarna igår så det var inte förrän de åkt som jag hade möjlighet att sätta mig med leken. Då var det 19 sidor att läsa in. Mannen åkte och tränade så jag var själv med Bastian. Jag satt alltså med honom i famnen (för han var sådär trött på intryck och ville sova men ändå inte :cautious:) och stoppade tillbaka nappen som hela tiden åkte ut (vilket resulterade i gnäll). Mitt i allt så börjar musen strula (trådlös) och kopplingen förloras gång på gång pga dåliga batterier.

Needless to say så blev det en hel del skumläsning varpå man lätt missar saker och ting. Jag lade märke till Koppens uttalande vilket även Habina gjorde, men precis som några andra så såg jag inte det som ont när jag fick fundera ett varv till utan mest bara konstigt :confused: Jag tyckte alltså inte att hon var särskilt misstänkt. När jag då satt där och funderade så började det komma in lite röster. På 4 röster låg 3 på Lobelia som jag inte kunde förstå. Jag fokuserade därför på dessa 3 eller rättare sagt på de 2 sista. Om jag hade varit ulv så hade jag försökt gömma min röst bland ett gäng andra tänkte jag och med det resonemanget så passade Hedinns röst in. Därav min röst på henne.

Att röstmotiveringen (även om jag hade varit inne på det i ett tidigare inlägg) kom i ett inlägg efter var för att jag insåg att min röst inte skulle hinna in i tid om jag lade några extra sekunder på att skriva motiveringen i samma inlägg. Jag upplevde det som viktigare att rösten iaf kom med.
 
men ändå drar du mig tillbaka till den rollen som du letar efter hela tiden, och när jag inte kommenterar just din teori så är jag ulv?

Nej, när du ifrågasätter inte min teori, utan varför jag alls har någon teori, är du ulvig.

Varför ger du dig på mig så fort jag skriver något överhuvudtaget?

För att du skriver ulviga saker. ;)

Jag har varken ryckt på axlarna eller avfärdat något, jag gav en idé om hur jag tänkte runt prins johns roll men den var det ingen som bemödade sig att bemöta, varför är det så väldigt dumt att genom prins john kunna upptäcka de övriga ulvarna? Eller känner du dig så enormt säker på att hitta rätt ändå?

Jag är verkligen inte enormt säker på att hitta rätt! Men jag har en misstanke och lägger ut den både för att dela med mig, och för att få tillbaka era tankar. Och jag förstår verkligen inte varför det är viktigare att hitta andra onda, så varför bry sig om att hitta John...

Vad gäller att låta John jobba på "ett par dagar" och se om han kan leda oss till lyan... Vi har inte särskilt många dl kvar innan det är kört, i den här takten! Dessutom, om John och lyan får kontakt är det teoretiskt möjligt att lyan kan få ledtrådar till värdefull spioninfo! Det vill inte jag.
 
Jag vet att du "bara" håller mig som misstänkt tvåa men jag tänkte ändå ge en förklaring till mitt spel. :)
Vi hade oplanerat besök av svärföräldrarna igår så det var inte förrän de åkt som jag hade möjlighet att sätta mig med leken. Då var det 19 sidor att läsa in. Mannen åkte och tränade så jag var själv med Bastian. Jag satt alltså med honom i famnen (för han var sådär trött på intryck och ville sova men ändå inte :cautious:) och stoppade tillbaka nappen som hela tiden åkte ut (vilket resulterade i gnäll). Mitt i allt så börjar musen strula (trådlös) och kopplingen förloras gång på gång pga dåliga batterier.

Needless to say så blev det en hel del skumläsning varpå man lätt missar saker och ting. Jag lade märke till Koppens uttalande vilket även Habina gjorde, men precis som några andra så såg jag inte det som ont när jag fick fundera ett varv till utan mest bara konstigt :confused: Jag tyckte alltså inte att hon var särskilt misstänkt. När jag då satt där och funderade så började det komma in lite röster. På 4 röster låg 3 på Lobelia som jag inte kunde förstå. Jag fokuserade därför på dessa 3 eller rättare sagt på de 2 sista. Om jag hade varit ulv så hade jag försökt gömma min röst bland ett gäng andra tänkte jag och med det resonemanget så passade Hedinns röst in. Därav min röst på henne.

Att röstmotiveringen (även om jag hade varit inne på det i ett tidigare inlägg) kom i ett inlägg efter var för att jag insåg att min röst inte skulle hinna in i tid om jag lade några extra sekunder på att skriva motiveringen i samma inlägg. Jag upplevde det som viktigare att rösten iaf kom med.

Ja, du hade ont om tid att beta igenom leken, det framgick, och jag håller med om att det är viktigt att rösta. Jag kan väl dock tycka att anledningen att välja Hedinn ser lite väl svag ut, men för att vara dl1 (och inte hunnit med) är den ändå förståelig...

Du står dock kvar på andraplatsen på John-listan, även om jag förstår vad du säger. ;)
 
(orkade inte citera ursprungslinlägget, skrev en kort invänding till TLV om att Momsan vad jag kunnat se inte skrikit ulv åt alla typisch)











Ehh, att Lilltess skulle ha pratat om innan första omgångens roller slog mig aldrig innan du hoppade in i diskussionen eftersom jag inte var med då (och antagligen inte ser varför man skulle teoria om något som sagts innan rollerna lottats... gången innan den senaste gången de lottades...). :p Och jag förstår faktiskt fortfarande inte vad "grejen" är. Oavsett hur mycket jag läser samma inlägg om och om igen förstår jag inte vad du försöker få fram/vad du reagerar på. :o Är det inte skumt att bygga teorier baserat på OT innan roller lottats? Men det skriver du ju sen, men då är jag skum ändå? O_o Om något känns det ju ännu skummare om folk håller fast i en känsla från OT skrivet innan första omgångens roller lottats?
Och vart kastar jag misstankar där de inte verkar finnas? Jag protesterade bara mot ett påstående jag inte tyckte var sant? :cautious:

Att jag missuppfattade vilken omgång lottning av roller Lilltess pratade om håller jag med om, resten förstår jag inte alls dock. :D

OK... Nu försöker jag nysta i hela den här garnbollen, och jag har inte förrän nu ens fattar att jag tydligen var inblandad på nåt sätt! :laugh:

Jag fattar faktiskt fortfarande inte riktigt de olika invecklingarna, men jag kan ju sticka in med att jo, i första tråden skojade jag om att folk var ulvar innan vi fick rollerna. Detta just som uppenbara skämt, eftersom vi alla visste vi var rollösa, och jag "såg ulvar" för rena nonsenssaker. Om det har hängt med hit förstår jag inte riktigt, eftersom det som sagt var innan vi ens fått roller första gången, än mindre hade vi fått våra nuvarande roller i den här tråden. Det var helt enkelt (väldigt uppenbara) skämt, eftersom jag var taggad. :cool:

Så... Om nån nu kan förklara riktigt vad det är ni pratar om också, så vore det bra! :D
 
Ja, du hade ont om tid att beta igenom leken, det framgick, och jag håller med om att det är viktigt att rösta. Jag kan väl dock tycka att anledningen att välja Hedinn ser lite väl svag ut, men för att vara dl1 (och inte hunnit med) är den ändå förståelig...

Du står dock kvar på andraplatsen på John-listan, även om jag förstår vad du säger. ;)
helt ok :):p:D
 
OK... Nu försöker jag nysta i hela den här garnbollen, och jag har inte förrän nu ens fattar att jag tydligen var inblandad på nåt sätt! :laugh:

Jag fattar faktiskt fortfarande inte riktigt de olika invecklingarna, men jag kan ju sticka in med att jo, i första tråden skojade jag om att folk var ulvar innan vi fick rollerna. Detta just som uppenbara skämt, eftersom vi alla visste vi var rollösa, och jag "såg ulvar" för rena nonsenssaker. Om det har hängt med hit förstår jag inte riktigt, eftersom det som sagt var innan vi ens fått roller första gången, än mindre hade vi fått våra nuvarande roller i den här tråden. Det var helt enkelt (väldigt uppenbara) skämt, eftersom jag var taggad. :cool:

Så... Om nån nu kan förklara riktigt vad det är ni pratar om också, så vore det bra! :D
Lilltess svarade på ursprungsfrågan. Lobelia menade att hon hintade om sin roll. @CaisaLundblad reagerade på någon av dem, jag reagerade på att jag inte tyckte Caisa läste ordentligt.
Nu är både Lobelia och Lilltess döda och båda var goda och det var eg de två som hade en mindre kontrovers.

edit: Din inblandning var nog minimal. :)
 
Nej, när du ifrågasätter inte min teori, utan varför jag alls har någon teori, är du ulvig.



För att du skriver ulviga saker. ;)



Jag är verkligen inte enormt säker på att hitta rätt! Men jag har en misstanke och lägger ut den både för att dela med mig, och för att få tillbaka era tankar. Och jag förstår verkligen inte varför det är viktigare att hitta andra onda, så varför bry sig om att hitta John...

Vad gäller att låta John jobba på "ett par dagar" och se om han kan leda oss till lyan... Vi har inte särskilt många dl kvar innan det är kört, i den här takten! Dessutom, om John och lyan får kontakt är det teoretiskt möjligt att lyan kan få ledtrådar till värdefull spioninfo! Det vill inte jag.

Fast jag ifrågasatte inte heller varför du hade en teori heller... Jag tror att du läser in mer än vad jag egentligen skriver, jag var frågande över rollen och är då ulvig?
Min teori skrev jag även var högt spel och visst med ängeln redan borta så är det väldigt högt, men jag är mer rädd att ulvarna tycker att det är värt att offra prins john för att klara sig längre än att ta prins john verkligen hjälper leken framåt.

Så här långt i övrigt så är det flera spelare jag skulle vilja se mer av, @Hedinn @Niyama och @cirkus bland annat. Cirkus har dessutom redan aviserat att hon kanske inte kommer in mer idag vilket känns lite trist.
 
Jag kommer att vara borta ett par timmar framåt, men ikväll har jag inget mer för mig än oroa mig för morgondagen och försöka få ihop alla arbetsscheman för alla föräldrar som helst plötsligt kommer på att de inte alls kan jobba de tider jag har satt upp dem. :banghead::banghead:
 
@Monstermom
Jag kan ju också kommentera din teori om prins John även om jag var trea på listan. Jag tyckte inte att någon av dem som var på tapeten igår kändes riktigt ulviga, @Habina , @Snurrfian och @Koppen tycker jag alltid är skumma och Lobelia var visserligen helskum men det är hon sällan som ond och jag ville inte lägga min röst på någon av dem.

@cirkus tyckte jag igår var helspeedad och la fram en verkligt långsökt teori som jag skrev om ett tag innan jag röstade och jag tyckte hon var skummast igår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Provridning
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

Tillbaka
Upp