Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant att det blev så pass fokuserad röstning! Tre spelare får majoriteten av alla rösterna (även den förlorade rösten var riktad mot en av dessa), tre spelare får en ströröst var... Tror aldrig jag sett en sån DL1-röstning förut!

Ibland får ju typ 2-3 spelare ALLA röster dag 1?
 
Uppdatering

Kusken drev hästarna hårt genom skogen. Lobelia satt inklämd i en trång vagn och vantrivdes alldeles katastrofalt mycket. Helst hade hon velat sitta på kuskbocken och känna den friska vinden eller allra helst sitta i sadeln på sin ädla springare – ja vad som helst förutom här i en mörk vagn där allehanda kroppsodörer spred sig mer och mer.

Plötsligt stannade vagnen med hårt ryck. Banditer! Skrek kusken och sedan gick allt fort, dörren rycktes upp och Lobelia som satt tryckt mot den dråsade i backen och slog huvudet illa, ja så illa att hon inte längre kunde fortsätta färden till Ashby-de-la-Zouche.

Lobelia var Rebecca (ängel)


LL tackar så mycket för fina röstsammanställningar inkl räkningen av antalet röster :love:


NattDL i morgon 07.30
DagDL kl 22.00
 
Men motiveringen fanns ju även i mitt tidigare inlägg?
Hade jag skrivit motiveringen igen så hade rösten inte hunnit komma in.

Åh andra sidan spelar det ju ingen roll för utgången av röstningen.

Aha, jag såg inte. Man brukar behöva motivera i inlägget eller hänvisa till var motiveringen finns :) Jag skulle tycka att det var alldeles för jobbigt som LL att behöva gå igenom folks inlägg för att se om det går att hitta en motivering nånstans.
 
Det är väl inte ens avgjort än? Och vi får inte ond/god-förklara utan motivering?
Jag motiverade mig i ett inlägg stax innan min röstningen. Eftersom Habina inte gillade att många röstade på mig så avstod jag från att rösta på henne då det sannolikt nte var en ulv som skrivit så.
 
Jag motiverade mig i ett inlägg stax innan min röstningen. Eftersom Habina inte gillade att många röstade på mig så avstod jag från att rösta på henne då det sannolikt nte var en ulv som skrivit så.

Det kan mycket väl vara en ulv, eller inte. Det säger ju absolut ingenting om Habinas roll.
 
Jaha... Ängeln var ju något av en tung förlust med den här laguppställningen... :banghead:

Men kan hon ha vetat något om @Habina ? Det kan hon inte, väl? Eller? Missar jag nåt?
 
Jaha... Ängeln var ju något av en tung förlust med den här laguppställningen... :banghead:

Men kan hon ha vetat något om @Habina ? Det kan hon inte, väl? Eller? Missar jag nåt?

Nej det tror jag inte, om inte jag också har missat något men jag gjorde ju en förenklad rollista som LL bekräftade som korrekt så jag tror inte det.

Ulvarna är nog glada nu i alla fall.
 
Jaha... Ängeln var ju något av en tung förlust med den här laguppställningen... :banghead:

Men kan hon ha vetat något om @Habina ? Det kan hon inte, väl? Eller? Missar jag nåt?

NEJ vi kan inte veta något om Habina.

(Sedan tycker jag generellt att goda spelare med viktiga specialroller verkligen ska gripa alla halmstrån för att rädda sig själva om de hamnar i sådana situationer.)
 
Nej det tror jag inte, om inte jag också har missat något men jag gjorde ju en förenklad rollista som LL bekräftade som korrekt så jag tror inte det..

Det enda jag tror att JAG har missat i rollistan är att Trollkarlen bara kan förtrolla en person EN gång...

I övrigt ska den stämma.
 
Ja, det var mycket som hände i första DL... Känner att jag inte riktigt hade koll på alla motiveringar som kom in, så jag måste nog läsa igenom igen. Dock kommer den analysen att dröja (till allas lättnad? ;)) för nu måste jag sova. Hovis kommer tiiiidigt imorgon och det tar en stund att sko två hästar och verka två. Men sedan lovar jag att vara ulvfokuserad hela eftermiddagen/kvällen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp