Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va? Varför skulle du bli käk för att du har blickarna på dig?

Det här var ännu konstigare så:
Niyama ändrar röst till Koppen
För att jag suger på att ge förklaringar, teorier och försvar. Jag är ett lätt byte, och jag antar att det blir mitt fall. Får skylla mig själv
 
(orkade inte citera ursprungslinlägget, skrev en kort invänding till TLV om att Momsan vad jag kunnat se inte skrikit ulv åt alla typisch)











Ehh, att Lilltess skulle ha pratat om innan första omgångens roller slog mig aldrig innan du hoppade in i diskussionen eftersom jag inte var med då (och antagligen inte ser varför man skulle teoria om något som sagts innan rollerna lottats... gången innan den senaste gången de lottades...). :p Och jag förstår faktiskt fortfarande inte vad "grejen" är. Oavsett hur mycket jag läser samma inlägg om och om igen förstår jag inte vad du försöker få fram/vad du reagerar på. :o Är det inte skumt att bygga teorier baserat på OT innan roller lottats? Men det skriver du ju sen, men då är jag skum ändå? O_o Om något känns det ju ännu skummare om folk håller fast i en känsla från OT skrivet innan första omgångens roller lottats?
Och vart kastar jag misstankar där de inte verkar finnas? Jag protesterade bara mot ett påstående jag inte tyckte var sant? :cautious:

Att jag missuppfattade vilken omgång lottning av roller Lilltess pratade om håller jag med om, resten förstår jag inte alls dock. :D
Jo, jag tycker också att det är märkligt att bygga teorier på OT-prat innan roller är utdelade. Det var ju det @Lobelia gjorde.
@Lilltess skrev ju att det var innan och jag tyckte det var slarvigt av dig att inte läsa det. :p
 
Röstlista, DL1

20.13 LindgrenV röstar på Habina
20.51 Myrten röstar på Lobelia
21.07 Monstermom röstar på Snurrfian
21:12 Klara röstar på Lobelia
21:16 Hedinn röstar på Lobelia
21:27 Caisa röstar på Snurrfian
21:31 Idahoe röstar på Snurrfian
21:33 Habina röstar på koppen
21:34 Snurrfian röstar på Habina

21:40 Lilltess röstar på Habina
21:43 Koppen röstar på Lilltess
21:49
LenaH röstar på cirkus
21:54 Koppen ändrar röst till Habina
21:57 Matmissbrukaren röstar på Myrten
21:57 Lilltess ändrar röst till lobelia
21:58 cirkus röstar på Koppen
21:59 Niyama röstar på Lobelia
22:00 TLV röstar på hedinn
22:00 Niyama ändrar röst till Koppen


Habina 3
Lobelia 4
Snurrfian 3
Koppen 3
cirkus 1
Myrten 1
hedinn 1
 
Kommer för övrigt ha mer tid imorgon, om jag är vid liv (HA nu godförklarade jag mig själv, ulvigt!), för imorgon är det ingen TdS :p
 
Röstlista, DL1

20.13 LindgrenV röstar på Habina
20.51 Myrten röstar på Lobelia
21.07 Monstermom röstar på Snurrfian
21:12 Klara röstar på Lobelia
21:16 Hedinn röstar på Lobelia
21:27 Caisa röstar på Snurrfian
21:31 Idahoe röstar på Snurrfian
21:33 Habina röstar på koppen
21:34 Snurrfian röstar på Habina
21:40 Lilltess röstar på Habina
21:43 Koppen röstar på Lilltess

21:49
LenaH röstar på cirkus
21:54 Koppen ändrar röst till Habina
21:57 Matmissbrukaren röstar på Myrten
21:57 Lilltess ändrar röst till lobelia
21:58 cirkus röstar på Koppen
21:59 Niyama röstar på Lobelia
22:00 TLV röstar på hedinn
22:00 Niyama ändrar röst till Koppen


Habina 3
Lobelia 4
Snurrfian 3
Koppen 3
cirkus 1
Myrten 1
hedinn 1
Jag borde väl egentligen vara tyst, men rätt ska vara rätt, hur är det med @Lobelia s röst på mig som inte blev fetad?
 
jag har gått på definitionen i leken när jag skrev inlägget. Det är lite svårt för mig att veta att andra inte menar det som står i spelreglerna utan har en egen definition.

PS Myrten, här är en av mina tidiga icke existerande teorier.

Men om man är god vill man kanske ha den informationen för att inte misstänka en spelare för något som inte är misstänkt?

Jag har som sagt ingen aning om Niyamas roll, men att hon gillar omvandlingar är inget som är misstänkt när det gäller henne. Att demoniseringen är en omvandling och kallas det av en del spelare är heller inget konstigt, men då omvandlande roller inte används jättemycket så är det kanske inget man vet när man är ny.
 
Röstlista, DL1

20.13 LindgrenV röstar på Habina
20.51 Myrten röstar på Lobelia
21.07 Monstermom röstar på Snurrfian
21:12 Klara röstar på Lobelia
21:16 Hedinn röstar på Lobelia
21:27 Caisa röstar på Snurrfian
21:31 Idahoe röstar på Snurrfian
21:33 Habina röstar på koppen
21:34 Snurrfian röstar på Habina
21:40 Lilltess röstar på Habina
21:43 Koppen röstar på Lilltess

21:49
LenaH röstar på cirkus
21:54 Koppen ändrar röst till Habina
21:57 Matmissbrukaren röstar på Myrten
21:57 Lilltess ändrar röst till lobelia
21:58 cirkus röstar på Koppen
21:59 Niyama röstar på Lobelia
22:00 TLV röstar på hedinn
22:00 Niyama ändrar röst till Koppen


Habina 3
Lobelia 4
Snurrfian 3
Koppen 3
cirkus 1
Myrten 1
hedinn 1
Tack, jag gav upp. ;) Dessutom verkar man inte få några @stjärnor i den här leken... :angel:
 
Bra jobbat @Habina nu har "alla" börjat koncentrera sig på mig ;)
Lär ju bli käk inatt eller lynchad på nästa DL
Fast om du är god men misstas av många goda som ond så lär ulvarna väl knappast vilja käka dig? Det är väl bättre för dem isf om du blir lynchad av andra goda spelare så kan de istället käka ngn som många verkar vilja hålla för god. Eller har jag helt missuppfattat hur det går till?
 
Jag försökte feta rösten i efterhand vet inte riktigt om jag lyckades, spelar från en padda, trodde den var fetad när jag postade men det blev hektiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp