Okej, mest OT i leken men nu börjar det komma igång lite och jag har några få tankar om några spelare.
Jag har inte kollat på alla men känner att jag måste få ner lite tankar nu när det är så många i leken.
Monstermom
Skämtar mycket om ulvar hit och dit och några reagerar på det. Men så här tidigt i leken behöver det inte betyda någonting. Snurrfian verkar ha trampat på en öm tå när hon tog upp ulvpratarspåret. Monstermom håller Snurrfian misstänkt då hon tycker hon slängt ut sig en dåligt byggd misstanke och rör till det ännu mer.
Habina
Verkar lite förvirrad, och lite skum. Men om man ska kolla på förra leken. Skulle hon vara ulv och göra samma visa även i denna leken. Spela skum och vara ulv och få folk att rösta på henne så övriga kan skaffa alibi? Jag tycker själv att det är långsökt och än så länge får hon vara en snurrig skum god som alltid blir misstänkt första dagen.
Snurrfian
Går på Monstermom om hennes ulvprat och någon säger att Monstermom har detta spelsättet och hon verkar godta den ursäkten. Men ja, enligt mig är detta Monstermoms spelstil.
LindgrenV
Känner att hon måste förtydliga sina skämt eftersom hon alltid är en som blir missförstådd för dom och sedan misstänker folk henne hej vilt och nu ville hon förtydliga men verkade ändå få förtydliga ännu en gång. Tycker Habina lägger i för många växlar och verkar smita undan genom att säga att hon inte hittar något att teoria om.
Hedinn
Mycket snack om kycklingfri kycklingsallad. Det säger mig dock inget.
Myrten
Har en del tankar om Prins John. Tycker Habina verkar se ulvar lite här och var nu. Reagerar på Snurrfian för hennes teorier mot Monstermom.
Lilltess
Verkar ha lite span på Habina. Känner sig förvirrad. Älskar lakrits.
Enligt tidigare teorier plus det nya som kommit att Myrten är rätt på mot Lobelia och det känns skumt för hon är så henne för att hon inte tycker hon spelar som hon brukar. Kanske pratade hon om prins John för att hon är honom.
Matmissbrukaren röstar på Myrten