Jovisst, jaha, okej. Ja, du får tycka som du vill såklart, men det var inte värre än att jag tog fel på vilket "innan". (jag tycker våran konversation har varit rätt förvirrande i sig faktiskt. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hann ju inte med i alla uppdateringarJag tycker jag förtjänar en chokladkaka i alla fall. Som jag skall lukta läääänge på...
ligger i listan, Lobelias är inte med.Visst fattas det några som inte har röstat?
Skoja inte!Jovisst, jaha, okej. Ja, du får tycka som du vill såklart, men det var inte värre än att jag tog fel på vilket "innan". (jag tycker våran konversation har varit rätt förvirrande i sig faktiskt. )
Visst fattas det några som inte har röstat?
Kanske inte käk denna gången. Goda sidan lär väl syna mig i sömmarna istället och då sitter ulvarna där med popcorn och tittar på medans goda sidan gör jobbet åt domFast du skrev ju även käk, och varför skulle du bli käkad pga det du skriver? Det hänger ju inte ihop alls.
Fy så trist! När man liksom är med och försöker så blir det ändå inte som man har tänkt. Det verkar möjligtvis lite skumt när jag kanske klarade mig tack vare det men jag vet hur störande det är att spela på telefoner och annan skit som inte gör som man vill.Jag försökte feta rösten i efterhand vet inte riktigt om jag lyckades, spelar från en padda, trodde den var fetad när jag postade men det blev hektiskt.
Nu tog det lite tid för mig att skriva mitt inlägg (det blev pekfingervalsen med avbrott för nappinsättande eftersom jag höll sonen med andra handen) så när jag började skriva mitt inlägg hade Snurrfian bara en röst. Jag reagerar inte så mycket på din röst på Lobelia eftersom du lade din först. Kanske inte så mycket på Klaras heller. Men Hedinn lade sin 4min efter Klara vilket lätt hade kunnat bli en obemärkt röst om fler sedan hade valt att rösta på Lobelia. Nu gjorde man inte det utan valde istället att rösta en del på Snurrfian, vilket får mig att fundera lite över de rösterna också. Finns det en ulv i lobelias rösterså kanske det finns en bland snurrfians också? Ngn som inte vågade rösta på Lobelia eftersom det kunde bli misstänkt då vi var flera som såg att det börja likna en lynchmobb? Isf är det Caisa och Idahoe som är suspekta..
Gahhh jag vet inte...
Jag fick inte ihop det första gången jag räknade men jag räknade bara sammanställningen och där fick jag bara till 12 röster.Nej? 16 röster
ligger i listan, Lobelias är inte med.
Men vad vinner du på att strössla med offerkoftainlägg? Bemöt teorierna emot dig istället!Kanske inte käk denna gången. Goda sidan lär väl syna mig i sömmarna istället och då sitter ulvarna där med popcorn och tittar på medans goda sidan gör jobbet åt dom
Fy så trist! När man liksom är med och försöker så blir det ändå inte som man har tänkt. Det verkar möjligtvis lite skumt när jag kanske klarade mig tack vare det men jag vet hur störande det är att spela på telefoner och annan skit som inte gör som man vill.
För att?
Se min motivering i inlägget nedanför ditt, skrev lite om det även i ett tidigare inlägg. Insåg att jag hade tidsbrist och valde att slänga iväg rösten och ta motiveringen så fort rösten var lagd.
Generellt är jag dock alltid skeptisk till teorier runt att det måste vara ulvar med när en spelare får majoritet, i alla fall i början av såhär stora lekar.
Habina 3
Lobelia 4
Snurrfian 3
Koppen 3
cirkus 1
Myrten 1
hedinn 1
Jag hoppas du var ond.Två försök att feta och det funkade inte, jaja, sånt är livet. Det såg ut som fetstil när jag postade .