Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, jag tycker också att det är märkligt att bygga teorier på OT-prat innan roller är utdelade. Det var ju det @Lobelia gjorde.
@Lilltess skrev ju att det var innan och jag tyckte det var slarvigt av dig att inte läsa det. :p

Jovisst, jaha, okej. :p Ja, du får tycka som du vill såklart, men det var inte värre än att jag tog fel på vilket "innan". :D (jag tycker våran konversation har varit rätt förvirrande i sig faktiskt. :rofl: )
 
Jag tycker jag förtjänar en chokladkaka i alla fall. Som jag skall lukta läääänge på...
Jag hann ju inte med i alla uppdateringar :love:

stjarnfall-1281556753.jpg
 
Fast du skrev ju även käk, och varför skulle du bli käkad pga det du skriver? Det hänger ju inte ihop alls.
Kanske inte käk denna gången. Goda sidan lär väl syna mig i sömmarna istället och då sitter ulvarna där med popcorn och tittar på medans goda sidan gör jobbet åt dom
 
Jag försökte feta rösten i efterhand vet inte riktigt om jag lyckades, spelar från en padda, trodde den var fetad när jag postade men det blev hektiskt.
Fy så trist! :( När man liksom är med och försöker så blir det ändå inte som man har tänkt. Det verkar möjligtvis lite skumt när jag kanske klarade mig tack vare det men jag vet hur störande det är att spela på telefoner och annan skit som inte gör som man vill.
 
Nu tog det lite tid för mig att skriva mitt inlägg (det blev pekfingervalsen med avbrott för nappinsättande eftersom jag höll sonen med andra handen) så när jag började skriva mitt inlägg hade Snurrfian bara en röst. Jag reagerar inte så mycket på din röst på Lobelia eftersom du lade din först. Kanske inte så mycket på Klaras heller. Men Hedinn lade sin 4min efter Klara vilket lätt hade kunnat bli en obemärkt röst om fler sedan hade valt att rösta på Lobelia. Nu gjorde man inte det utan valde istället att rösta en del på Snurrfian, vilket får mig att fundera lite över de rösterna också. Finns det en ulv i lobelias rösterså kanske det finns en bland snurrfians också? Ngn som inte vågade rösta på Lobelia eftersom det kunde bli misstänkt då vi var flera som såg att det börja likna en lynchmobb? Isf är det Caisa och Idahoe som är suspekta..

Gahhh jag vet inte... :nailbiting::arghh:

Jag reagerade också lite på Heddans röst när jag såg den, för jag blev överraskad. Men jag var ju borta ett tag och har inte hunnit läsa ikapp så när jag gjort det kan den ju mycket väl vara logisk.

Generellt är jag dock alltid skeptisk till teorier runt att det måste vara ulvar med när en spelare får majoritet, i alla fall i början av såhär stora lekar.
 
Fy så trist! :( När man liksom är med och försöker så blir det ändå inte som man har tänkt. Det verkar möjligtvis lite skumt när jag kanske klarade mig tack vare det men jag vet hur störande det är att spela på telefoner och annan skit som inte gör som man vill.

Helt med på det, när tekniken bråkar är det inte kul...
 
Det har jag gjort lena. Du får gärna läsa dem du med då du verkat missa dom

Kör inte med nån offerkofta. Bara svarar på inlägg
 
Två försök att feta och det funkade inte, jaja, sånt är livet. Det såg ut som fetstil när jag postade ;).
 
Generellt är jag dock alltid skeptisk till teorier runt att det måste vara ulvar med när en spelare får majoritet, i alla fall i början av såhär stora lekar.

Ähum du är inte ensam. Jag brukar ju lägga ganska stor vikt vid hur folk har röstat i mitt teoriande. Och brukar även åka ut tidigt i lekarna just pga att jag teoriar så :p
 
Habina 3
Lobelia 4
Snurrfian 3
Koppen 3
cirkus 1
Myrten 1
hedinn 1

Intressant att det blev så pass fokuserad röstning! Tre spelare får majoriteten av alla rösterna (även den förlorade rösten var riktad mot en av dessa), tre spelare får en ströröst var... Tror aldrig jag sett en sån DL1-röstning förut!
 
Så innan jag åker ut notera att jag höll Habina som god, visserligen av vaga skäl men värt att notera ;).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp