Itsabrahma o Sotar Murre

Switch

Trådstartare
hejsan! är det någon här som har en häst e. Itsabrahma? eller någon som vet om han lämnat bra FT-hästar? jag har en efter honom som heter Sotar Murre, någon som sett honom löpa?
skulle bara vara kul att veta hur det går för Itsabrahma avkommor, för min har STOR hoppkapacitet, och kul också om någon vet nåt om Murre :)

Sv: Itsabrahma o Sotar Murre

Jag har haft två Itsabrahmaavkommor som båda visade mycket god hoppteknik, dessutom mycket trevliga (och speciella) hästar.

Oh, det är du som äger Murre nu? Var så kär i den hästen och hade gärna köpt honom om kunskapen och pengarna funnits :D

åh hur går det för er? har bara sett honom på banan ett antal gånger! fin häst!!
kan du inte lägga ut lite bonusbilder ;)

Jag har ett sto efter Itsabrahma. Hon älskar att hoppa, fast hon har lite bråttom ibland. Vi har inte kommit så långt med hoppandet pga taskiga förutsättningar (för liten paddock) men hon tvekar aldrig och är verkligen orädd. Hon är en supertrevlig liten tjejhäst, lugn och lydig när man rider på ridbanan, och pigg och alert (hm... hysterisk ibland:D) när man rider ut.
Med en annan ryttare hade hon säkert kunnat bli en bra fälttävlanshäst.

fleur: haha, jaa lite speciell är han allt:D
silverfalk:jag får väl vara lite glad ändå att du inte köpte honom...:devil: men du har rätt, han är underbar:)
messy: visst kan jag fixa bilder, men jag vet inte hur man lägger upp dom...
cissimysan: murre älskar också att hoppa, men han blir lite tveksam ibland, men han har ju ingen rutin heller än så det kommer väl... det hysteriska känner jag igen:angel:

Jag är på g med en Itsabrahmaavkomma och av det lilla jag hoppat med honom (endast 3 år) så ser jag mycket! Väldigt modig, hoppade fast han var rädd samt taskig omgivning.

jaa, de gör min också, hoppar det mesta, men STOOORA språng knappt man hänger med ibland :D

Jo tack, och i en galoppsadel som jag hade fullt sjå med att hålla mig kvar i! :D (hamnade ju i bakvikt så fort jag försökte rida normalt ;) )

haha, galoppsadlar är inge kula att hoppa i nej... ja kör barbacka, jag :) han har ju så stora galoppmuskler vid bogbladen så inga hoppsadlar passar :/

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 002
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 509
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCVII