Italien med små barn

Sv: Italien med små barn

Jag tänkte mer på att det du i tråden var rädd för. Men nej inte ska du sluta drömma, eller planera heller för den delen.

Vem har missat Maddy för några år sedan tex? En engelsk familj på semester runt Medelhavet som fick sin ena dotter stulen på hotellrummet medan mamma och pappa var ute en kväll. Satt väl i restaurangen tror jag? :crazy:

Den har de nog slagit ihjäl själva, föräldrarna. Det är min gissning.

Jaaa du, jag är böjd att hålla med. Jag vet inte om det stämmer som det är sagt, att barnen skulle ha fått sömnmedel för att föräldrarna skulle få festa ifred, men de är läkare har jag för mig? Mycket som är konstigt med dem och deras berättelse. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 455
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 292
Senast: dobbis
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar