isolerad med rs virus

S

stintan

Sitter med min 5 mån kille isolerad på barn,det är sådana här tillfällen jag inte orkar ha hästar. Gubben och svågern sköter mina tre hästar,gubben ska också ta hand våra andra barn som även de är sjuka.Vår äldsta dotter är med mej här hon vill inte lämna lillebror. det känns tungt nu,längtar hem,längtar efter kaffe .Vi får inte lämna rummet pga rs viruset.:(
 
Sv: isolerad med rs virus

Usch det låter inte kul alls :(
Hoppas liten blir frisk så snabbt det går.
Hur länge behöver man vara isolerad?


Hoppas det löser sig så bra som möjligt för er.
 
Sv: isolerad med rs virus

Han ska inhalera var tredje timme tills imorgon mitt på dagen sen ska de ta ställning hur fortsättningen blir.
 
Sv: isolerad med rs virus

Åh fy fan vad jobbigt! Hoppas han frisknar till fort!

*tröstkramar*
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 008
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 457
Senast: Juli0a
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 951
Senast: Elendil
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 788
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp