[HT
HTML:
ML][QUOTE=sambaengi]Det var du som drog in den låga nivån. :mad: Det var också du som sade det var ett allmänt använt uttryck, så sanningen är endast din egen. :smirk:[HTML] Sedan uppfattar jag dig som mer involverad i SIF än den "vanliga" medlemmen. Din position har föregående talare/skrivare samt du själv tidigare meddelat. Jag tycker att man som PR-ansvarig har ett mycket stort ansvar hur man uttrycker sig och att man får tänka på vem man representerar. För mig är det SIF, eftersom du i denna tråd presenterat dig som PR ansvarig för VM-komittén! :confused:
[/HTML]
Jaha. återigen kan du inte läsa innantill, utan drar till med egna tolkningar (osanningar)
Jag har aldrig skrivit under med att jag är PR-ansvarig, däremot i de första inläggen där vi var fler som skrev under skrev jag PR & Info WM-kommitén, vilket var vad jag med flera var aktiv i just då, och då definivt inte som ansvarig.
Övriga inlägg jag har skrivit har jag gjort som privatperson, de åsikter eller skämt har ingenting med WM att göra.
Att jag som privatperson inte tycker att man ska avla på "ej godkända hingstar" är min personliga åsikt, och att du propagerar för att man ska göra det är din åsikt, inte den vanlige avlarens (som ofta är en kvinna med god insikt om att föra aveln framåt)
Vill man ta reda på exakt hur saker fungerar med aveln och s.k B-registret så kan man kanske maila vårt utomordentliga kansli och se om dom kan hjälpa till tills vårt nya avelskansli kommit i gång.
Avelsutskottet finns ju också bestående av fler personer än ordförande t.ex Jan Lockwall kan säkert kontaktas för information.
Kanske är det bättre att ta reda på hur det exakt fungerar hos rätt "forum" istället för att efterlysa att information ska ges här.
Det blir ju så lätt fel...................
Lena Lundén