intressant INSLAG I DAGENS AKTUELLT.

Njae det berodde på kaffet jag spillde..Nu har jag ett nytt tangentbord ..Det gick överhuvudtaget inte att ändra Caps lock. Fick plocka fram ett gammalt..Får vara glad att det gamla var trådlöst..skadade med andra ord inte burken...
Men det ändrar inte det faktumet att Aktuellt var intressant idag. Då man diskuterade medias hantering av vissa nyheter...

Njae det berodde på kaffet jag spillde..Nu har jag ett nytt tangentbord ..Det gick överhuvudtaget inte att ändra Caps lock. Fick plocka fram ett gammalt..Får vara glad att det gamla var trådlöst..skadade med andra ord inte burken...
Men det ändrar inte det faktumet att Aktuellt var intressant idag. Då man diskuterade medias hantering av vissa nyheter...

Var kan jag hitta det? Sådant är intressant, speciellt svt

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 915
Senast: Palermo
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 523
Senast: Mabuse
·
Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·
Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka