Inte licens ännu?

Sv: Inte licens ännu?

En klubbkompis till mig beställde sin bricka i februari. I maj hade den fortfarande inte kommit så då ringde hon förbundet och efterlyste den. Som svar fick hon höra att "den nog låg i den tryckningen som hade blivit misslyckad/kommit bort", så det lät alltså som att det var en beställning av ett antal licenser som kommit bort på vägen utan att förbundet riktigt haft koll på vilka det var och kunna skicka dem för en ny tryckning. Antar att ni som fortfarande inte fått era brickor tillhör dessa.

kl

Är det någon som vet hur länge det brukar ta från det att plastkortet är utfärdad till dess att man får det? Ungefär vid den här tiden på året. Inte i början när alla beställer...

Min licens var registrerad som "plastkort utfärdat" i drygt tre veckor innan jag fick det.. betalade i slutet av januari.

jag beställde min i januari o den kom typ direkt :P när jag visade upp den i seketariatet på tävlingarna i början av året blev dom chockade att jag redan fått den ^^

*kl*

finns de nån sida eller nått där man kan kolla vad de står om sin egen licens ?? om den blivit skickad eller så..

kl*

mejlade för en månad sen och de lovade att skicka. och jag har fortfarande inte fått den!! :grin: jag är ganska irriterad nu...:cool:

Jag ringde o pratade med dem igår för jag har inte heller fått min. Hon svarade att det varit semester, men att hon faktiskt mailat tryckeriet för ett par dagar sedan och frågat vart licenserna tagit vägen. För så fort de kommer från tryckeriet så skulle de tydligen skickas sa hon. Min skickades till tryckeriet för över en månad sedan... Men det är väl bara att vänta. Det går ju att tävla ändå. :)

idag är en stor idag, min licens har äntligen dykt upp :D

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 964
Senast: Freazer
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: corzette
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 220
Senast: Nevermind
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka