Inte licens ännu?

F

Floresco

Jag har förstått att licenserna ska vara mycket försenade i år. Men, jag har inte fått min licens ännu, som jag beställde i början av februari! :confused: DET är väl lite lång tid kanske? Är det någon annan som inte fått sin licens än?

Sv: Inte licens ännu?

Låter som de glömt eller slarvat bort din licens, fick min i april. Ring och fråga.

Jag betalade min i slutet av januari och vid det här laget har jag fått två stycken, så jag tycker du ska ringa och kolla.

Har du kollat vad som står på sidan? Om betalningen kommit in och licenskortet är skickat för tryck?

Visst får vi mycket för våra licenspengar nu när vi får både en o två o tre brickor?! ;) :rofl:

Synd bara att inte pengarna kunde gå till nåt för mig roligare än massa plastkort!

Jag beställde dotterns i mitten på januari och fick den idag! Hurra! Då har jag meilat till dom och efterlyst den för några veckor sedan!

Beställde min för ca 3 veckor sen och den kom idag. Ring och kolla var din tagit vägen.

F ö tycker jag det är väldigt omiljövänligt att skicka ut nya plastkort varje år, borde räcka med en lapp man klistrar på.

Nu fattar jag vad avgiften i Tävlingsdatabasen går till! Den finansierar ju alla dubbla och tredubbla licensbrickor!

Aha! Äntligen har vi löst det problemet, och vilket tur att man får ta del av det som det går till då.. hrm.. ;)

svarar alla:

Nån av er kanske har fått min ;) Nämen, det verkar helt klart som om jag ska ta och ringa förbundet!

Tack för svar!

det tog bara 2 veckor för mej men för min kompis tog det 3 månader.
Hmm.. efterlys den :D

Vi betalte vår i februari och har fortfarande inte fått den.Åker runt på tävlingar med ett lite sladdrigt kvitto på inbetalningen.
Förra veckan ringde jag till förbundet för vi börjar tröttna på att vänta och hon sa att det varit problem med firman som gör dem,de påstod att de redan skickat dem men Ridsportförbundet har inte fått hem dem.
Hon gjorde en ny beställning från oss och nytt kort skulle komma inom två veckor.Jag tror du måste ringa och påminna om detta annars kommer inte något att hända,de verkar inte veta vilka som fått sina eller inte.

Det tog bara nån vecka innan jag fick min... :angel:

Dock beställde jag nyligen så trycker är ju inte så stort nu :p

Jag beställde och betalade också i februari och har inte fått någon.

Så jag mailade Ridsportförbundet, och DÅ kom de minsann på att den filen där min licens registrerats har strulat, så nu skulle de genast skicka den på tryck. Undrar om de hade gjort det om jag INTE mailat?

Exakt samma sak hände mig förra året. Då mailade jag också och då blev det fart på dem!

Verkar som att det är vi som beställde och betalade i februari vars licenser har strulat?Min kom för någon vecka sedan efter att jag ringt och bställt igen.:laugh:

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 964
Senast: Freazer
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: corzette
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 220
Senast: Nevermind
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar