I en dagbokstråd kan TS själv ta bort inlägg och redigera. I övrigt går den ju under samma regler som övriga forumdelar.Ha ha ha! Det här börjar bli roligt
En dagbokstråd är något personligt. Trodde jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I en dagbokstråd kan TS själv ta bort inlägg och redigera. I övrigt går den ju under samma regler som övriga forumdelar.Ha ha ha! Det här börjar bli roligt
Jag med, inte något man använder för att flytta en diskussion från forumet till.Ha ha ha! Det här börjar bli roligt
(Forum)reglerna är desamma för hela Bukefalos, men dagboken är tänkt som lite av blogg med personliga trådstarter och kommentarer på dessa.I en dagbokstråd kan TS själv ta bort inlägg och redigera. I övrigt går den ju under samma regler som övriga forumdelar.
Ja, så har jag också tolkat det. Vilken tur att du håller med. :-)(Forum)reglerna är desamma för hela Bukefalos, men dagboken är tänkt som lite av blogg med personliga trådstarter och kommentarer på dessa.
Jag med, inte något man använder för att flytta en diskussion från forumet till.
När det gäller logopeden till min son så var det faktiskt förskolan som initierade en första kontakt och sedan BVC. Men efter det så har logopeden dratt i alla trådar.
Tja skriver man i en dagbokstråd så förutsätter man att det stannar där. Man kan ju tänka sig att någon frågar en när man pratar om något lite mer personligt ämne i just en dagbokstråd.
Fast stopp här!! Nu är ju detta OF. Vad har hur min son började gå till logopeden att göra här??? @Gunnar bryter du mot dina egna regler???????När det gäller logopeden till min son så var det faktiskt förskolan som initierade en första kontakt och sedan BVC. Men efter det så har logopeden dratt i alla trådar.
Tja skriver man i en dagbokstråd så förutsätter man att det stannar där. Man kan ju tänka sig att någon frågar en när man pratar om något lite mer personligt ämne i just en dagbokstråd.
Men vad kommer det ifrån? Har du inte skrivit det?Fast stopp här!! Nu är ju detta OF. Vad har hur min son började gå till logopeden att göra här??? @Gunnar bryter du mot dina egna regler???????
Men du är väl medveten om att dagbokstrådarna kan läsas och kommenteras av alla? Så har det ju alltid varit. Det är ju ofta livat i dom trådarna.Av rädsla så raderade jag mina dagbokstrådar nu. Så nu hoppas jag dom är raderade för alltid!
Det här känns som ett stort jävla SKÄMT!
Öka antalet trådar sägs det. Jag har nu i flera dagars tid tänkt starta inte mindre än 4-6 nya trådar men glöm det. Av ren jävla treårstrots så vägrar jag bidra med detta.
Samma här. Jag orkar inte plöja en massa trådar och de som blivit utbrutna följer jag inte heller för jag tappar sammanhanget. Det är ju inte så att man automatiskt hamnar vid första olästa meddelande när man öppnar tråden utan man får plöja igenom en massa som man redan läst. Orka.Blir för många trådar att följa
Orkar inte det
Vgv tråden var bra för man fick lite roliga uppdateringar utan att behöva scrolla 20 trådar.
Min hjärna pallar inte. Så får låta bli att läsa och skriva nu ett tag.
Vad betyder det? Är det en utbruten bild?
Men den tråden är ju en protest mer än något annat. Man får ju prata och babbla, men när det uppstår sidospår som är intressanta bryts de ut. Jag fattar faktiskt inte problemet med det.
(Forum)reglerna är desamma för hela Bukefalos, men dagboken är tänkt som lite av blogg med personliga trådstarter och kommentarer på dessa.
Men du är väl medveten om att dagbokstrådarna kan läsas och kommenteras av alla? Så har det ju alltid varit. Det är ju ofta livat i dom trådarna.
I ett av mina dagboksinlägg fick jag en känga för att jag gnällde. Jag muttrade lite men det var inget att göra åt.
Jag förstår inte vad du är rädd för?
Jag håller helt med dig om att Dagbok inte är ett diskussionsforum. Så där behöver man ju inte diskutera utan kan gå in och plocka bort om någon börjar tjata om något man inte vill prata om.Det ÄR skillnad på att starta en tråd och ett dagboksinlägg. En tråd hade jag inte kunnat radera så har lagt det på dagbok för att själv kunna styra över det. Nu verkar det brytas ut från dagbok med så därför tog jag bort dom. Så sluta med att det är offentligt och ett DISKUSSIONSFORUM för Dagbok hörde inte dit - tills nu