Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alldelse för ofta.Hur ofta dycker det upp första mail som:
"Har du lust att snacka med mig? "
Satt precis och funderade på hur man svarar på ett sådant, om man nu vill svara vill säga.Alldelse för ofta.
Känn efter om du vill snacka och så svarar du "ja" eller "nej"Satt precis och funderade på hur man svarar på ett sådant, om man nu vill svara vill säga.
Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.
Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.
Två alternativ, strunta i det eller skriv ett ursäktande mail.Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.
Alltid lika intressant med de som anser att man använder "konstiga" ord så fort det står något mer avancerat än "tja, läget?" Sedan finns det ju de där som klämmer ur sig så många svåra och trassliga ord som möjligt bara för att framstå som.. Duktiga eller något. Sådant har jag aldrig förstått mig på.Har en kille som gjort sig till känna på olika sätt med jämna mellanrum väldigt länge nu.
Igår dök det upp en ny "gilla" på en ny bild, och då skrev jag "Du var mig en enträgen typ!" och fick tillbaka "Vilka konstiga ord du använder haha "
Mm... skitkonstiga ord, verkligen. Tror inte att han är en match för mig, han hade aldrig förstått vad jag skriver om han tycker att DET var konstiga ord
Alltid lika intressant med de som anser att man använder "konstiga" ord så fort det står något mer avancerat än "tja, läget?" Sedan finns det ju de där som klämmer ur sig så många svåra och trassliga ord som möjligt bara för att framstå som.. Duktiga eller något. Sådant har jag aldrig förstått mig på.
Man 50 år:
"Hej. Gillar dina bilder.
Äkta tjej!
Blink Blink
Hälsningar H"
Jag:
"Tack tack :-)"
Han:
"Solig fin onsdag!
Blink Blink H"
Vad då Blink Blink????
Det är störande och märkligt ja. Det blir ju sällan rätt om någon försöker använda ord som inte ingår i det vanliga ordförrådet.Åh, jag vet precis vad du menar! Sånt är bara störigt. Förstår verkligen inte varför.
Ska jag? Tycker du?Kan du inte fråga? snälla
Ska jag? Tycker du?