Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riiiing!Jag inleder med att jag ombetts ringa min professor Jag som är sämst på att ringa!
GrattisDet är jag och spanjoren nu saker och ting blir inte alltid som man tänkt här i livet. Det är som det är, och blir som det blir ändå. Och nu blev det såhär. Det är läskigt och spännande, men mest roligt.
Kul att det går bra.Om allt funkar, så kommer hon till mig i morgon kväll.
Om allt funkar, så kommer hon till mig i morgon kväll.
Man lever på hoppet.Så roligt att det går bra. Hoppas det blir en bra kväll!
Man lever på hoppet.
Man vill trots allt inte tillhöra singel gänget
Håller med. men skillnaden är att jag är helt ensam annars här i staden eller till 80% i alla fall. Och det får en att känna sig ensam.Viktigast är ju ändå att man mår bra. Jag är långt hellre singel än tillsammans med fel person. Jag trivs bra som singel också, men jag gillar att vara själv och känner mig sällan ensam.
Ingen vill bli vald för att den andre känner sig ensam, och en partner som inte har ett eget liv är inte så lockande för alla. Glöm inte det.Håller med. men skillnaden är att jag är helt ensam annars här i staden eller till 80% i alla fall. Och det får en att känna sig ensam.
Ett tips- gå inte in i en relation för att slippa vara ensam. Det är inte schysst.Håller med. men skillnaden är att jag är helt ensam annars här i staden eller till 80% i alla fall. Och det får en att känna sig ensam.