Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en dejt i morgon, skäms över hur otroligt o-pepp jag är på det hela och mest tycker att det kommer bli jobbit. Kroppen mår skit, psyket skit, schemat skit.. Ja.. Borde kanske inte analysera detta så mycket mer utan faktiskt försöka få en god natts sömn istället!

Viktigast är ju ändå att man mår bra. Jag är långt hellre singel än tillsammans med fel person. Jag trivs bra som singel också, men jag gillar att vara själv och känner mig sällan ensam.
Håller med. men skillnaden är att jag är helt ensam annars här i staden eller till 80% i alla fall. Och det får en att känna sig ensam.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 320
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar