Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok flickor ni vet hur det funkar
Tranan hr en dejt 2017-05-02 kl 17:00.
Fram till dess kommer han att noja sig över obetydliga detaljer
Trampa i klaveret.
Gå på dejten
Troligen bi kär 75% trolighet.
så ha det roligt.
teatern börjar nu.
:D:o:angel::rofl::love:

Jag undrar mer hur intervjun gick, eller har den inte varit än? :)

Åh shit. Jag kom just på ett urgammalt minne som har herpes- och dejtinganknytning. :o

Jag fick alltså herpes för över 30 år sedan. På den tiden hade Åsa Moberg en sexspalt i Veckorevyn dit någon förkrossad person skrev om att hon fått herpes.

Åsa M skrev något idiotsvar om det ju fanns fler drabbade, med lite tur blir det som i USA, där finns det särskilda klubbar i utelivet för folk med herpes.

Jag blev skitförbannad, skrev till henne och läxade upp henne. Varpå hon föreslog att jag skulle ta över herpesfrågorna i hennes spalt!

Det ville jag inte, men vi kom överens om att hon skulle hänvisa alla som frågade om herpes till mig, så skulle hon göra mindre skada.

Ett av breven jag sedan fick kom från en depressiv typ i Stockholm som undrade om han borde tala om på sitt jobb att han fått herpes.

Jag svarade något och efter något brev till ville han träffas! Han ringde upp och sa att eftersom vi ändå båda två drabbats av detta hemska så var det väl lika bra att vi gjorde ett försök, det var ju ingen annan som ville ha oss.

Jag minns inte hur jag gjorde mig av med honom men det stod fullständigt klart att vi inte hade NÅGOT annat gemensamt än herpes. Inte mycket att bygga på, kan jag tycka. :laugh:

Åh shit. Jag kom just på ett urgammalt minne som har herpes- och dejtinganknytning. :o

Jag fick alltså herpes för över 30 år sedan. På den tiden hade Åsa Moberg en sexspalt i Veckorevyn dit någon förkrossad person skrev om att hon fått herpes.

Åsa M skrev något idiotsvar om det ju fanns fler drabbade, med lite tur blir det som i USA, där finns det särskilda klubbar i utelivet för folk med herpes.

Jag blev skitförbannad, skrev till henne och läxade upp henne. Varpå hon föreslog att jag skulle ta över herpesfrågorna i hennes spalt!

Det ville jag inte, men vi kom överens om att hon skulle hänvisa alla som frågade om herpes till mig, så skulle hon göra mindre skada.

Ett av breven jag sedan fick kom från en depressiv typ i Stockholm som undrade om han borde tala om på sitt jobb att han fått herpes.

Jag svarade något och efter något brev till ville han träffas! Han ringde upp och sa att eftersom vi ändå båda två drabbats av detta hemska så var det väl lika bra att vi gjorde ett försök, det var ju ingen annan som ville ha oss.

Jag minns inte hur jag gjorde mig av med honom men det stod fullständigt klart att vi inte hade NÅGOT annat gemensamt än herpes. Inte mycket att bygga på, kan jag tycka. :laugh:

:rofl::rofl::rofl:

Skönt att bara ha haft det en gång! Det verkar yttra sig så väldigt olika. Första utbrottet var så smärtsamt att jag fick åka till akuten, sedan hade jag smärtsamma utbrott varje mens i lite över ett år. Sedan - poff, ingenting. Inte en blåsa på över 30 år. Enligt dåvarande läkare hade viruset antagligen tröttat ut sig eftersom det varit så ovanligt aktivt första året. Ingen är tacksammare än jag.

Mina höll sig lugna tills jag började med immundämpande medicin... jag har nu haft flera utbrott de senaste 5 åren än vad jag haft sedan jag var 18 år :meh:

Just nu är jag inte så pepp på relationer eller dejting.
Känner bara att det tar mkt tid. Vill jag skaffa häst eller man, liksom...

Ska jag ha en relation får jag nog ta bort någon hobby....

Jag blir nog inte riktigt klok på mig själv..

Senast ändrad:

Tack för dagens underhållning!
Eftersom du hade en glad smiley tänkte jag det var okej att skriva så...

Bestämde mig för att starta upp ett konto på BC efter påtryckning från annat håll (mitt ansiktsuttryck: :cautious: något skeptisk). Erkänner väll att BC inte är direkt rätt forum för mig då det känns som att det är lite väl mycket tillfälliga kontakter, men döm om min förvåning när jag blir kontaktad av en riktigt trevlig snubbe! :o
Vi har snackat ett par dagar nu och det känns som att vi klickar ganska bra, och det känns bra att innan jag nämnt något så sa han att han sökte lite "allt och inget" och att han är nöjd bara att hänga utan fysisk kontakt eller mer om vi kände för det. Så skönt att inte ha några outtalade förväntningar, varken att vi ska dejta/har gillat varandra så eller att vi ska ses för att ligga. Platoniskt kramande och skedande kan också vara trevligt liksom.
Förhoppningsvis ska vi ses snart för att se om vi matchar lika bra IRL:o

Bestämde mig för att starta upp ett konto på BC efter påtryckning från annat håll (mitt ansiktsuttryck: :cautious: något skeptisk). Erkänner väll att BC inte är direkt rätt forum för mig då det känns som att det är lite väl mycket tillfälliga kontakter, men döm om min förvåning när jag blir kontaktad av en riktigt trevlig snubbe! :o
Vi har snackat ett par dagar nu och det känns som att vi klickar ganska bra, och det känns bra att innan jag nämnt något så sa han att han sökte lite "allt och inget" och att han är nöjd bara att hänga utan fysisk kontakt eller mer om vi kände för det. Så skönt att inte ha några outtalade förväntningar, varken att vi ska dejta/har gillat varandra så eller att vi ska ses för att ligga. Platoniskt kramande och skedande kan också vara trevligt liksom.
Förhoppningsvis ska vi ses snart för att se om vi matchar lika bra IRL:o
Måste även tillägga det fantastiska att han INTE är student (= eventuellt drama kommer undvikas, och ja, vi skulle kunna starta ett Paradise Hotel här känns det som..) och han är ganska så trevlig att titta på också! :angel: Ska inte gå händelserna i förväg, men ändå ^^

Varför finns det ingen dejting sida vart man typ kan knappa in önska-lista? :rofl::rofl::rofl:

"tatuerad, långhårig hård-rockare typ med skägg sökas, gärna piercad bonus om han sjunger, är snäll och har humor" :laugh: Jag tycker det är så utroligt mycket "svenne" på dejting sidorna, inget fel på det, men jag går igång mer på denna andra typen :D
Låter lite som vad jag tänker att jag gillar.. Sååå mannen jag träffar då och då är korthårig, inte speciellt "rockig" (tvärt om en jäkligt prydlig typ som allt som oftast dyker upp i tjusiga kostymer) och tja, väldigt långt ifrån allt som jag någonsin tänkt som ens lite attraktivt :p Vi bara råkar passa utmärkt ihop sett till personlighet, och så har han en riktigt snygg kropp under de där märkliga kostymerna :D

Varför finns det ingen dejting sida vart man typ kan knappa in önska-lista? :rofl::rofl::rofl:

"tatuerad, långhårig hård-rockare typ med skägg sökas, gärna piercad bonus om han sjunger, är snäll och har humor" :laugh: Jag tycker det är så utroligt mycket "svenne" på dejting sidorna, inget fel på det, men jag går igång mer på denna andra typen :D
Jag tycker du ska ta dig till Sweden Rock eller något, då lär du iaf inte ha några problem med att stöta på folk som passar in på dina önskemål ang utseendet :D

Jag tycker du ska ta dig till Sweden Rock eller något, då lär du iaf inte ha några problem med att stöta på folk som passar in på dina önskemål ang utseendet :D
Problemet är att jag inte tror några av mina kompisar vill haka på (åka ditt själv skulle jag vara sämst på, är lite blyg i början, särskilt om jag är själv). Kanske får locka några bukefalister med :rofl: Verkar vara fler med mina preferenser! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 120
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser