Kan du skriva min doktorand avhandling åt mig? Du borde ju lyckas på typ en vecka med den farten![]()
Det kanske borde bli mitt yrke, ghost writer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du skriva min doktorand avhandling åt mig? Du borde ju lyckas på typ en vecka med den farten![]()
Det är ett bra tecken när den man skriver med inspirerar en bortom maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp messet i flera delar, så att man får svar i flera delar, som i sin tur genererar delsvar över maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp dessa svar i flera delar.Mitt senaste mail till min professor är en bit över 1500 ord långtMåste karln ha så många intressanta saker att skriva om?
Inte golf och shoppa kläder heller.Vad säger ni? Låter det lockande?
"Fritid:
Träna, golf, sex, shoppa kläder"
Att nämna sex som fritidssysselsättning lockar inte mig iaf...
Vad säger ni? Låter det lockande?
"Fritid:
Jag skrev nej, nej och nej.Han tänkte kanske att om du är snäll ger du den till honom?![]()
![]()
Folk har så skumma nätdejtingnamn. Ett urval av de som kontaktat mig kallar sig:
Chokladpräst
Långbusen
Förhållande
Lydiga matte
Medvetandet
Kärleksfullt
Rörelse
Smeknamn
InactivLimbo
![]()
Det är enbart total avhållsamhet som ger 100% skydd. Jag har bränt bort livmoderslemhinnan, vilket ger en extremt minimal chans att bli gravid. Sen steriliserade jag mig vilket skyddar till typ 99.8%.
Inte ens om jag ovanpå detta använder kondom är det ett hundraprocentigt skydd mot graviditet. För det finns fortfarande nån hundradels promilles risk att kondomen går sönder, att ett ägg kan ta sig till livmodern, där befruktas och sen hitta en yttepytteliten plätt slemhinna att fästa på.
Jag är inte orolig för att bli gravid. Men jag KAN teoretiskt bli gravid.
Så dunka huvudet i väggar om du mår bättre. Men är du rädd för sjukdomar finns bara ett sätt - ha aldrig sex. Ingen form av sex.
Vad säger ni? Låter det lockande?
"Fritid:
Så tänker jag också.Tycker det låter som bra intressen.
Golf tar tid, passar mig utmärkt, sex är najs och shopping kan han syssla med själv![]()
Fast du behöver ju inte göra det?Inte golf och shoppa kläder heller.![]()
Det är ett bra tecken när den man skriver med inspirerar en bortom maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp messet i flera delar, så att man får svar i flera delar, som i sin tur genererar delsvar över maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp dessa svar i flera delar.
Det är så här spaghettikonversation uppstår. Man tvinnas liksom in i varandra.
Jag har inte mitt riktiga namn på sidorna. Dessvärre går det inte att välja något annat på Tinder utan det är förnamnet som visas. Inte mycket att göra åt. Jag har inget vanligt namn precis. Jag har också varit lite ungefärlig med var jag bor, men bilderna har jag ofta använt i andra sammanhang. Jag är inte överdrivet bekymrad. Men jag kanske borde bli mer paranoid?En liten fundering, hur hemliga är ni online på dessa sidor? Jag ser alltid till att bilder inte kan spåras till andra källor samt har angett ett område nära där jag bor, men inte där jag bor. Mitt namn är för enkelt att googla på helt enkelt.
Jag har inte mitt riktiga namn på sidorna. Dessvärre går det inte att välja något annat på Tinder utan det är förnamnet som visas. Inte mycket att göra åt. Jag har inget vanligt namn precis. Jag har också varit lite ungefärlig med var jag bor, men bilderna har jag ofta använt i andra sammanhang. Jag är inte överdrivet bekymrad. Men jag kanske borde bli mer paranoid?
Hm, jag vet en till som blivit stalkad. Inget kul alls."It isn't paranoia if you're right"Jag var väldigt naiv när jag var yngre men har nyligen gjort en helomvändning. Jag har tidigare blivit stalkad samt mordhotad via telefon så nu är jag väldigt försiktig. Det är relativt lätt att ta reda på saker om folk om man bara har ett namn och kanske ett intresse eller liknande.
Nog kan man väl ändra namnet på Tinder va?Jag har inte mitt riktiga namn på sidorna. Dessvärre går det inte att välja något annat på Tinder utan det är förnamnet som visas. Inte mycket att göra åt. Jag har inget vanligt namn precis. Jag har också varit lite ungefärlig med var jag bor, men bilderna har jag ofta använt i andra sammanhang. Jag är inte överdrivet bekymrad. Men jag kanske borde bli mer paranoid?