Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt senaste mail till min professor är en bit över 1500 ord långt :o Måste karln ha så många intressanta saker att skriva om?
Det är ett bra tecken när den man skriver med inspirerar en bortom maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp messet i flera delar, så att man får svar i flera delar, som i sin tur genererar delsvar över maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp dessa svar i flera delar.

Det är så här spaghettikonversation uppstår. Man tvinnas liksom in i varandra.

En liten reflektion: tydligen är det ganska egostärkande att få komplimanger, den ena efter den andra. Sen att jag tar dem med en nypa salt tycks inte påverka. :cautious:

Efter ett mail "Ge mig ditt nummer så pratar vi där istället" Neherru, skulle inte tro det O_o Jag är ju paranoid och har kontantkort just för att ingen skall kunna hitta mitt nummer.

Det är enbart total avhållsamhet som ger 100% skydd. Jag har bränt bort livmoderslemhinnan, vilket ger en extremt minimal chans att bli gravid. Sen steriliserade jag mig vilket skyddar till typ 99.8%.

Inte ens om jag ovanpå detta använder kondom är det ett hundraprocentigt skydd mot graviditet. För det finns fortfarande nån hundradels promilles risk att kondomen går sönder, att ett ägg kan ta sig till livmodern, där befruktas och sen hitta en yttepytteliten plätt slemhinna att fästa på.

Jag är inte orolig för att bli gravid. Men jag KAN teoretiskt bli gravid.

Så dunka huvudet i väggar om du mår bättre. Men är du rädd för sjukdomar finns bara ett sätt - ha aldrig sex. Ingen form av sex.

Ännu en gång, jag är inte rädd för sjukdomar :banghead::banghead::banghead:

Vad säger ni? Låter det lockande?
"Fritid:
Träna, golf, sex, shoppa kläder"

Att nämna sex som fritidssysselsättning lockar inte mig iaf...

Tycker det låter som bra intressen.
Golf tar tid, passar mig utmärkt, sex är najs och shopping kan han syssla med själv :D

Tycker det låter som bra intressen.
Golf tar tid, passar mig utmärkt, sex är najs och shopping kan han syssla med själv :D
Så tänker jag också.
Det viktiga är att personen har intressen sen spelar det ingen roll om det är frimärken, titta på fåglar eller slå på en boll.
Man kan ju hitta på gemensamma saker som båda gillar också....

Det är ett bra tecken när den man skriver med inspirerar en bortom maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp messet i flera delar, så att man får svar i flera delar, som i sin tur genererar delsvar över maxantalet-tecken-gränsen, så att man måste dela upp dessa svar i flera delar.

Det är så här spaghettikonversation uppstår. Man tvinnas liksom in i varandra.

Ja det var därför vi bytte till mail, det blev för mycket för att få plats. Och det är ju sällan man möter sådana människor också känner jag, så nu jämförs alla andra lite med honom :o Hittils är det ingen som measures up :up:

En liten fundering, hur hemliga är ni online på dessa sidor? Jag ser alltid till att bilder inte kan spåras till andra källor samt har angett ett område nära där jag bor, men inte där jag bor. Mitt namn är för enkelt att googla på helt enkelt.

En liten fundering, hur hemliga är ni online på dessa sidor? Jag ser alltid till att bilder inte kan spåras till andra källor samt har angett ett område nära där jag bor, men inte där jag bor. Mitt namn är för enkelt att googla på helt enkelt.
Jag har inte mitt riktiga namn på sidorna. Dessvärre går det inte att välja något annat på Tinder utan det är förnamnet som visas. Inte mycket att göra åt. Jag har inget vanligt namn precis. Jag har också varit lite ungefärlig med var jag bor, men bilderna har jag ofta använt i andra sammanhang. Jag är inte överdrivet bekymrad. Men jag kanske borde bli mer paranoid?

Jag har inte mitt riktiga namn på sidorna. Dessvärre går det inte att välja något annat på Tinder utan det är förnamnet som visas. Inte mycket att göra åt. Jag har inget vanligt namn precis. Jag har också varit lite ungefärlig med var jag bor, men bilderna har jag ofta använt i andra sammanhang. Jag är inte överdrivet bekymrad. Men jag kanske borde bli mer paranoid?

"It isn't paranoia if you're right" ;) Jag var väldigt naiv när jag var yngre men har nyligen gjort en helomvändning. Jag har tidigare blivit stalkad samt mordhotad via telefon så nu är jag väldigt försiktig. Det är relativt lätt att ta reda på saker om folk om man bara har ett namn och kanske ett intresse eller liknande.

"It isn't paranoia if you're right" ;) Jag var väldigt naiv när jag var yngre men har nyligen gjort en helomvändning. Jag har tidigare blivit stalkad samt mordhotad via telefon så nu är jag väldigt försiktig. Det är relativt lätt att ta reda på saker om folk om man bara har ett namn och kanske ett intresse eller liknande.
Hm, jag vet en till som blivit stalkad. Inget kul alls.

Men jag vet inte riktigt vad jag kan göra annorlunda förutom att ha unika bilder på dejtingsajterna. Och när jag får kontakt med någon så presenterar jag mig, även om det bara är med förnamnet. Jag tycker det hör till god ton. Men tyvärr har jag inget vanligt namn, vilket i det här sammanhanget inte är så praktiskt. Jag antar att man får ha lite antenner ute när man svarar folk. Men det är ju långt ifrån en idiotsäker lösning.

Nog kan man väl ändra namnet på Tinder va?

Jag har aldrig brytt mig alls vad gäller visa mitt namn. Jag har heller aldrig varit i närheten av att råka ut för någon knäppis i något sammanhang. Jag har iofs ett anonymt användarnamn här men det har inte med någon rädsla för att bli igenkänd utan det bara kändes som att INGEN heter ju vad de heter så ... Det räcker med att googla mitt förnamn och sen dressyr så är man rätt på en massa bilder och alla andra uppgifter. Bör man vara så försiktig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 143
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser