Mer vasektomi åt folket tycker jag. Hade sett det som en stor fördel![]()
I hear you sister!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer vasektomi åt folket tycker jag. Hade sett det som en stor fördel![]()
Jag hoppar nog gärna.I hear you sister!
Jag förstår att man inte är så sugen på en vasektomi om man vill skaffa barn, men de som redan har klarat av den biten finns det ju bara fördelar med att göra det.![]()
Eller för oss som anser barn vara ett straff och slutet på det fria livet.
Fast det går att sterilisera sig![]()
Vilket jag ska göra om två veckor![]()
Vilket jag ska göra om två veckor![]()
Ok sorry för OT men var det svårt att "få igenom" så att säga? Hos sjukvården då tänker jag. Har funderat lite i dom banorna själv.
Har du fyllt 25 så är det bara ett samtal med kurator före ingreppet som gäller.Ok sorry för OT men var det svårt att "få igenom" så att säga? Hos sjukvården då tänker jag. Har funderat lite i dom banorna själv.
Är du över 25 är det i alla landsting utom ett din rätt att välja själv. Dock så är det tyvärr så länge man är barnlös och i fertil ålder ett klappande på huvudet och "du ändrar dig ska du se". Men träffar man bara rätt person är det en formalitet.
Ok sorry för OT men var det svårt att "få igenom" så att säga? Hos sjukvården då tänker jag. Har funderat lite i dom banorna själv.
Det var ju under förutsättning att man inte vill skaffa barn. Annars är det bara fördelar med en vasketomi, lokalbedöning, ingen smärta efteråt och enkelt ingrepp. Fattar inte att fler inte gör det.Eller för oss som anser barn vara ett straff och slutet på det fria livet.
Jag har att jag inte gillar SD och att de som inte gillar djur inte är välkomna, jag får meddelanden både från vettiga och idioter.Intressant det här!
Jag lade till en mening i min profiltext på hp och har inte fått något meddelande på flera dagar. (Brukar få 1-2st/dag, dock oftast ointressanta.)
Det jag skrev var "Jag brinner för djurskydd, jämställdhet och allas lika värde oavsett var man kommer ifrån."
Kan ju bara vara ett sammanträffande eller så är de flesta som brukar kontakta mig rätt så obehagliga :/.