Sen är det väldig fin stil att säga att ridtjejer har fina rumpor!Nej, speciellt inte som han aldrig verkar ge sig. Han har aldrig fått annat än avslag på sina förfrågningar så att säga.![]()
Tror att jag ska pröva den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen är det väldig fin stil att säga att ridtjejer har fina rumpor!Nej, speciellt inte som han aldrig verkar ge sig. Han har aldrig fått annat än avslag på sina förfrågningar så att säga.![]()
Sen är det väldig fin stil att säga att ridtjejer har fina rumpor!
Tror att jag ska pröva den!![]()
Ok,Gör det! Testa på tio kvinnor och återkom med resultatet!![]()
Absolut! En nördig person är färgstark och jag gillar färgstarka personer. Specialintresset behöver ju inte vara exakt samma som jag själv gillar men helst i närheten. Är det något jag är helt ointresserad av så blir det kanske inte helt bra.Precis! För mig skulle det vara ett stort plus om det stod något om ett nördigt intresse (särskilt om det handlade om naturvetenskap i någon form). Spelar ingen roll om jag delade intresset men det säger något om människan. Så det beror ju på vilka @Tranan i det här fallet vill få kontakt med, såna som ser intresset som positivt eller negativt.
Jag tror inte på strategin att dölja det för att attrahera fler, inte om det är ett någotsånär seriöst förhållande som är målet iallafall. Kvalitet istf kvantitet.
Absolut! En nördig person är färgstark och jag gillar färgstarka personer. Specialintresset behöver ju inte vara exakt samma som jag själv gillar men helst i närheten. Är det något jag är helt ointresserad av så blir det kanske inte helt bra.
Håller med! Jag har tex svårt att se mig själv ihop med en som håller på med typ bilsport. Jag kanske bara har fördomar men det känns väldigt långt ifrån.Jag känner att intresset åtminstone måste vara något jag kan tänka mig att med viss entusiasm lyssna på osv.
Typ om jag vänder på det. Han behöver inte ha hästar som intresse. Men det är fint om han ändå är såpass nyfiken att han kan ställa nån fråga mellan varven, och även utan att somna/himla med ögonen/kräkas lite diskret kan lyssna på prat kring hästarna till och från.
Jag förstår känslan, själv har jag svårt med fotboll och ishockey. Boxning hejdå!Håller med! Jag har tex svårt att se mig själv ihop med en som håller på med typ bilsport. Jag kanske bara har fördomar men det känns väldigt långt ifrån.
Ärligt talat förstod jag inte heller. Människan var 42 år, kanske dags att lägga av med att slänga sig med stora ord man inte begriper (också lite lättirriterad idag).Jag fattade inte det där heller. Min misstanke är att han läst det någonstans, tyckte det såg fräckt ut och verkligen ville använda det i en mening.
Men jag känner mig iofs lite irriterad idag så jag kanske är lite ogin.
Jag har en Facebookvän som någon gång varje år skickar PM till mig. Det är lite av en tradition, han gör så varje år fastän min respons aldrig varit annat än sval.
Årets:
"Hej! Hur är det?"
Inget svar från min sida.
"Vad skulle du säga om jag säger att jag skulle vilja dejta dig?"
Jag svarar fortfarande inte.
"Ni ridtjejer har så fina rumpor"
Inget svar.
"Vad skulle du säga om en dejt?"
Jag fick nog och skrev tillbaka:
"Mitt intresse för en dejt med dig är ungefär lika stort som antalet giraffer du har på din nuvarande profilbild. Noll."![]()
Själv har jag alltid tyckt att vasektomier är en fördel och något som borde vara vanligare än vad det är.Så efter knapphändig information har min vän (aka private investigator/dating coach
) lyckats lura reda på vem det är. Dvs, vi hade inte ens efternamn men vet nu vart han jobbar och profilen på LinkedIn letades reda på
Hon vet med säkerhet att hans chef är en major player, och tyckte att jag skulle vara försiktig. Sen nästa råd som jag höll på att avlida av skratt över "kolla så att han inte haft en vasektomi, det verkar vara populärt med 35+ män har många av mina vänner fått erfara. Grr".
Jag: ehh lite för invasiv fråga kanske????![]()
Så efter knapphändig information har min vän (aka private investigator/dating coach
) lyckats lura reda på vem det är. Dvs, vi hade inte ens efternamn men vet nu vart han jobbar och profilen på LinkedIn letades reda på
Hon vet med säkerhet att hans chef är en major player, och tyckte att jag skulle vara försiktig. Sen nästa råd som jag höll på att avlida av skratt över "kolla så att han inte haft en vasektomi, det verkar vara populärt med 35+ män har många av mina vänner fått erfara. Grr".
Tycker det är smått creepy med sånt där snokande jag, vilket fått både en och annan att bli blockade när de snokat reda på mer än vad jag anser de behöver veta sådär i början. Dvs tagit reda på exakt vem jag, var jag bor osv.
Så efter knapphändig information har min vän (aka private investigator/dating coach
Mer vasektomi åt folket tycker jag. Hade sett det som en stor fördel![]()
Du är inte ensam. Tinder är nog inte heller den skrivvänligaste appen...Gud vad jag tycker det är svårt att hålla igång en konversation på Tinder. Känner mig som världens tråkigaste människa...