P
prallan
Tyvärr har du fel.Svar ja.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har du fel.Svar ja.
![]()
Tyvärr har du fel.
Samma med syfilitiska sår o några andra mindre kända STDs.Nej...
Virusussjukdomar såsom herpes och kondylom kan smitta med kondom. Blåsor/sår och vårtor kan sitta runt könsorganen, dvs utanför området där kondomen sitter, och smitta. Herpes är dessutom seglivat, kan tom smitta via delad handduk i simhallen.
Tyvärr har du fel.
Tiger har jättegod thaimat. Sen finns det ett litet café som heter kardemumma tror jag..Tips på något trevligt ställe att äta middag eller fika en vardagskväll i Upplands-Väsby? Får inte stänga för tidigt utan helst ha öppet till iaf 21 -22.
Har de kvällsöppet?Tiger har jättegod thaimat. Sen finns det ett litet café som heter kardemumma tror jag..
http://www.bagerikardemumma.seHar de kvällsöppet?
Fast på Kardemummas länk står bara hur de har öppet under påsk, inte om de har kvällsöppet vardagar efter 20 och Tiger verkar bara ha lunchöppet.
Fast på Kardemummas länk står bara hur de har öppet under påsk, inte om de har kvällsöppet vardagar efter 20 och Tiger verkar bara ha lunchöppet.![]()
Fast jag frågade efter kvällsöppna, trevliga ställen för en fika eller mat och som inte stänger före 21. Ska jag sitta och ringa runt så hade jag ju inte frågat här?Det står väl telefonnummer?
Kardemummas öppettider finns under länken kontakt.
Fast jag frågade efter kvällsöppna, trevliga ställen för en fika eller mat och som inte stänger före 21. Ska jag sitta och ringa runt så hade jag ju inte frågat här?
Jag är inte sur, jag svarade att det inte var vad jag frågade efter och jag sitter inte aktivt på buke så jag har inte koll på hur långt det tar mellan svaren. Stänger de före 21 på vardagar så är det inte intressant.Varför så sur? Du frågade om ställen, får tips om tiger och kardemumma. Du undrar då om de är kvällsöppna. Det går ett tag och du får inget svar. Jag googlar och ger dig länkar. Där faktiskt öppettiderna står. Samt telefonnummer så du kan dubbelkolla om du vill.
Jag är inte sur, jag svarade att det inte var vad jag frågade efter och jag sitter inte aktivt på buke så jag har inte koll på hur långt det tar mellan svaren. Stänger de före 21 på vardagar så är det inte intressant.
Jag har inte koll på var man kan gå i Väsby och om andra vet och kan rekommendera så är det ju mer värt än att sitta och googla efter resultat.![]()
Sorry, såg bara öppettiderna under påsk och lunch.Men du fick ju via länkarna beskedet att Kardemumma stänger för tidigt. Men Tiger har öppet till 22.
Dock ingen aning om de är bra men minst en i tråden tycker ju iaf det
Så Tiger är väl ett alt som passar in på det du söker iaf. Och förhoppningsvis får du fler.
Trevligt umgänge är aldrig fel.Oj vad jag hoppas på att det blir en dejt i morgon. Vill så bara prata med en tjej igen. Tännde inget när vi träffades förra gången men hon var så trevlig att prata med. Blir nog inget allvarligt med henne nu men man kan inget veta.