Jag bor visserligen på söder, har en bra kamera och ska åka till stallet om någon timme... men jag hade nog behövt lite mer exakt info för att kunna göra någon nyttaJa precis! Attans bananer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor visserligen på söder, har en bra kamera och ska åka till stallet om någon timme... men jag hade nog behövt lite mer exakt info för att kunna göra någon nyttaJa precis! Attans bananer.
hon har inte skickat honom någonstans, det är han själv som stämt möte - fortfarande utan respons från @gul_zebra ...
Jag bor visserligen på söder, har en bra kamera och ska åka till stallet om någon timme... men jag hade nog behövt lite mer exakt info för att kunna göra någon nytta![]()
Fota honom på håll och skicka bild till dig så du vet vad du "missar"Som "Jag har solbrillor, skäggstubb. blå munktröja."?
![]()
Det vore inte alls felFota honom på håll och skicka bild till dig så du vet vad du "missar"![]()
Men herregud, vad tror han?4 minuter sen: "Du kommer vara där vid 15:00, eller hur?"
44.
Att jag ska vara en lydig slyna förmodligen - hans ord, inte minaMen herregud, vad tror han?![]()
Du ska lyda! Klockan 15 PRICK!Att jag ska vara en lydig slyna förmodligen - hans ord, inte mina![]()
Oh I'll be there alright! *host*Du ska lyda! Klockan 15 PRICK!
![]()
Var det skönt för dig?Oh I'll be there alright! *host*![]()
Så måste det vara. Den som tiger är kåt och samtycker. Gammalt djungelordspråk.men alltså @gul_zebra du har alltså inte svarat på ett enda meddelande? Han har själv bestämt träff? och verkar tro att du ska dyka upp?
Att inte säga något är ett ja?
Ja och hela situationen är ju så absurd så jag vet inte vad jag ska tro.Så måste det vara. Den som tiger är kåt och samtycker. Gammalt djungelordspråk.
Ohja! Säga vad man vill om min soffa, men bekväm är denVar det skönt för dig?![]()
Nix, inte ett enda svar. Har inte ens klickat in på snubbens profil. Bara läser de meddelanden som skickas och ignorerar.men alltså @gul_zebra du har alltså inte svarat på ett enda meddelande? Han har själv bestämt träff? och verkar tro att du ska dyka upp?
Att inte säga något är ett ja?
Det måste ju vara ett allvarligt fel i huvudet på karln. Han borde ju få en tröja med långa ärmar av snälla människor med vita rockar.Ohja! Säga vad man vill om min soffa, men bekväm är den
Nix, inte ett enda svar. Har inte ens klickat in på snubbens profil. Bara läser de meddelanden som skickas och ignorerar.
Loggade precis in och ser att han skrivit senast kl 14.17: "Chansar.
En chans. Thats it.
Väntar i 5 min, sen går jag..."
Får se om det dyker upp något mer meddelande under dagen![]()
Han kommer garanterat att skälla ut dig för att du inte dök upp!Ohja! Säga vad man vill om min soffa, men bekväm är den
Nix, inte ett enda svar. Har inte ens klickat in på snubbens profil. Bara läser de meddelanden som skickas och ignorerar.
Loggade precis in och ser att han skrivit senast kl 14.17: "Chansar.
En chans. Thats it.
Väntar i 5 min, sen går jag..."
Får se om det dyker upp något mer meddelande under dagen![]()
Nämen! Du säger också attans bananer! Trodde jag var ensam om detJa precis! Attans bananer.